Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

aflevering 6

Gestart door Marloes, mei 09, 2006, 14:24:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Maxime & Melvin moeten de strijd der titanen verlaten :(
Hoe vond je deze aflevering?

Marloes

Ikzelf vond het jammer dat Melvin eruit moest, ik vond hem een goede robinson..
en maxime,, tja ik vond dat hij ook goede robinson was,, maar hij gwoon teveel bier gezopen :-\ :P
Voor de rest erger ik me kapot aan Lydia --> ze doet gwoon helemaal niks en zit alleen maar te zeuren.
Fleur gaat nu ook al aardig haar kant op..maar die vind ik niet zo irritant..
Ryan is a good men ;D

Ulysses

Lydia is weer vervelend ja, maar ik meen me te herinneren dat ze dat eerder ook al was (in een eerdere ER)... >:(

Dat Melvin eruit is, tsja wat zal ik zeggen..., aan de ene kant wel zonde ja hij was op zich wel een redelijke Robinson, maar aan de andere kant zal ik hem niet al te erg missen, hoewel er mensen zijn die, wat mij betreft, het minder verdienen om door te gaan, maja daar doe je niets aan...

Ryan is doet het op zich wel leuk ja, hoewel ik hem in de eerdere ER minder vond, is ie nu wel redelijk goed bezig... :)

Anderzijds lijkt Jennifer nu een stuk minder, ze is wat zeurderiger dan de vorige ER heb ik zo het idee..  [denk]



Trouwens best erg wat ze met die haan deden :o
'T is maar goed dat Richard er op een gegeven moment maar een eind aan maakte...


Tot zover mijn inbreng... [cool]
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Lies

Jammer van Maxime.. melvind ja ik weet niet
En die m*ts van een Lydia is dr nog niet uit balen..

hillo

Maxime is weg olé olé (sorry fans :P)
en die Lydia mag er van mij ook wel uit ja! Maar dat zal denk ik ook niet meer zolang duren! Voor Fleur vind ik het wel heel erg dat ze op zo'n naar eiland zit! (voor Lydia niet :P )

Marloes

Haha ja,, voor Lydia maakt dat niet uit --> die wordt daar hard van..
kan ze wel gebruiken,, dan hoeft ze tenminste niet meer de hele tijd te janken..

.. hoop ik

hillo

Laten we allemaal een schietgebedje doen voor Fleur! :P

Lies

k vond dat fleur ook wel ff mocht gaan helpen met dat net hoor :P ik bedoel ze brachten het er heen en gingen weer weg.. ze willen toch allemaal te eten?

Marloes

Citaat van: Elfje99 op mei 10, 2006, 19:31:15 PM
k vond dat fleur ook wel ff mocht gaan helpen met dat net hoor :P ik bedoel ze brachten het er heen en gingen weer weg.. ze willen toch allemaal te eten?
Ja,, Lydia heeft haar een beetje aangestoken dus bidden we nu voor Fleur:


*doet een schietgebedje voor Fleur*

hillo

ja, das waar idd! Maar Fleur vergeef ik zoiets wel! Zij is cool!

Marloes

Citaat van: hillo op mei 10, 2006, 19:32:55 PM
ja, das waar idd! Maar Fleur vergeef ik zoiets wel! Zij is cool!
`
Jup, maar niet de coolste en ik heb weer is zin om een lijstje te maken :P
Top-robinsons van 1 t/m
1. Frank
2. Karin
3. Richard
4. Ryan
5. Pieter
6. Fleur
7. Mick
8. Veronique
9. Jennifer >:(
10 Lydia >:( >:( >:(

hillo

Frank is wel cool idd, maar hij heeft al n xtje gewonnen, dus hoop ik dat nu iemand anders wint :P FLEUR!!! (en Karin is ook wel ok)