Aflevering 5

Gestart door hillo, mei 01, 2006, 20:45:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

De samensmelting gaat verder! Karin, Pieter en Mick bereiken deze! Voor de andere 6 lijkt de expeditie voorbij. Op de eilandraad wordt Douwe weggestemd door Ryan en Veronique. De 5 die de samensmelting niet bereikten worden opgeroepen en ook samengebracht. Ze krijgen te horen dat dit NIET de samensmelting is, en dat deze 5 dagen eerder al was. Zouden ze er nu uitliggen? Nee, ze krijgen de slaapproef, bekend uit ER 2004. Wie zullen de samensmelting alsnog halen? En wie valt als eerste in slaap en ligt dus uit de expeditie? Dat krijgen we pas te zien in aflevering 6!!!

Wat vond JIJ ervan?

Marloes

leuk,,  ;D
Douwe eruit :( maarja,, hij deed ook helemaal nix.. :P
Die 4 die de slaapproef overleven,, komen toch niet meteen bij de samensmelting? Die gaan toch in het geheim leven? Da d8 ik iig...


hillo

dacht ook zoiets begrepen te hebben ja... Ik hoop dat Fleur doorgaat! Zij moet winnen :P

Marloes

Ja,, die mag wel door ja,, hm,, wie zal er afvallen??

hillo

ik hoop Maxime, want die vind ik stom :P
Veronique mag ook wel en Lydia eigk ook wel! Een Belg iig :P :P

Marloes

Neenee,, maxime mag blijven..
Maxime is goedd ;D
Lydia mag wel,, da vink egg een doos :P
En anders Veronique..

Lies

idd.. Lydia dr uit en Maxime dr in..! :P

hillo

Tja, daar zijn jullie meisjes voor he :P

Lies

Citaat van: hillo op mei 03, 2006, 13:02:53 PM
Tja, daar zijn jullie meisjes voor he :P
nee want ik vind lydia gewoon een domme doos, ze voert bijna niks uit en maxime is gewoon ja sterk enzow en goed in proefen..,

hillo

Lydia mag van mij ook zeker niet winnen :P Maar Maxime ook niet.. Ik erger me altijd aan hem :P

Marloes

Citaat van: hillo op mei 03, 2006, 17:11:21 PM
Lydia mag van mij ook zeker niet winnen :P Maar Maxime ook niet.. Ik erger me altijd aan hem :P
Dat doe ik bij Lydia..

Tinuzzz

Ik erger me ook kapot aan Lydia!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus