Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

zin woorden sprookje

Gestart door Killerflight, september 18, 2005, 20:14:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

SpydeR

op de begrafenis was het heel erg druk omdat ze in die korte tijd heel erg populair was geworden
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Lies

Echter stond ze plotseling op uit dr doodskist!

EvaiN

Iedereen schrok zich helemaal te pletter!

hillo

Evain/Marijn plaste zelfs in zijn broek!

Marloes

Ze liep vanuit de doodskist naar het altaar en zei...

hillo


Marloes

Iedereen schrok zich nog een keer te pletter,, en iedereen begon in zijn broek te plassen  :P

SpydeR

de webego werd met grote spoed gebeld..
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Marloes

maar dat kon niet want niemand kon bellen want er was geen bereik

hillo

Toen begon ze iedereen stuk voor stuk uit te moorden, totdat er nog maar 5 over waren.. Dit waren:

Marloes

ernie, bert, pino, tommmie en minnie :P

hillo

Citaat van: marloes op juni 20, 2006, 15:14:26 PM
ernie, bert, pino, tommmie en iniminnie :P
:P

Deze 5 renden hevig verschrikt weg van de begravenis, maar toch slaagde het meisje erin om in de rug van 1 van hen een reuzachtig zwaard te werpen :o  <naam> viel dood neer en er waren nog maar 4 mensen over! :o

Marloes


Deze 5 renden hevig verschrikt weg van de begravenis, maar toch slaagde Ernie erin om in de rug van 1 van hen een reuzachtig zwaard te werpen :o  Bert viel dood neer en er waren nog maar 4 mensen over! :o



Ernie had als excuus: Tja, ik kan er niet goed tegen, dat Bertjuh de hele tijd zo chagrijnig kijkt ::)



hillo

Het meisje keek lachend toe, *dit gaat de goede kant op*, dacht ze! Dan gilt plotseling Iniminie het uit! Mijn beker! Daar had ik gif in gedaan! Om bert mee te vermoorden! Maar nu... Issie leeg! :o
Wie heeft er uit mijn melkbeker gedronken? :o

Marloes

Tomie,, O my ,,god that was me :P 
Tomie sterft accuut nadat hij het nieuws hoorde,, maar dan zegt Ernie plots:
Ik heb er ook van gedronken en ook ernie sterft..
Nu moet Innieminie huilen.. ze sterft in haar tranen,,
Nu is alleen het meisje nog over,, er is niemand meer dus pleegt ze maar zelfmoord