Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Mick [BE] (2004) AFGEVALLEN

Gestart door Sjors, april 10, 2006, 18:12:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors


Mick en zijn vrouw zijn eigenaar van de florissante Casa Erotica: een bunnyrestaurant met striptease shows. Op de eerste verdieping van dit kleine zakenimperium woont het Pulp Fiction-duo in een hypermodern appartement. Mick is net 41 geworden en om zijn midlifecrisis te compenseren heeft hij een flitsende Porsche gekocht.

Mick hield het in de Expeditie van 2004 slechts twee weken uit; hij werd door de groep verstoten wegen zijn machogedrag. Mick meende in de mangrove twee medestanders gevonden te hebben, maar alleen aan Ernestine heeft hij mooie herinneringen. Claire (of Klaar) verbrak het verbond en zorgde voor zijn exit. "Dat zit mij tot op de dag van vandaag nog dwars", zegt hij. "Ik ben hard en zeg de dingen op een harde manier, maar ik ben wel een man van mijn woord". Hij heeft "lang afgezien van mensen die liegen en bedriegen". Ook in het dagelijkse leven: "Mensen maken oorlog om de 3 G's: geld, gat en god".

Mick wil zich in deze expeditie graag van zijn beste kant laten zien. Hij wil af van zijn louche en harde imago. "Vorige keer werd ik al na drie dagen uitgestoten. Ik hoop dat ik nu beter aanvaard word in de groep. Ik ga mijn karakter echter niet veranderen: ik ga geen problemen uit de weg. Maar ik heb ervaring. Ervaring is een opeenstapeling van fouten, en ik heb veel ervaring". Survival is de kick van Mick: "hoe harder, hoe liever".

Sjors

echt fantastisch dat hij zon groene "vrucht'" eet en niet meer kan praten. Die Frank er mooi anaast hem uit te lachen!

Marloes

ja haha..
ik mag mick tot nu toe wel :)
we zullen vanaaf zien of hij nog last heeft van zijn vrucht :P