Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

HotForum Lagerhuis (Discussieren)

Gestart door Luc, november 15, 2005, 22:57:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

Trancekill

Lol boris dat was vooral gericht op die marokkanen en turken.

SaiKano

Citaat van: Trancekill op februari 04, 2006, 12:30:50 PM
Lol boris dat was vooral gericht op die marokkanen en turken.
D8 ik al :P lol

~McDuck*

Citaat van: Tinuzzz op februari 03, 2006, 22:21:59 PM
Ik vind het gewoon kinderachtig, er zijn zoveel spottende dingen.
Maar dan ga je die mensen toch ook niet bedreigen met een executie!!
[...]
Dat kan ook niet. Ze nemen het allemaal veel te nauw. 't Is misschien de 1e spotprent van mohammed enzo, logisch dat ze zo reageren, maar om gelijk te gaan dreigen enzo... :-\

Citaat van: li-tje op februari 04, 2006, 12:26:59 PM
ze maken zich zo druk omdat ze niks anders hebben...:S Ze beelden ook wel eens Jezus af, tuurlijk ben ik het daar niet mee eens maar om daarvoor nou een boycot te doen tegen het land dat ze publiceerde...:S
[...]
:-\ Inderdaad. Ze gaan gewoon te ver. En dat dat de wereld zelfs accepteerd?  :-\

Citaat van: li-tje op februari 04, 2006, 12:26:59 PM
[...]
Citaat van: Trancekill op februari 03, 2006, 22:53:17 PM
Dankzij die rot deenen komt er binnnenkoort een oorlog tussen moc en europa!
nou.. zo ver zou het tog hopelijk nie komen??
Er bestaat natuurlijk altijd een kans...

Lies

Citaat van: Trancekill op februari 04, 2006, 12:30:50 PM
Lol boris dat was vooral gericht op die marokkanen en turken.
Sorry maar ik vind dat wel een beetje bevoor oordeeld.

Lies

Op school hebben wij het nu ook over discussieren, de stelling bij ons is nu:

Op schoolfeesten mag geen sterke drank worden geschonken.
Wat vinden jullie daar van?

EvaiN

#35
dat zuigt -.- tenminste ik vindt dat het wel geschonken mag worden, maar gelimiteerd, want niet iedereen moet dronken thuiskomen ^^ dan heeft de school een probleem

maar mogen minder sterke dranken wel?

Luc

Citaat van: EvaiN op februari 15, 2006, 16:15:01 PM
dat zuigt -.- tenminste ik vindt dat het wel geschonken mag worden, maar gelimiteerd, want niet iedereen moet dronken thuiskomen ^^ dat heeft de school een probleem

maar mogen minder sterke dranken wel?
Ik ben tegen!!

Lies


Luc

Schoolfeesten en Drank zijn nooit goede combinaties, krijgt de school altijd problemen met de ouders.  Dan moet je maar naar een disco gaan ofzo

en als er dan wel drank word geschonken doe dan bier en breezertjes, per leerling 2 ofzo (controle dmv. schoolpasjes). Sterke drank is zowiezo niet goed

Tinuzzz

Ik ben het eens met Luc, want je hebt een erg groot probleem, als school, als jouw leerling je misdraagt door de drank.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

EvaiN

als 1e wil ik ff kwijt: wat valt onder sterke drank? hoeveel procent?
en als mensen het egt willen drinken ze het tog wel, ook onder schoolfeesten, dan kunnen ze beter zorgen dat de school het in de hand heeft

hillo

Bij ons wordt helemaal niks geschonken en vind het allemaal wel best.. Schoolfeesten zijn daar gewoon niet geschikt voor vind ik... Bij ons gaat er elke schoolfeestavond wel een paar ko door de alcohol! En wat je zegt is waar Evain, gedronken wordt er toch wel, maar door het te verbieden ga je wel een groot gedeelte tegen...

Lies

Denk je niet dat door het juist te gaan verbieden het leuker word want je durft dan iets wat niet mag snap je wat ik bedoel?

hillo

ja, ik begrijp je, daarom zeg ik ook: er zal altijd gedronken blijven worden (die dus "cool" willen zijn daardoor), maar toch zijn er minder dan als je het gewoon kan kopen, dan haalt namelijk bijna iedereen wat denk ik!

Lies

ok, er werd ook gezegt dat op sommige scholen ze hete zo gedaan hebben dat als de onderbouw naar huis moet (12 uur) er vanaf dan alcohol word geschonken.
wat denken jullie daar van?