Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Dagboekkamer

Gestart door Sjors, oktober 18, 2005, 15:53:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Plaats hier voor executie 4 jouw visie op opdracht 6 en 7

alfroj

ik ben benieuwd naar opdracht 6 en 7 :P
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Luc

Tsjah ..... wat moet ik zeggen.... iedereen verdenkt mij heb ik t idee dus k ga extra mn best doen :P

Juudith

Owjee... spannend.. binnenkort zullen er 2 opdracht komen getiteld opdracht zes en opdracht zeven.. ik kijk erg uit naar de tijd dat ik deze opdrachten mag gaan vervullen
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Tinuzzz

Ik denk dat het een opdracht wordt, die moeilijk is. Verder weet ik het niet!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

li-tje

Ik hoop dat opdracht 6 en 7 vooral indivuele opdrachten zijn, want dat vind ik altijd makkelijker werken als opdrachten waarbij je heel veel samen moet werken....

Luc

En mollen kunnen dan lekker zijn/haar werk doen? ::) :O

Mr._Jones

Pfoeh, dat was me het weekje wel. De groep wordt kleiner en dat maakt het spel alleen maar spannender. Ik had verwacht dat het net zich nu om de mol zou gaan sluiten, maar ik heb het idee dat iedereen steeds meer twijfelt. De mol neemt steeds meer een schaduwplek in, maar blijft ondanks dat ongelooflijk saboteren, want veel punten hebben we niet gescoord de laatste tijd.
Ik was blij met opdracht 6. Eindelijk echt een opdracht over muziek. Eerdere opdracht titels gaven de indruk over muziek te gaan, maar hier kon ik me echt uitleven. Ik heb goed mijn best gedaan, alleen hebben we er niet veel punten mee gewonnen. Wel dank aan de leiding voor het stukje van Katie!
Opdracht 7 vond ik vervelend. Ik was als de dood dat ik de koffer zou kiezen waarbij ik er direct uit moest. Zou een knullige manier zijn om het spel te verlaten. Helaas koos ik voor een koffer die 1000 punten uit de pot haalde, maar ik was er blij mee omdat ik mocht blijven.
Nu weet ik eigenlijk niet zo zeker of ik nog mag blijven. Ik twijfel steeds meer over mijn mol en met de volgende executie zijn er wel heel veel vrijstellingen en bonuspunten vergeven. Ik kan alleen maar hopen dat er iemand is die compleet op de verkeerde mol zit. Ik begreep deze week dat ik ook verdacht ben. Snap ik wel, want door mij zijn er veel punten verloren gegaan. Zonde van de punten, maar het zou me weleens kunnen helpen deze week...

alfroj

Dit waren de 2 leukste opdrachten totnutoe van deze serie. Opdracht 6 ging een beetje langs me heen omdat Mr Jones opeens alles had opgelost :P. Opdracht 7 vond ik heeeel leuk :) :D. Een vrijstelling :D. Ik heb helaas 3 mogelijke mollen, dus hoop ik maar dat 1 van hun er nu uit vliegt, hoe hard dat ook mag klinken. De rest: succes met het maken van de test, ik ga nu even luilakken :P.
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Lies

Voor mij een mol, of het De mol is.. tja geen idee he. :P Verder niet veel van de opdrachten gemerkt, en waarschijnlijk zou ik de executie toch moeten maken. Toen stal Luc mijn vrijstelling dus ik had geen keuze ik moest mee doen... Hoop dat ik er nog even inblijf en de goede mol heb.. zullen het binnenkort weten.. Verder of mijn mol er uitvliegt.. hoop het niet ;) denk het ook niet hoor.. maja.. verder hiet veel te vertellen, hoop dat ik er in blijf en eindelijk eens de gene ben wie de mol heeft ontmaskert :P en dat er nog leuke opdrachten komen natuurlijk ;)

Eck

Ik vindt dat het steeds lastiger wordt.
Ik heb wel een aantal mensen in het oog maar of ze het ook zijn ???.
Ik heb de eerste drie executies overleeft dus wie weet...

Sjors

Dit vond ik vanmiddag in mijn mailbox, een bericht van de mol

Op verzoek van mijn mede-kandidaten, die hier denken iets uit te kunnen halen, schrijf ik een stukje? als mol. Natuurlijk in ABN, anders zul je me misschien herkennen. Het zijn toch wel redelijke makkelijke opdrachten. Af en toe flink de prijzenpot uitgedund, al een hoop mensen weggewerkt op verschillende manieren met flink wat hulp van andere kandidaten, die daar geen weet van hebben. Ook mijn hulp-mol(len) heeft/hebben een goed effect gehad? Volgens mij verdenkt zo?n beetje niemand mij! Wie valt er dan ook in herhaling?

Sjors

Iedereen gelieve weer een dagboekje plaatsen!! [Sint3]

Lies

#13
Het einde nadert, en de spanning loopt op.. Heb ik de goede mol wel? Is hij/zij echt verdacht of is het maar schijn? Nog maar 6 kandidaten, waarvan een mol. Iedereen hoopt natuurlijk dat hij/zij wint.. maar maar een kan de beste zijn. Dan opdracht 8.. Die al gespeeld was.. dat was makkelijk :) Opdracht 9 tja wie was nou wie.. Niemand wou het zeggen.. en als hij/zji het zei was het dan wel waar.. ik weet het niet ik heb maar wat gegokt. Hoop dat ik de executie overleef.. Maja laat de beste winnen :P

alfroj

Er zijn nog 6 kandidaten, nee nog 5... en een mol.
Opdracht 8 was flauw :P ik was voor de eerste keer in mn leven geduldig en meteen werd het afgestraft. Opdracht 9 was leuk, alleen moeilijk erachter komen wie wie was. Gelukkig gokte ik nog goed, maar iedereen hield elkaar voor de gek. Sommigen deden gewoon niks in de hoop er mooi tussenuit te springen.
Er nu uitliggen lijkt me het ergst, zo vlak voor de finale.
Succes!
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.