Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

[TI] De Belgische Deelnemers

Gestart door Tinuzzz, augustus 24, 2005, 13:48:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz

Dit zijn de Terra Incognita deelnemers uit Belgi?!!!

Machteld

Machteld is 41 en woont in Ekeren. Ze is advocaat en heeft een eigen kantoor. In haar jonge jaren wilde ze advocaat of bakker worden.
Machteld is sociaal, ondernemend, spontaan, optimistisch, een doorzetter en trekt haar eigen plan.
Aan de andere kant kan ze ook doordraven, is ze emotioneel en zeggen mannelijke vrienden dat ze niet goed luistert.

Ze doet aan tennis, paardrijden, fietsen en fitness. Afrika is Machtelds favoriete vakantieplek vanwege de sfeer en het land.

Toscane scoort hoog in verband met het lekkere eten, de passie en de mode.
Haar reden om mee te doen aan Terra Incognita is dat ze het stressvolle leven even achter zich wil laten. Op haar leeftijd de mogelijkheid hebben er nog even uit te stappen, back to basic te gaan, met zichzelf geconfronteerd worden en zeer diep te gaan om als herboren terug te komen.



Patrick

Leeftijd: 37
Woonplaats: Wolvertem
Beroep/Studie/bezigheid: politiecommissaris
Hobby?s: sport (karate, tennis, lopen, fitness) , uitstapjes, film?
Meedoen aan Terra Incognita is voor mij een superuitdaging.
Vroeger wou ik dierenarts worden.
Als ik van huis ben dan kan ik daar ook van genieten.
Mijn favoriet gezelschapspel is stratego.
Thorgal is mijn grootste held(-in)
Het grootste mysterie ter wereld vind ik de (sterkte van de) mens.
Valsspelen doe ik vrijwel nooit.
Ik huil bij kinderleed.
Ik word kwaad van oneerlijkheid.
Gelukkig word ik van de zon, mijn kinderen , en al dit samen op een idyllische plek.
Verover je plaats in deze wereld!

Marina

Leeftijd: 42
Woonplaats: Hoboken
Beroep/Studie/bezigheid: grafdelver
Hobby?s: Hobby club allerlei, fitness en motor rijden
Als ik van huis ben dan laat ik alles op mij afkomen.
Meedoen aan Terra Incognita is voor mij: A dream come true.
Mijn favoriet gezelschapspel is kaarten.
Didier (mijn ventje) is mijn grootste held.
Valsspelen doe ik nooit of alleen voor de grap.
Ik huil bij onrechtvaardigheid en eenzaamheid.
Ik word kwaad van ongehoorzaamheid en van de miserie die zich momenteel in de wereld afspeelt.
Gelukkig word ik van mijn gezin mijn familie en mijn vrienden.
Vroeger wou ik danseres worden.
Leven en laten leven!



Steve

Steve is 34, woont samen in Verrebroek en heeft een zoon. Hij is verpleegkundige, maar wilde als klein jongetje graag anatoompatholoog worden. Steve vindt het een goede eigenschap dat hij zijn slechte eigenschap, bevestigingsdrang, kent en deze niet probeert te onderdrukken.

Hij houdt van wandelen, lopen en volleybal. Zijn favoriete vakantiebestemming is Zuid-Afrika. Een land waar de bus pas vertrekt als hij vol zit. Een land waar de zon de tijd bepaalt.

Perceptie versus realiteit, honger naar avontuur, er eens uit zijn en eens goed op zijn bek gaan om hopelijk wat nederiger op te staan, zijn voor Steve de belangrijkste redenen om mee te doen met Terra Incognita.

Gianni

Gianni is 26 en is single! Hij woont in Schoten en op dit ogenblik is hij reisleider.
Toen hij klein was, wilde hij graag voetballer of schapenherder worden.
Gianni houdt van surfen, snowboarden en zwemmen en hij gaat graag naar Mexico en Nicaragua.
Met zijn favoriete sporten doet hij wel vaker een sprong in het duister. Ook meedoen aan Terra Incogita is voor hem een tocht naar een onbekende wereld. Gianni?s favoriete gezelschapspel is Kaartje Blaas en valsspelen doet hij bijna nooit. Baby?s zijn voor hem het grootste mysterie ter wereld en hij huilt bij het snijden van uien.
?If U don`t go U don`t know? illustreert zijn energiek karakter.



