Aflevering 4 [spoiler]

Gestart door Luc, april 24, 2006, 21:44:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

De samensmelting begint zonder dat de expeditie leden ervanaf weten. Melvin en Frank worden als eerste 2 naar het aparte eiland gestuurd. Zij bepalen wie er naar de samensmelting komt. Richard en Jennifer zijn de eerste 2. Kamp Noord wint de executieproef en Jacobien word na een herstemming naar huis gestuurd.

Hoe vond je deze aflevering?

Luc

Yeah,

DOUWE IS THA MAN!

De samensmelting: Top, zo worden de echte robinsonners gekozen. Helaas voor douwe: voor mij is de kans klein dat hij de samensmelting red. Jammer voor jacobien, maar gelukkig voor douwe. Was het nou Douwe die op Ryan stemde?  :o

Marloes

Ja, volgens mij wel..
Echt wel gaaf da Douwe er nog bij zit..
Wie denk jij dat bij de samensmelting komen?
Ik denk Frank, Melvin, Richard, Jennifer, Karin, Pieter en Fleur.
dan zijn ze nog maar met zn 7en :o

Luc

Ik denk eigenlijk dat er ook nog wel een kans is voor de niet-gekozen deelnemers. Een laatste strijd ofzo.

Ik denk verder nog Karin, Ryan en ??

Marloes

We zullen het wel zien vnv..

hillo

hoeveel blijven er eigk achter? Misschien halen die juist de samensmelting wel :P

Marloes

dat denk ik niet, maar ze zijn strax zoiezo met zn 7en bij de samensmelting, en dan misschien nog een strijd voor 2 mensne ofzo die er ook nog bij mogen

hillo

ik vind het eigenlijk wel een beetje lullig op zo'n manier... Ik denk dat er nog een zeer groot addertje onder het gras zit.. Dat het niets meer is dan gewoon een herindeling van de kampen is ofzo!

Marloes

Ja, het zou kunnen, maar ik denk het niet..
Het is zeker lullig,, maar ja.. het is wel de strijd der titanen he

hillo

Ik vind de samensmelting ook al zo vroeg  :-\ Het gaat wel een hele korte serie worden als er dan nog maar 7 overblijven :-X

Marloes

Ja, daarom denk ik misschien dat de 'niet-titanen' op een verliezers eiland komen ofzo en dat de 'titanen' op een winaarseiland komen en dat je dan er alleen uit kan als je op het verliezers eiland zit ofzo,, en dat je dan via proeven op een ander eiland terecht kan komen

hillo

hahaha :P hele theorieen komen naar boven! :P ik denk dat Roderick Veelo gewoon ff op dat eiland komt en het helemaal molt :P

Lies

Citaat van: hillo op mei 01, 2006, 13:51:35 PM
hahaha :P hele theorieen komen naar boven! :P ik denk dat Roderick Veelo gewoon ff op dat eiland komt en het helemaal molt :P
komt? ik dacht dat die daar gewoon al onder de grond zat ;)

hillo

's Nachts komt ie uit z'n holletje en jat alle rijst van de expeditieleden :P

Marloes

Ja, zo zal het wel gaan,, hehe,, weten we het eindelijk he :P