Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Expeditie Robinson All Stars 2006 Nieuws

Gestart door Luc, januari 04, 2006, 22:27:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Dinsdag 20 December 2005: Volgend jaar is het dan eindelijk zover. De beloofde All-stars expeditie gaat dan toch eindelijk plaats vinden. Nadat hij vorig jaar door contractproblemen was uitgesteld, is het dan eindelijk zover! De meest opvallende,leukste en/of irritantste kandidaten van de afgelopen jaren, gaan nog 1 keer terug naar maleisie om hun geluk te beproeven en overall All-star te worden van Expeditie Robinson. De serie zal op Talpa en Kanaaltwee worden uitgezonden medio April/Mei 2006

Eck

ik heb er echt zin in.

Ik hoop wel dat ze er iets spectaculairs van maken. en het liefst moeten ze allemaal tactieken bespreken om door te komen. Want tot nu toe is expeditie robinson daar niet zo leuk in. Ze vinden alleen dat de zwakste weg moet enzo. Bij survivor is dat wel anders.

Tinuzzz

ER All Stars gaat naar de Filippijnen
[/size]

20 januari 2006 - De opnamen voor Expeditie Robinsin All Stars worden geschoten op de Filippijnen! Altans dat meldde zijonline.nl vandaag. Waarschijnlijk is de nieuwe reeks nog dit voorjaar te zien onder de naam 'Robinson All Stars' op Talpa en de Vlaamse commerciele zender Kanaal 2.
De zenders willen nog niet bekend maken wie er nu wel of niet gaat deelnemen. Er wordt blijkbaar nog volop onderhandeld met kandidaten die eerder te zien waren in Expeditie Robinson.
Ook wist zijonline te melden dat de all-stars deelnemers 'slechts' 30 dagen op een eiland moeten zien te overleven, in plaats van de 50 dagen bij oudere seizoenen.

Bron: zijonline
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Enkele kandidaten bekend

Maar twee van de zes Robinsons-winaars gaan deelnemen aan de zevende editie van Expeditie Robinson All Stars, dat meldde Zijonline vandaag. "Natuurlijk had ik er liever alle winnaars bij gehad" geeft presentator Ernst-Paul Hasselbach toe. De nieuwe reeks start al in april op Talpa onder de naam Strijd der Titanen.
Op 18 februari vertrekken zestien deelnemers, alle 16 uit de vorige jaargangen van Expeditie Robinson, naar de Filippijnen. Onder het strenge oog van Ernst-Paul Hasselbach strijden ze er gedurende dertig dagen om de 'Ultieme' Robinson-titel.
De vier winnaars die al hebben toegezegt niet mee te doen zijn Derek (ER3), Jutta (ER 4), Frank (ER 5) en de kersverse winnaar Marnix (ER 6). "Misschien was het niet onze bedoeling om alle winnaars mee te krijgen, al had ik ze er wel graag bij gehad", zegt Hasselbach nu. "We schenken de afvallers uit verleden nu kans om een Robinson te worden. Daarom luidt de offici?le titel niet meer Expeditie Robinson All Stars, maar Strijd der Titanen." Karin (winnares ER 1) en Richard (winnaar ER 2) doen in ieder geval mee. En ook Douwe, Maxime (beide ER 6) en Peter (ER 5) hebben 'ja' gezegd tegen de nieuwe uitdaging! De rest van de deelnemers blijft nog even geheim.
Samengevat gaat ER 7 dus: Expeditie Robinson, 'Strijd der Titanen' heten. De opnames beginnen 18 februari a.s. en zullen vanaf april worden uitgezonden op Talpa. Karin, Richard, Douwe, Maxime en Peter zullen in ieder geval meedoen.

Bron:zijonline
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Luc

Leuk =)

Zolang John of die andere kwatsert (ben zn naam vergeten) maar nie mee doen :P

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Lies


SpydeR

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Tinuzzz

Douwe is cool!

Alleen jammer dat ER pas in april begint.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Sander

Citaat van: Tinuzzz op februari 03, 2006, 21:25:49 PM
Douwe is cool!

Alleen jammer dat ER pas in april begint.

;D Idd kijk er al echt naar uit  ::)
Sander

Tinuzzz

Het klinkt wel mooi:

Expeditie Robinson 2006: De Strijd der Titanen
Ik ben op vakantie tot 20 augustus