Maarten

Leeftijd: 28 jaar
Woonplaats: Kieldrecht
Beroep/Studie/bezigheid: Account Executive
Hobby?s: lopen, wielertoerisme, carnaval
Vroeger wou ik acteur worden.
Als ik van huis ben (en niet aan het werk) dan tracht ik zoveel mogelijk te genieten
Mijn favoriet gezelschapspelen zijn Risk & Kolonisten van Catan
Niemand is mijn grootste held(-in). Geloof in jezelf, hou vol en je zal bereiken wat je wil!
Valsspelen doe ik niet.
Ik word kwaad van hypocrisie, idiotie, mensen die een hand boven het hoofd wordt gehouden, mensen die (ruim) overschat worden.
Gelukkig word ik van kleine (niet-materi?le!) dingen die vari?ren van dag tot dag, maand tot maand...


Pascal

Pascal is 45, woont samen in Diest en heeft een dochter. Hij is zelfstandig handelaar in kleding, accessoires uit de hele wereld en antiek.
Hij is zachtaardig in de omgang, maar opvliegend in die aard dat, als hij iets niet ziet zitten, hij graag de opstand leidt.
Pascal doet aan zwemmen, diepzeeduiken, lopen en yoga en gaat graag naar Bonaire, omdat hij het daar zo heerlijk relaxed vindt.
Een man is de opsomming van zijn daden. Terra Incognita ontbreekt nog aan hem. Dit programma brengt het beste en het slechtste naar boven in de mens en daarom vindt Pascal dat hij moet meedoen. ..

Sarah

Leeftijd: 29
Woonplaats: Bree
Beroep/Studie/bezigheid: heftruckchauffeur
Hobby?s: karten, jetskie?n, paardrijden
Vroeger wou ik millitair worden.
Meedoen aan Terra Incognita is voor een droom.
Als ik van huis ben dan danst mijn ventje op tafel.
Mijn favoriet gezelschapspel is Risk.
Valsspelen doe ik niet!
Ik huil bij zeer weinig dingen.
Ik word kwaad van arrogante en ego?stische mensen.
Gelukkig word ik van kleine dingen die toch een groot verschil maken in het leven.
Behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden!


(Boven Sarah, onder Els)

Els

Leeftijd: 27 jaar
Woonplaats: Zoersel
Beroep/Studie/bezigheid: leerkracht
Hobby?s: sporten (fitness, zwemmen, mountainbiken, ski?n), reizen & van het leven genieten.
Vroeger wou ik militair worden.
Meedoen aan Terra Incognita is voor mij een overwinning voor mezelf geweest.
Als ik van huis ben dan wil ik niet terug.
Mijn favoriet gezelschapspel is risk & stratego.
Het grootste mysterie ter wereld vind ik de aantrekkingskracht tussen twee mensen.
Valsspelen doe ik enkel als het nodig zou zijn.
Ik huil bij overreden konijntjes.
Ik word kwaad van agressievelingen in het verkeer.
Gelukkig word ik van een heerlijk ontbijt in de zon.
Niet kakelen, maar eieren leggen!

De Belgische Presentatrice

Roos van Acker

is geboren in oktober 1976. Ze is opgegroeid in Eeklo-city waar ze Pascale Naessens af en toe op haar motor zag voorbijcrossen. Heel haar jeugd heeft ze leren sjorren bij de scouts en hield ze zich ook bezig met dictie, voordracht, toneel en welsprekendheid, zodat ze aan haar jongverkenners perfect kon uitleggen hoe je in de Vlaamse Ardennen je tent moest opzetten.
Tot grote frustratie van haar vader Alfred heeft ze in haar puberteit zijn platen van The Beatles en Herman Finkers grijs gedraaid en uiteindelijk door veel te veel uit te lenen kwijtgespeeld. In 1994 is ze dan maar zelf met enkele vrienden uit de buurt garagerock beginnen te maken. Morning Bear, de eerste cd van Eden kwam er in 1996. Na 4 jaar op kot in Gent en een diploma Germaanse Talen moest ze haar eigen centjes verdienen en is ze bij TMF aan de slag gegaan. Niet veel later mocht ze ook iedere dag plaatjes aan elkaar praten op Studio Brussel, wat haar 3 pop poll medailles voor beste radiopersoonlijkheid opleverde. En weer niet veel later belde VT4 haar met de vraag of ze Expeditie Robinson wilde presenteren. In 2004 tekende Roos een exclusiviteitscontract bij VT4 om zich enkel toe te leggen op de wondere wereld van de televisie. Roos presenteerde naast Expeditie Robinson ook Peking Express en Peking Express: de Himalaya-route.

Ik ben op vakantie tot 20 augustus