Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Maxime [BE] (2005) AFGEVALLEN

Gestart door Tinuzzz, april 12, 2006, 14:54:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz


Twee jaar geleden kwam de 27-jarige Maxime de charmante studente Clara tegen in zijn thuisstad Antwerpen. Ze kwam uit Barcelona en studeerde binnenhuisarchitectuur. Na zes maanden ging ze terug naar Catelonië en Maxime ging haar zonder omwegen achterna. Hij verkocht zijn inboedel en ging een aan de slag als kok in Barcelona. Nu wil het jonge stel zich daar vestigen en Maxime werkt ijverig aan hun toekomstige appartement.

Maxime is een begenadigd didgeridoo-speler en verdiept zich in reiki. Hij heeft een "go with the flow" mentaliteit; hij kan overal wonen. Voor Maxime heeft het materiële geen waarde, of het moet functioneel zijn zoals zijn VW-busje waar hij in slaapt of die hij gebruikt om bouwmateriaal in te vervoeren.

Maxime heeft "alleen maar mooie herinneringen aan zijn vorige expeditie (2005), behalve dan "het gevoel dat je geen echt gesprek kan voeren want iedereen heeft het spel in zijn achterhoofd". Deze achterdocht was nieuw voor Maxime en zijn blinde vertrouwen in de mensheid werd bruut weggevaagd bij zijn onverwachte exit in aflevering 9:"Dit keer ga ik niet alles prijsgeven".

Dat Douwe, zijn 'beul', weer meegaat vindt hij een "verassing": "Misschien wip ik hem er dit keer als eerste uit". Maxime ziet deze expeditie als "betaald verlof". Hij zal gewoon met zijn flow blijven gaan. Maxime wil het spel deze keer meer tactisch spelen. Minder energie verspillen en meer bewaren tot het moment zelf. Maxime heeft er "volle bak zin in".
Ik ben op vakantie tot 20 augustus