Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Dagboekkamer

Gestart door Sjors, oktober 18, 2005, 15:53:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

Juudith

Lief Dagboek,
Ik heb net twee hele stomme opdrachten achter de rug. Nu weet ik niks meer
Daaag, lief dagboek
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Tinuzzz

#16
Opdracht 8 was raar!! Ik vond het al raar dat het spel stil lag!! Maar ik vroeg niet, had het wel willen doen, maar toch maar niet gedaan!

Bij opdracht 9 was ik de tv-acteur en ik moest de rechercheur vinden! Het lukte me niet, en als het me lukt dan kregen we 1000 euro voor in de pot, Anders gingen ze eraf. Dat is dus gebeurt. Op het laatst heb ik gewoon gegokt op alfro_j, maar ik had geen idee wie het was!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Luc

Opdracht 8:

Sorry jongens, maar ik vond het zo lang duren dat ik dacht: ik vraag maar eens aan sjors wanneer we weer verder gaan...

hoppatee 1000 euro uit de pot :( maar of dat wel zo slecht is :P


Opdracht 9

Een niet zo leuke opdracht vond ik zelf... ik was de diva en kon 1000 verliezen of winnen.... en aangezien Alfro zei dat ze Agente was en van niemand anders iets wist moest ik eigk wel op haar gokken., anders zou ze weer zeuren, waarom ik dat niet gewoon gegokt had :P Tsjah.... de executie inmiddels al verstuurd: nu maar hope dat ik op de goeie zit...

en zo vin ik t lang genoeg :P

Lies

Citaat van: _Luc_ op november 13, 2005, 20:29:23 PM
Opdracht 8:

Sorry jongens, maar ik vond het zo lang duren dat ik dacht: ik vraag maar eens aan sjors wanneer we weer verder gaan...

hoppatee 1000 euro uit de pot :( maar of dat wel zo slecht is :P

IN de pot tog? ::)

Luc

Oeps verkeerd begrepen ;D

ff verandert ;)

alfroj

ik vond ut vooral zo leuk dat iedereen geloofde dat ik agentE was, terwijl ik een jongen ben hoor mensen :P
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Lies

Citaat van: alfroj op november 13, 2005, 20:48:54 PM
ik vond ut vooral zo leuk dat iedereen geloofde dat ik agentE was, terwijl ik een jongen ben hoor mensen :P

ja maar vorige keer was de vrouw van de boer ook een man ;) dus allls kon ;)

Luc

Citaat van: alfroj op november 13, 2005, 20:48:54 PM
ik vond ut vooral zo leuk dat iedereen geloofde dat ik agentE was, terwijl ik een jongen ben hoor mensen :P

Oh ik d8 serieus da je n meid was :o

alfroj

There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.