Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Spam en Pop-up problemen

Gestart door Killerflight, oktober 03, 2005, 16:58:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

~McDuck*

Citaat van: Saikano op oktober 17, 2005, 22:44:53 PM
Gebruik FireFox je krijgt er gen last van die pop-ups :D
Gebruik ik ook ;) , maar had voor dat ik mn pc formateerde toegestaan i.v.m. nieuwe berichten in een pop-up

Killerflight

Jah dats waar want als ik internet explorer gebruikt krijg ik alleen dat gezeik.
Ik gebruik altijd gewoon mozilla firefox maar op school kan dat niet.
Omdat jah te weinig tijd om te gaan downloaden.

SaiKano

#17
hmm je kan het instaleren :-\

Je downloadt het en dan instaleer je het vervolgens ga je naar C:\Program Files\ dan zoek je ff Mozilla Firefox als je het gevonden hebt dan klik je er op met rechte muis knop en dan druk je op kopieren en dan ga je naar je naam en plak je het daar zo hoef je het maar steeds neit te instaleren :P (deed ik vaak met MSN op school :D )


Tot dat ze alle .exe bestanden gingen verwijderen :P

Killerflight

Jah dat kan zeker op die nieuwe school hoop ik zal erg leuk zijn als we daar echt onze eigen pc krijgen zonder dat iemand anders er maar op kan komen met Win XP. :)

SaiKano

Het woorden HP's computers met XP er op :D en iedereen mag het gebruiken hoor :-\

Killerflight

Oh cool leuk is dat is HP dan nu ook al een computer merk dat is toch een printersoort

SaiKano

........ HP was allang een computer merk al paar jaar :-\

Killerflight

Oh dat wist ik nie
en nu "back to topic"

~McDuck*

Citaat van: Saikano op oktober 18, 2005, 12:15:08 PM
hmm je kan het instaleren :-\

Je downloadt het en dan instaleer je het vervolgens ga je naar C:\Program Files\ dan zoek je ff Mozilla Firefox als je het gevonden hebt dan klik je er op met rechte muis knop en dan druk je op kopieren en dan ga je naar je naam en plak je het daar zo hoef je het maar steeds neit te instaleren :P (deed ik vaak met MSN op school :D )


Tot dat ze alle .exe bestanden gingen verwijderen :P
Hehe, wij hebben gewoon een eigen gemeenschappelijk schijf 'W:\' op school.
Daar hebben we gewoon FF opgezet en nog andere dingen, zoals DukeNukem3D ;D

Maar zelfs op school is er een popup op deze site  :-X