Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Blijf ingelogd?

Gestart door Luc, september 05, 2005, 19:10:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Probleem:

Bij mn moeder gaat t wel... ingelogd blijven

maar bij mn vader moet ik altijd weer mijn password enzo invullen....

Moet ik dan iets instellen bij IE?


~McDuck*

Twee opties:
1. Gebruikt gewoon FireFox. En gebruik dan auto invullen (zal die wel aangeven elke x) je moet dan alleen nog op aanmelden drukken onderaan.

Dat kan ook bij IE volgens mij... Geeft ie het niet aan dan moet je gewoon alle buffer, cookies en opgeslagen w8woorden verwijderen. Dan geeft ie het de volgende x wel aan.

2. Werkt dat niet; dan kan je bij IE -> Internetopties -> tab: Inhoud -> onder persoonlijke gegevens: autoinvullen -> daar staan een paar opties moet je maar even nakijken of ze volgens jou goed zijn aangevinkt.
Je kan daar ook de formulieren en w8woorden wissen zodat je de volgende x je weer moet invullen; maar dan staat het er wel elke x als je de pagina opent.

En NEE je kan niet altijd ingelogd blijven.

Luc


Sjors

Je kan gewoon ingelogd blijven hoor, doen er een heleboel

~McDuck*

Maar na 15 spring je toch op offline?

Sjors

Na 15?
Ik heb gekozen om altijd automatisch aan te melden

Lies

je moet wel bij blijf zo veel minuten een groot getal in vullen, dan springt ie automaties op auto. inloggen geloof ik..

SpydeR

ik ben gewoon altijd aangemeld als k de site opstart
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Luc

Oepsss. zie net dak t topic in t verkeerde  board heb geopend :o

~McDuck*

Hoezo? hoort toch bij het forum?
Past dus bij beide

Killerflight

Man gebruik gewoon firefox.
Via IE is het onmogelijk.
Omdat je dan op een andere pc gaat met minder mogelijkheden.
En dan lukt dat niet gewoon firefox.
Dats gratis,virusvrij,geen vastlopingen,en er komt om de maand een update zodat je pc niet kwetsbaar wordt,en het onthoud je w.w en nick maak niet uit hoeveel et er ook zijn ik heb bv al 1000den site's.
Als je update blijft ie je pw onthouden.

~McDuck*

IE onthoudt ook wachtwoorden.
Alleen dan meestal ongevraagd.