Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Wat vind je van degene ONDER je?

Gestart door Tinuzzz, november 08, 2005, 21:04:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Je luister te vaak naar mijn NTB Radio uurtjes

Degene onder mij wil graag Bassie zijn

Luc

En diegene bove mij Adriaan

En samen zijn wij.....

*zingt luidkeels* BASSIE EN ADRIAAN ;D

Diegene ONDER mij.... euhm.... vind sinas lekkerder dan cola :p
(weet niks meer osrry)

Killerflight

Ah man niet echt want heb het nog nooit gehoort


Die ene onder me gaat spijt krijgen

Monique

jupz... van afgelopen zaterdag ;) maar dat had ik al

degene onderm ij vind zichzelf aardig en leuk. ( dan ben je niet arrogant hoor! :P)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Killerflight

ah man ik vindt deze topic niet leuk meer ik kan nooit posten hier omdat er nooit vragen voor mij komen.


Ik ben lief en aardig volgens sommigen ma ik vindt me zelf een klootz*k en een iemand die zo snel mogelijk opgedonder moet zijn uit deze rot wereld.


Die ene onder me heeft geen respect voor me

Sjors

jaaah!

Degene onder mij is een trance fan

Monique

killerflight... waarom zeg je steeds zulke dingen !? ?zo reageert toch niemand op je ? je wilt gewoon denkendat mensen je haten en geen respect voor je hebben en bla bla, maar je moet ff normaal doen,,, je leven kan nog zo kut zijn, en dat mag jebest vertellen, maar nietop de manier waarop je het nu doet.. je maakt het er zo zelf naar dat mensen je irritant gaan vinden. als je nu eens normaal post en niet de hele tijd zo n zelfmedelijden hebt(oke, dat kan nog, maar praat niet zo negatief over jezelf en doe niet alsof je helemaal niets bent en of wij je ook helemaal niets vinden want dat weet jehelemaal niet!) maar doe gewoon eens positief, het zal vast moeilijk voor je zijn, maar zo maak je alles alleen nog maar moeilijker! als je zo praat.. ja, vind je het gek dat niemand meer op je wil reageren en zeikt op je!?!? en vind je het gek dat je dan nog depressiever wordt, ,je praat jezelf alleen maar de put in.. en als je op deze manier aandacht wilt zal het alleen maar negatief zijn.

(oke,;) eigenlijkben k geen trance fan.. maar k reageer lekker toch :P


degene onder mij respecteert ZICHZELF
dead or life,, the difference is so big, the step so small

SaiKano

Jah dat ben ik :P



Die gene die onder mij post kijkt anime (hahhaha niemand zal gaan posten ahahha :P)

Killerflight

Ik kijk vaak anime bij jou


Die ene onder me is een lekker ding

Luc

Citaat van: Monique op november 09, 2005, 21:17:44 PM
killerflight... waarom zeg je steeds zulke dingen !? ?zo reageert toch niemand op je ? je wilt gewoon denkendat mensen je haten en geen respect voor je hebben en bla bla, maar je moet ff normaal doen,,, je leven kan nog zo kut zijn, en dat mag jebest vertellen, maar nietop de manier waarop je het nu doet.. je maakt het er zo zelf naar dat mensen je irritant gaan vinden. als je nu eens normaal post en niet de hele tijd zo n zelfmedelijden hebt(oke, dat kan nog, maar praat niet zo negatief over jezelf en doe niet alsof je helemaal niets bent en of wij je ook helemaal niets vinden want dat weet jehelemaal niet!) maar doe gewoon eens positief, het zal vast moeilijk voor je zijn, maar zo maak je alles alleen nog maar moeilijker! als je zo praat.. ja, vind je het gek dat niemand meer op je wil reageren en zeikt op je!?!? en vind je het gek dat je dan nog depressiever wordt, ,je praat jezelf alleen maar de put in.. en als je op deze manier aandacht wilt zal het alleen maar negatief zijn.

(oke,;) eigenlijkben k geen trance fan.. maar k reageer lekker toch :P


degene onder mij respecteert ZICHZELF

Dit helpt niet monique....al tig maal zo'n pm/mail/msn bericht gestuurd...

En bedankt :P

Degene onder mij heeft een telefoonnummer dat begint met 06

Killerflight

Ah jep ik heb er een bijna iedereen trouwens


Die ene onder mij heeft een grote liefde

Luc

maar ik ga niet zeggen wie :P

Diegene onder miij kan een award winnen

Killerflight

Nou ik hoop dat ik er een kan winnen


Die ene onder mij is aardig

Lies

 dankje ::) :P

die gene ondermij draagt roze sokken :P

SpydeR

ssssssssssssssst dat mag je niet verklappen :D

degene ondermij is een lief meisje :P
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.