Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

MTV's The Trip

Gestart door Luc, augustus 01, 2005, 20:54:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Ja ook MTV zend realityprogramma's uit! Volgens mij kent iedereen het wel,, maar toch besteden we er ook hier aandacht aan: The Trip (3)




Bereid je voor op 'The Trip' van je leven. Deze zomer zullen 3 paar deelnemers het tegen elkaar opnemen terwijl ze van de ene geheime locatie naar de andere reizen met alleen hun gezonde verstand en creativiteit op zak om uiteindelijk de prijs in de wacht te kunnen slepen.

Achtergelaten op een onbekende plek zonder geld, creditcards of mobiele telefoons, moeten de teams alles uit de kast halen om hun rivalen slimmer af te zijn. We zullen alle stappen volgen om een volledig verslag te kunnen geven van alle ervaringen.

Luc

Hebben goedkope vluchten, vrije grensovergangen en koffieshops op iedere hoek van de straat de ooit zo avontuurlijke geest van het reizen door Europa doen verdwijnen? Bij MTV denken ze van niet en zijn van mening dat de wereld nog steeds vol opwinding en ontdekkin is...

Om dat te bewijzen sturen ze 3 paar deelnemers op pad om kennis te maken met landen, steden en mensen in Europa zoals ze dat nog nooit gedaan hebben, wanneer ze 'The Trip' van hun leven maken!

De deelnemers zullen ergens in Europa geblinddoekt gedropt worden, met de instructie de weg te vinden naar een mysterieuze locatie ergens duizenden kilometers en verschillende landen verder.

Een eitje? Nou, om het geheel iets uitdagender te maken moeten de deelnemers hun persoonlijke spullen afgeven voor de start. Dat betekend dus geen mobiele telefoons, geen creditcards en geen geld!

Marloes


hillo

Stom programma :P
nja, ik heb t 1 x half gezien ofzo.. dus k weet t niet echt, maar toen vond ik dr niet veel aan..

LC

De eerste serie was de leukste

Luc

Ik vond t altijd wel leuk om te zien! De eerste serie vond ik ook het leukste...de 2e heb ik maar half gezien maar toch :P