Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

computer ergenissen

Gestart door Chris.B, augustus 08, 2004, 20:46:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

waar erger jij je aan tijdens het computeren

wachttijden
spam
virussen
het vastlopen
gegevensverlies

Sjors


Lies

Heb gewoon kazaa lite ++ en werkt goed.
We hebben Norton Anti virus, geen virussen dus.
Vastlopen erger ik me aan, vooral als ik ergens mee bezig ben, en het nog niet heb op geslagen, moet ik weer helemaal overnieuw  :(

Ik

ja das irritant ja of die spionnen die zijn ook irri....

Susa

jah spywire, maar dat krijg je met niet zoveel moeite van je pc af.

mailman45

PM kon niet verstuurd worden aan '.........' vanwege het overschrijden van de PM limiet.


Deze melding krijg ik iets te vaak, de laatste tijd, het klopt niet, want de berichtjes zijn vaak maar heel kort, en binnen een halve minuut verstuurd. Een Bug, misschien?
Hier stond een leuke ondertitel...........

Sjors

Citaat van: mailman45 op oktober 01, 2004, 21:22:59 PM
PM kon niet verstuurd worden aan '.........' vanwege het overschrijden van de PM limiet.


Deze melding krijg ik iets te vaak, de laatste tijd, het klopt niet, want de berichtjes zijn vaak maar heel kort, en binnen een halve minuut verstuurd. Een Bug, misschien?


Het is weer in orde!

mailman45

Hier stond een leuke ondertitel...........

Chris.B

dat mijn vader altijd op de computer moet kloten en ik het altijd weer moet herstellen voor hem dat is irritand maar soms ook leuk ;D

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

mailman45

Chris, vertel je vader vooral NIET, dat je zijn surfgedrag via de geschiedenis kunt achterhalen. Je kunt het later misschien gebruiken als je graag wat meer zakgeld wil ;D ;D ;D ;D ;D



tip: breng dit idee niet echt in de praktijk, de kans bestaat namelijk dat je helemaal GEEN zakgeld meer krijgt.....
Hier stond een leuke ondertitel...........

Lies

Mijn pa weet bijna niks van computers af, das soms heel vervelend :P

Susa

mijn ma denkt dat ze het weet, en dat is nog het irritantste, ze denkt dat ze het beter weet dan mij, en dan gaan we daar altijd lkkr overbek vechten, en dan weet ze het niet dan komt ze anar mij toe renne, nou dan kan ze het krijgen ook :P

Chris.B

Citaat van: mailman45 op oktober 12, 2004, 19:11:09 PM
Chris, vertel je vader vooral NIET, dat je zijn surfgedrag via de geschiedenis kunt achterhalen. Je kunt het later misschien gebruiken als je graag wat meer zakgeld wil ;D ;D ;D ;D ;D



tip: breng dit idee niet echt in de praktijk, de kans bestaat namelijk dat je helemaal GEEN zakgeld meer krijgt.....

nou zo is mijn vader niet

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Lies

mijn ergenis is dat mijn moeder volgend mij de geschiedenis van leest, want ze weet altijd dingen over mij, die ze alleen kan weten door mijn computer geschiedenis :-\

Chris.B

maak je een eigen account aan met wachtwoord komen ze er niet achter

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Lies

heb ik! maar op een of andere manier komt ze er tog bij :-\