Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

[TI] Aflevering 2

Gestart door poltergeist, september 10, 2005, 09:05:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

Aflevering 2 is een verademing. Eigenlijk vond ik ze zelfs goed? ;D. (ik zei vorige keer toch dat er hoop was). De promotieopdrachten zijn spectaculairder en ook het degredatieduel dat niet meer zomaar naast een bootje zitten is en wat voorwerpen onthouden.

Er wordt ook niet meer zoveel saaie stukken uitgezonden. Op het vasteland is het niet meer: "ik wil hier weg " maar: WAT HEB JIJ IN DAT BOEK GEZIEN... (tegen de afvaller van vorige week) en bepalen wie de proeven speelt.

Ook moeten de kandidaten zich niet meer gaan vervelen op Niveau 1. Ze kregen een opdracht tegen volgende week (het lijkt big-brother).

En ik voel dat Niveau 2 eraan zit te komen? ;D (het hutje op de rots komt steeds vaker in beeld).

Ocharme hollanderkes....tot zondag moeten wachten om hetzelfde te zien....






Sjors

Je voelt waarschijnlijk dat Niveau drie eraan komt...

Wat vonden jullie van de tweede aflevering?

Luc

Leuk! had de eerste aflevering niet gezien, en deze vond ik wel leuk! Wel merkte ik dat het begrip 'overleven' niet zo sterk word uitgedrukt als 'Zeenomaden'


Luc

Niet dat dat heel erg is ofzo. maar het viel me gewoon op ;)

Sjors

Ik vond de tweede aflevering beter dan de eerste en begin het even iets beter te snappen allemaal, maar blijft een mysterieus spel en dat is er juist zo goed aan, want wil nu ook het antwoord van het raadsel weten!