Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Hoe vaak sport jij?

Gestart door Chris.B, augustus 14, 2004, 23:05:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

hoeveel keer train je per week

1
6 (21.4%)
2
12 (42.9%)
3
4 (14.3%)
4
4 (14.3%)
5
0 (0%)
6
1 (3.6%)
7
1 (3.6%)

Totaal aantal stemmen: 18

Sjors

Ik gym deze week niet!
Nadeel ervan is dat ik wel toetsen moet maken

Chris.B

afgelpoen week wel gegymd me heup laat het weer toe

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Nirvana-mij

Ik train voor schaatsen op maandag, dinsdag en vrijdag .
Donderdag en vrijdag ga ik 1 van de 2 dagen fietsen en de andere dag oefeningen.
Op zaterdag gaat k naar scouting en zondag moet ik invallen bij me oude team met de handbalwedstrijden. Maar ik doe nu al vanaf zondag niks omdat ik ziek ben. Waarsgijnlijk heb ik pfeiffer maar dat hoor ik over 50 minuten  :o Vet zenuw8ig  :-\

Chris.B


Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Lies

ik word al moe als ik dat lees :P

Chris.B

ik sporte eerts ook veel maar neemt af minder tijd ervoor

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Lies

Alle sporten in de buurt die ik leuk vind, zitten mensen op met wie ik het niet kan vinden :-\

Chris.B


Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Susa

kan je wel zeggen,  maar ik ben blij dat die bitches uit wognum niet op voetbal en niet op steildansen zitten, dat zou ik heel zwaar minder vinden ...

Lies

Mja en als je met je hele team niet zou kunnen op schieten is toch ook niet leuk?

Monique

tjah,, ik heb t wel leuk met me teamm,,, maar die trainer is echt raar en dom!! k volleybal 1 keer in de week,, en 1 keer in de maand nog extra,, en ik gym natuurlijk op school,,, en als k toeter,, sport ik dan ook :P ? dat doe k ook 2 keer in de week,, en dan nog thuis af en toe oefenen :)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Chris.B

#71
ikzelf ben gedegraadeerd van 2 x fitnis en 2 keer waterpolo in de week naar 2 x waterpolo arme ik :( :(

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Lies

Citaat van: aloauithawai op november 04, 2004, 20:46:26 PM
2 keer waterpolo in de week naar 2 x waterpolo arme ik :( :(
snap ik niet...

ging gisteren unihockyen en fitnis'n
Mag niet in het unihockyteam voor wedstrijden omdat ik een team heb van 3 mensen en er moeten 4/5 en niemand wil bij ons in het team, terwijl we best goed zijn :'(

Susa


Lies

hebben we gedaan, mocht alleen uit onze klas, maar niemand wou verder mee doen, of wou niet met ons of durfde gewoon niet, echt vaage kids in de klas maja