Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Processors

Gestart door Chris.B, augustus 08, 2004, 20:49:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

wat voor processor heb je in je kom

pentium 4
8 (53.3%)
pentium 3 of lager
1 (6.7%)
amd athlon xp
1 (6.7%)
amd athlon 64
1 (6.7%)
amd duron
1 (6.7%)
amd athlon of lager
1 (6.7%)
intel celeron
2 (13.3%)

Totaal aantal stemmen: 10

Pieter_Storms

@Aloauithawai

heel grappig. Die passage over 't overdrijven.
Jammer dat 't niet waar is. Ik ken zelfs een normale zaak hier in hoogblokland (nee daar woon ik niet, jammer voor jullie, kunnen jullie niet mijn huis in brand steken) waar alles al 20% goedkoper is dan in de alterkneet

~McDuck*

Hmmm. The AMD gaat het winnen :P LOGISCH :P

Pieter_Storms

Euh.
Kut.
Klik ik op pentium 3 -_-
Ik bedoelde vier. Tel er dus 1 af bij 3 en 1 op bij 4.
Juist. Pentium staat weer gelijk  8)

~McDuck*


darius

ik ben darius en ik ben op zoek naar een goeie processor
welke is er het beste   ;D

~McDuck*

In wat voor prijsklasse?

Als ik voor een processor zou kiezen dan zou ik een AMD nemen: en dan wel de AMD Athlon 64-bits processor van zo'n 3.5 a 3.6 Ghz

Ik

idd ja... iig wel een AMD... die is goedkoper en net zo goed... maar als je films gaat bewerken dan word het tog maar de pentium want de AMD wordt dan erg warm...

~McDuck*

Citaat van: Ik op april 15, 2005, 11:38:36 AM
idd ja... iig wel een AMD... die is goedkoper en net zo goed... maar als je films gaat bewerken dan word het tog maar de pentium want de AMD wordt dan erg warm...
Hij is niet net zo goed: hij is beter, want de AMD hoeft minder Hz te geven om het zelfde te bereiken als een pentium
Voorbeeld:
AMD Atlon xp 3000+ (2,17 Ghz) = Pentium4 3 Ghz
Door dat de AMD minder hz draait wordt hij minder warm en hoef je er een kleinere/minder snellere ventilator er op te zetten. dat betekent dat hij minder stroom verbruikt.
Maar dan nog even een vraag: waarom wordt de amd dan warmer (in verglijking met kooler) bij films bewerken dan een Pentium?

Ik

dat zeiden ze in EP-beerepoot computers... Symtronics... ?n de CONSUMENTENGIDS... ik weet ook nie hoe het zit... miss omdat hij juist minder herz heeft moet hij harder draaien voor hetzelfde gewenste resultaat... en dus wordt hij warm... maar veel mensen en tests zeggen het... ik weet alleen nie egt precies hoe het zit...

EvaiN

srry verkeerd gestemd, moest amd athlon xp zijn niet gewone of lager  :)

pleterr

geen processor?? dan zal je pc het niet doen hoor :P in je kast zit er een bij pentiums een vierkant blok als je die eraf haalt ligt daaronder de processor ;)

EvaiN

emmm.... tegen wie zeg je dat?

~McDuck*

maak volgende x een citaat van het bericht als het niet over het bovenstaande bericht gaat aub

Chris.B

amd heeft nu de dual core cpu's op de markt gebracht dus nog sneller

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

Draait die op een normaal (MSI) moederboard?