Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

HotForum Lagerhuis (Discussieren)

Gestart door Luc, november 15, 2005, 22:57:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

~McDuck*


Luc

Dan was het denk ik nog wel erger dan een mus... duss hoe hoger het 'aaibaarheids gehalte', of het 'ahh wat een lief beestje'-gehalte is, hoe erger

onzin!

Chris.B

oke het is miskien een wat late reactie maar oke

Ik vindt het onterecht dat dat musje werd neergeschoten aangezien het een levent wezen is en in mijn ogen evenveel waarde heeft als een mens en die zouden ze niet neerschieten als hij per ongeluk hun hele project omzeep zouden helpe ik vindt dat niemand het recht heeft om te oordelen welk wezen er nu doodgeschoten moet worden al is het een miertje alles en iedereen op deze aardkloot heeft evenveel recht op leven en dat iets teveel mensen denken dat een musje anders is dan een mens kwa waarde dan hebben ze het mis duzz het is onzin.

oke nu een ander onderwerp:de nederlandse regering is te tolerant tegen assielzoekers en misdadigers en laat buitenlanders te slecht intregreren in onze cultuur

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Trancekill

de nederlandse regering is te tolerant tegen assielzoekers en misdadigers en laat buitenlanders te slecht intregreren in onze cultuurHe die buitenlanders kunnen het best in hun eigen land blijven, wij zijn zo rijk, maar die buitenlanders verzieken het hier.
Ze werken hard, maar plegen ook de meeste misdaden, en dreigen dat nlers er ook moeten aan beginnen.

Kijk buitenlanders moeten gewoon naar hun eigen land gaan, we geven ze dan 1 miljard mee, dan kunnen ze lekker meer doen, en dan zijn wij van ze af, want 3/4 van nl is buitenlands. Ook al heb ik niets tegen ze!

Chris.B

Nou laten we het zo zeggen onze regering zin watjes kijk is naar andere landen daar zeggen ze je mag geen hoofddoekje dragen bijvoorbeeld en als je het toch doet in het openbaar een straf kijk naar frankrijk een ander voorbeeld in bepaalde islamitische landen moet je je volgens hun regels kleden wrm zulle ze dat hier ook niet gwn mote.Kijk een het kleinste deel is misdadiger maar ze verzieken het voor ons allemaal en dat komt door het zwakke rechtstelsel van ons,als ik veroordeelt wordt tot levenslang loop ik over maximaal 30 jaar op straat en als het een beetje meezit sta ik binne 15jaar buiten de poorten van een bajes en dat is dan de beruchte levenslang.en over de assielzoekers denk ik zo stuur de meeste terug er is maar een klein beetje die de juiste redenen hebben om hier te wone.en wij nederlanders lijden er steeds meer onder die minderheden hebben meer dagen vrij voor feest dagen daar wil ik mee zeggen dat ze onze feesten vieren en hun eigen terwijl wij maar doorzwoegen terwijl zij ook gwn betaalt krijgen voor die dagen nee nederlands is te tolerant en te soft

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Trancekill

Als ik in de regering zal zitten zal ik alle mede doodschieten en zelf een regering leiden.
Zal gelijk NL een mooiere land makenb, en nog meer bouwen stop zetten.
Ik heb zo een erge hekel aan de regering!
Rot wetten ook altijd, die zorgen juist dat het mis gaat in het land.
Ik zal bv al een dief tot levenslang veroordelen, zelfs een zakkenroller!
En een dierenmishandelaar, of moordenaar zelfs tot de doodstraf.
En al die ministers zijn nog damed lelijk ook, ze denken ook alleen aan hunzelf
Ze laten het volk stikken en zorgen dat ze uit het land opdonderen zodat het voor hunzelf worden.
Wacht maar t/m dat ik 20/30 jaar ben, pak een f22 en ik schiet ze zo allemaal in 1 sec neer of neeh een JSF en als bonys een Apache of Cobra!

li-tje

Ik vind ook dat de nederlandse regering te tolerant is. Mijn broer ging een x met de judo naar Engeland, hij heeft 2 maanden ervoor gespaard, want hij moest het zelf betalen en ging daarom een krantenwijk doen, maar een jongen die ook op judo zit, die was net een jaar geleden uit Afganistan gevlucht, kreeg het zomaar van de gemeente betaald! Mijn broer zit er voor te werken terwijl die jognen een beetje lol zit te trappen en gratis nar Engeland kon!!  Dat vond ik echt heel stom! Ook vind ik het een goede regel dat iedereen in het openbaar Nederlands moet praten, we zijn hier in Nederland, dan moeten ze ook maar Nederlands praten!! Ik heb niks tegen buitenlanders, maar ik vind wel dat de regering harder moet optreden en de mensen die hier zomaar naar toe komen weer terug moet sturen! En ook als een buitenlander iemand vermoort, en hij komt uit de gevangenis, dat hij terug gestuurd moet worden naar zijn eigen land!!

Luc

Wat vinden jullie van die deense spotprenten? En de oproer door de Islamieten daardoor?

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

~McDuck*

Citaat van: _Luc_ op februari 03, 2006, 21:51:16 PM
Wat vinden jullie van die deense spotprenten? En de oproer door de Islamieten daardoor?
Een spotprent van een 'heilige' is altijd al een slecht idee.

Tinuzzz

Ik vind het gewoon kinderachtig, er zijn zoveel spottende dingen.
Maar dan ga je die mensen toch ook niet bedreigen met een executie!!

Neem nou Koppensnellers, ziehier voor het filmpje, hierin wordt "gespot" met het verleden van Duitsland (WOII), met die nazihelmen/nazisnorretjes/Hitlergroethanden/laarzen enz. Dan gaan die Duitsers ons toch ook niet vermoorden als ze dat zien. Tuurlijk, ik kan het wel begrijpen dat ze boos zijn, maar dat ze al gelijk gaan dreigen met executies, dat ze op de vlag van Denemarken gaan stampen ?n de Deense producten uit de markt halen vind ik echt kinderachtig. Daarom zeg ik bij deze:


Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Trancekill

Dankzij die rot deenen komt er binnnenkoort een oorlog tussen moc en europa!

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

SaiKano

Citaat van: Trancekill op januari 17, 2006, 17:18:49 PM
de nederlandse regering is te tolerant tegen assielzoekers en misdadigers en laat buitenlanders te slecht intregreren in onze cultuurHe die buitenlanders kunnen het best in hun eigen land blijven, wij zijn zo rijk, maar die buitenlanders verzieken het hier.
Ze werken hard, maar plegen ook de meeste misdaden, en dreigen dat nlers er ook moeten aan beginnen.
Hey!!!! dat doe ik niet :P
Citaat van: Trancekill op januari 17, 2006, 17:18:49 PM
Kijk buitenlanders moeten gewoon naar hun eigen land gaan, we geven ze dan 1 miljard mee, dan kunnen ze lekker meer doen, en dan zijn wij van ze af, want 3/4 van nl is buitenlands. Ook al heb ik niets tegen ze!
Kom maar op met die geld :)

li-tje

ze maken zich zo druk omdat ze niks anders hebben...:S Ze beelden ook wel eens Jezus af, tuurlijk ben ik het daar niet mee eens maar om daarvoor nou een boycot te doen tegen het land dat ze publiceerde...:S

Citaat van: Trancekill op februari 03, 2006, 22:53:17 PM
Dankzij die rot deenen komt er binnnenkoort een oorlog tussen moc en europa!
nou.. zo ver zou het tog hopelijk nie komen??