Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Jouw top 3: Bands, Zangers of Zangeressen

Gestart door EvaiN, december 27, 2004, 18:31:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

Basara

#30
Citaat van: Pieter_Storms op januari 14, 2005, 21:55:33 PM
Fear Factory bracht Digimortal uit, daar zitten ook nummers op waarvan ik denk, dat is gewoon fucking nu-metal man.
maar ik noem FF toch ook geen Nu-metal? Okay. FF heeft 't goed gemaakt door middel van Archetype, maar heb jij FF ooit nu-metal genoemd na digimortal? Denk 't niet.
Bij Greenday gaat 't dus om wel 1 nummer

*edit ( bij demanufacture en obsolete is het ook nu-metal , dat woutertje, is de GOEDE nu metal ;) )


Grappig van Boulevard of Broken dreams is dat ie de heule tijd mekkert dat ie zo alleen loopt terwijl er toch echt 2 gozers constant achter em aan wandelen





ik noem fear factorie eigenlijk bij archetype wel nu metal, ik heb mijn definitie van nu metal verandert want die gasten noemen zichzelf ook nu-metal

hij shreeuwt rapritmes , vaak , een stapje verder is mnemic, daar is het nu metal geheel heel overduidelijk.

bij digimortal zitten gewoon slechte rappers, maar nu metal is niet  metal muziek met rapper erbij (vind ik)

over greenday, alle nummers van dat nieuwe album die ik ken (3  :P yaaaaay) zijn pop. 
en over die clip heb je angstig gelijk :P

Pieter_Storms

Citaat van: Basara op januari 14, 2005, 21:58:41 PM
Citaat van: Pieter_Storms op januari 14, 2005, 21:55:33 PM
Fear Factory bracht Digimortal uit, daar zitten ook nummers op waarvan ik denk, dat is gewoon fucking nu-metal man.
maar ik noem FF toch ook geen Nu-metal? Okay. FF heeft 't goed gemaakt door middel van Archetype, maar heb jij FF ooit nu-metal genoemd na digimortal? Denk 't niet.
Bij Greenday gaat 't dus om wel 1 nummer


Grappig van Boulevard of Broken dreams is dat ie de heule tijd mekkert dat ie zo alleen loopt terwijl er toch echt 2 gozers constant achter em aan wandelen



ik noem fear factorie eigenlijk bij archetype wel nu metal, ik heb mijn definitie van nu metal verandert want die gasten noemen zichzelf ook nu-metal

hij shreeuwt rapritmes , vaak , een stapje verder is mnemic, daar is het nu metal geheel heel overduidelijk.

bij digimortal zitten gewoon slechte rappers, maar nu metal is niet? metal muziek met rapper erbij (vind ik)

over greenday, alle nummers van dat nieuwe album die ik ken (3? :P yaaaaay) zijn pop.?
en over die clip heb je angstig gelijk :P


Ik moet ook niet zo hypocriet lullen zie ik nu.
Ik ken BoB
Ik ken american idiot
Die zijn pop
Meer ken ik er eigenlijk fucking helemaal niet :) Sorry :P

Basara

Iedereen maakt fouten :P ik heb ook nog de eerste linkin park cd

Pieter_Storms


Basara

waarom is er geen, biecht op welke slechte inkopen je hebt gedaan topic ?:P

Lies

Citaat van: Basara op januari 14, 2005, 22:08:10 PM
waarom is er geen, biecht op welke slechte inkopen je hebt gedaan topic ?:P
Ga aan maken ;)

U fT. Me

Al die andere liedjes van GreenDay zijn wel leuk maar met wat je zei over boulevard of broken dreams heb je wel gelijk mjahzZ  elke keer heb je in 1 liedje wel dat ze alleen een beetje rockerig gana doen met hun instrumenten om het niet te veel pop te laten lijken....

li-tje

maja, kluister hnou vooral veel element 80, die cd draai k egt hele dagen!!

EvaiN

driemaal raden waar ik veel naar luister  ;)

li-tje


EvaiN

in 1 keer goe  ;D, ja ik luister ook nog meer maar het merendeel is nirvana

li-tje

ik heb cd van robbert ghad van system of a down , koewle muziek

maartenthe1

mijnes
1 element eigthy
2 red hot chilipeppers
3 system of a down

tenminste op dis moment

li-tje


barthe

H.I.M. Nirvana enne Murderdolls laatste teit
lost in the arms of destiny