Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Slechte programma´s

Gestart door Chris.B, augustus 10, 2004, 18:57:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

Chris.B

wat moet er absolut van de tv verdwijnen volgens jullie

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Susa

TELSEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sjors


Basara

verbetering, jamba reclames

Sjors

Dat is gewoon oplichterij, dat jamba

Basara

moet je duitse mtv kijken, daar hebben ze ALLEEN maar jamba en mobieltjes reclame. serieus. ALLEEN MAAR.

Sjors

Duitsland, het woord zegt het al!

Monique

Der is helemaal niets mis met duitsland!!!!! >:(
dat jullie t ff wete!  ;) En duitsers zijn ook aardig.. naja de meeste
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Susa

de meeste duitser zijn dom, op de camping waar ik zat gingen de duitsers zwemmen in hun string rond een uur of 12 in het buiten bad, iedereen stond hun uit te lachen, en hun dachten dat we moesten lachen omdat ze de hele tijd riepen dat ze het koud hadden ...
domm

Basara

Duitse televisie is in ieder geval diep kut

Monique

grr hier ken ik niet tegen op :P wel dom trouwens aan duitsers: de meeste hebbe nie eens msn  :-\ lope dus best 8er  ;)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Susa

jah dat had ik eerst ook, was ik in center parks komt er een duitse jongen naar me toe, met een briefje, if you want to call me met zijn nummer er achter vet lief:P, wasbordje dat hij had  ::)

maarja telsell vind ik dus heel irri, jamba is een reclame niet echt een programma maar ook heel irri.

Lies

jamba en telsell zijn stom jah.. verder kan ik niet zo 1, 2, 3 iets op noemen

Basara

slechte zeeps en komedies zijn zo lame om te kijken =_+ stomme lach computer

mailman45

Tellsell reclames zijn zonder uitzondering oplichterij. Wacht een maand, en je krijgt het spul bij Blokker of de kijkshop voore een fractie van de prijs.

Wat echt heel erg is: die hanger die Tineke de Nooy probeert te slijten voor een idioot hoge prijs. Het is gewoon rotzooi, kermisgoud (waarmee ik niets verkeerds wil zeggen over de kermis, maar dat noemen ze zo.
Hier stond een leuke ondertitel...........