Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Processors

Gestart door Chris.B, augustus 08, 2004, 20:49:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

wat voor processor heb je in je kom

pentium 4
8 (53.3%)
pentium 3 of lager
1 (6.7%)
amd athlon xp
1 (6.7%)
amd athlon 64
1 (6.7%)
amd duron
1 (6.7%)
amd athlon of lager
1 (6.7%)
intel celeron
2 (13.3%)

Totaal aantal stemmen: 10

Chris.B

Citaat van: Pvt. Long Bow op oktober 18, 2004, 18:11:08 PM
Ik heb een AMD Atlon XP 3000+ 32-bits een zeer goede processor. Maar de kwaliteit hangt niet van processor af maar van de rest. (het speelt wel een rol, maar een Pentium 4 2,0 Ghz is al goed genoeg om alle spellen me te spelen)

je meot is weten hoe belangrijk ie is het is net zo belangrijk en zelfs belangrijker dan de rest . en als je een goede cpu heb dan kom je met een mindere grafiche kaart net zover als anders om. maar procesor is balangrijker op andere gebieden bv internetten want daar is dingen omzetten belangrijk en de cpu zorgt daarvoor

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

nee, als je een hele goede processor hebt en 32 MB werkgeheugen dan heb je nog niets aan de processor. en de kwaliteit van de grafische kaart is heel belangerlijk want met een slechte grafische kaart bijv minder dan een Gforce 4 dan kun je CoD UO niet spelen. of met zeer veel stotteringen, maar het spel is nog wel goed te spelen met een Ghz 2,0 processor. ;)

Chris.B

das incorrect want met spellen zoals doom 3 heb of een goeie cpu nodig of een goeie video en ik kne iemand die grafische troep heeft maar een goeie cpu en kan alsnog zware spellen spelen zolas ut 2004 voluit spelen en dan is de cpu niet eens de sterkste die er is

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

dan zal ie wel een goede geupdate comp hebbe, want anders kan de computer het echt niet aan.

Chris.B

nu ik ben langs geweest voor de instellingen dus dat zal het dan wel zijn ;D

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

zobiezo zonder geupdate PC kun je haast geen spellen meer spelen die grafisch verbeterd zijn (bijv Underground, CoD enz.)

Chris.B

Citaat van: Gangsta Nzl op oktober 27, 2004, 20:54:00 PM
zobiezo zonder geupdate PC kun je haast geen spellen meer spelen die grafisch verbeterd zijn (bijv Underground, CoD enz.)

undergroun en cod kon ie zonder moeite spelen zonder een pc met getunde dingen

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

CoD misschien wel maar de uitbreiding UO niet en Underground deed het bij mij niet zonder geupdate grafische kaart (Radeon 9600 pro)

Chris.B

hij heeft een pentium 2800 met intel extreme graphigs zou je niet dat het zou kunnen maar toch kan het zelf ut 2004 kon ie bijna voluit spelen

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

bijna ja, maar niet helemaal

Chris.B

nou dus een cpu kan toch zelfstandig veel uitrichten

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

ja maar om een PC optimaal te laten draaien zul je em toch moete update

Chris.B

ja maar dan kan je wel iedere maand nieuwe hardware kopen

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

nee als ie optimaal draait (zoals de mijne nu) dan hoef je er tijdelijk niets aan te doen. daar wel eens aangedacht?

Chris.B

je maar ieder maand wordt de pc optimaal laten draaien weer een lat hoger getild

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!