Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Frank [BE] (2004) GEDEELD DERDE

Gestart door Tinuzzz, april 12, 2006, 14:51:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz


Frank is een indiaan met Antwerps bloed. Hij is dakwerker met loopbaanonderbreking, maar springt zijn werkgever wel bij tijdens beurzen. Hij heeft een lieve vrouw, een dochtertje en een tienerzoon. Frank is al 25 jaar actief in indianenclubs en verenigingen die het leven in het Amerika van 1850 vereren. Deze flink uit de kluiten gewassen maar zachtaardige dertiger heeft één grote droom: een eigen ranch, voor (gehandicapte) kinderen en clubmeetings.

Franks sterke kwaliteit is zijn optimisme, en dat zal hem deze expeditie goed van pas komen. Als indiaan heeft hij ook een sterk ontwikkeld communegevoel, respect voor zijn medemens en de wil om anderen te helpen. Anderzijds "blijf je sommige mensen niet tolereren". En op die momenten maakt hij gebruik van een eigenschap die hij in zijn leven als portier heeft aangeleerd: diplomatie. Of hij opnieuw gaat winnen betwijfeld hij, want "nu gaan ze voor de pot". Frank is volks maar wijs en vooral sympathiek.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Marloes


Tinuzzz

Hij is niet mijn favoriet, maar heeft een goede kans om te winnen
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

Hij heeft al 'ns gewonnen, dus ik hoop dat hij niet weer wint

hillo

Hij heeft niet gewonnen, maar ik vind het niet echt erg! Ryan heeft het ook onwijs verdiend!