Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Jouw top 3: Bands, Zangers of Zangeressen

Gestart door EvaiN, december 27, 2004, 18:31:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sander

Sander

Ik

die laatste 2 ken ik nie... wat maken die voor muziek...??

Lies


U fT. Me


li-tje

getsie, duits, mar ist wel een leuke band???

Ik

schlager-muziek...  ;)  :)  :D  ;D  ;D  ;D  ;D

Sander

Sander

Pieter_Storms

1Oasis/Fear Factory
2The Beatles
3System of a Down

Die eerste 2 zijn te goed om uit te kiezen  :)

@Basara

Greenday waardeerde ik tot dat ze American Idiot gingen maken. Want nu zijn ze wel 'anti goverment'

Maarr, ze pop noemen kan je eigenllijk heulemaal niet maken :P, ze zijn de revivers van de Punk in de jaren 90 toen de Sex Pistols nogal dood waren :)

EvaiN

Citeer1Oasis/Fear Factory
2The Beatles
3System of a Down

Jij bent een van de eerste die ik zie die system of a down goed vind, tis een erg goeie band, vooral 1e cd is fun, beetje vaag maar wel fun

Pieter_Storms


U fT. Me

:)Egt wel joh denk ik ik ken die hele gedoe niet eens

Pieter_Storms

Begin er dan niet over en ga weer lekker tmf kijken

U fT. Me


Basara

Citaat van: Pieter_Storms op januari 13, 2005, 20:54:30 PM
1Oasis/Fear Factory
2The Beatles
3System of a Down

Die eerste 2 zijn te goed om uit te kiezen  :)

@Basara

Greenday waardeerde ik tot dat ze American Idiot gingen maken. Want nu zijn ze wel 'anti goverment'

Maarr, ze pop noemen kan je eigenllijk heulemaal niet maken :P, ze zijn de revivers van de Punk in de jaren 90 toen de Sex Pistols nogal dood waren :)

so what?  als een bitchband 10 jaar geleden punk waren en nu meuk als boulevard of broken dreams uitbrengen vind ik ze pop. ze maken nu gewoon geen punk. face it. net als new found glory en dergelijke... punk bandjes zijn idd dingen als teh sex pistols of oudere dingen...punk is niet dood, echte punk hoort gewoon underground

Pieter_Storms

Fear Factory bracht Digimortal uit, daar zitten ook nummers op waarvan ik denk, dat is gewoon fucking nu-metal man.
maar ik noem FF toch ook geen Nu-metal? Okay. FF heeft 't goed gemaakt door middel van Archetype, maar heb jij FF ooit nu-metal genoemd na digimortal? Denk 't niet.
Bij Greenday gaat 't dus om wel 1 nummer


Grappig van Boulevard of Broken dreams is dat ie de heule tijd mekkert dat ie zo alleen loopt terwijl er toch echt 2 gozers constant achter em aan wandelen