[JONG] Emma (Be) [2e EXPEDITIE ROBINSON 2005]

Gestart door Tinuzzz, augustus 24, 2005, 12:47:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz

Emma van den Bossche is 20 en studeert politieke wetenschappen. Deze mooie Gentse blondine komt uit een intellectueel milieu en is zelf ook alles behalve iemand die je zomaar iets op de mouw kan spelden. Ze discussieert graag en veel, maar toch is ze soms onzeker waardoor ze soms wat wantrouwig en afstandelijk uit de hoek kan komen. Zij wil tijdens de Expeditie bewijzen dat ze heel wat in haar mars heeft.




Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Lies

sielug voor dr op een eiland met Carl.. Leuke meid, maar of ze gaat winnen? Ik denk t niet..

Luc

Citaat van: Tinuzzz op augustus 24, 2005, 12:47:26 PM
Emma van den Bossche is 20 en studeert politieke wetenschappen. Deze mooie Gentse blondine komt uit een intellectueel milieu en is zelf ook alles behalve iemand die je zomaar iets op de mouw kan spelden. Ze discussieert graag en veel, maar toch is ze soms onzeker waardoor ze soms wat wantrouwig en afstandelijk uit de hoek kan komen. Zij wil tijdens de Expeditie bewijzen dat ze heel wat in haar mars heeft.






Wat een ongelukkige foto, die eerste :o ;)

Nicky

Ja dat viel mijn ook op Luc, maar Emma heeft veel van zich laten zien en was ook wel een eerlijke Winnaar geweest.