De Mol: 'Mijn Verhaal'

Gestart door Luc, november 26, 2005, 15:06:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

;D

Opdracht 0:

Lastig en niet erg slim om te gaan mollen tijdens de allereerste opdracht. Ik was ook zo actief dat het wel een beetje erg op zou vallen! Dus ik stuurde pm's naar toto dattie maar eens op moest schieten enzo...opdracht helaas helemaal gelukt, maar dat zou wel anders worden ;) ;D

Opdracht 1:
De 6 raadsels...

Ik wist er 3 -> De zes synoniemen voor zwak en 7 synoniemen voor herstellen. Ook de 6e, hoewel ie een beetje afgekeken was ;) Het was natuurlijk erg fijn om het bonuspunt te krijgen: Dus daar deed ik mn best voor ;) Ook liet ik 1 antwoordje vallen: zo zouden minder mensen mij verdenken ;) Ik dacht: Zo, nu kan het niet zo'n ramp zijn, dat laastse synoniem raden ze niet meer. Maar toen kwam die irritante Toto en poste t goede antwoord, waardoor het bedrag werd verdubbeld! Shit!

Opdracht 2:
Erg makkelijk om te gaan mollen! Ik werd na wat geschoven te hebben in de indeling indeeld bij Trivia.... zij waren niet erg vaak online, beide dan... en ik ben trouwens wel een keer in de dag top 3 gekomen ;) maar niet gezegd natuurlijk. Ik heb hier dus lekker niks gedaan en dat heeft zn uitwerking gehad ;) Wel geld verdiend, mar niet zo veel als de vorige keer ;)

Opdracht 3:

Wederom een makkelijke opdracht! Gewoon net doen alsof mn neus bloed en zeggen dat ik het niet snap, net als Wickey die hetzelfde moest doen voor zijn groep. Het gevolg: Niks verdiend ;D Eindelijk!

Opdracht 4:

De vragen: sommige wist ik echt niet, dus ik besloot het gewoon zo goed mogelijk te doen: om de eventuele verdenkingen maar weg te halen.Van li-tje kreeg ik geen pm, dus kon ik de vrijstelling niet krijgen. Niet dat ik dat anders wel had gedaan: dan kon ik 2x niet mollen! Liever dat bonuspunt dan ;) Gelukkig weer maar weinig verdient ;)

Opdracht 5:

10 "google"-vragen. Juudith ws de leider en zorge ook echt dat iedereen alles wist in onze groep. Helaas een fout van mij: Juudith verdacht me dus toen al, zei ze na afloop, en ik deelde me gewoon bij haar in! Dit kon ik natuurlijk niet weten, maar ach! De opdracht was dan wel gelukt, maar 1000 euro is niet bepaald veel he ;)

Opdracht 6:

De leuke fragmenten opdracht. Ik had ervooor zelfs een gastenboekje gemaakt om te kunnen overleggen met de anderen. Zij deden gelukkig ook niet veel, en ik deed net of ik er een paar wist: http://opdracht6.write2me.nl/
Niet gewonnen dus dat kwam goed uit ;)

Opdracht 7:

De koffertjesopdracht:
Door een handige PM van de crew wist ik precies wat er onder welke koffer zat. Ik pakte uiteraard (sorry elise) een vrijstelling af, en het was mooi, want 1000 uit de pot is altijd mooi meegenomen he ;)

Opdracht 8:

Een flauwe opdracht dat ervoor zorgde dat ik 500 in de pot kreeg. In eerste instantie d8 ik dat er 500 UIT de pot was, dus ik was erg blij ;) maar later bleek dus het tegenovergestelde! :(

Opdracht 9:

Ik, de diva, moest de agente vinden. Dit was typisch zo'n opdracht waar ik niet wist of ik nu wel of niet moest gaan mollen. Ik besloot Alfo te vertrouwen, zodat er iig geen gezeur kwam, wanneer ik niet alfo had gekozen en toch w?l de agente was. Gekukkig wastie nie de agente, dus ik blij, helemaal toen bleek dat niemand t goed had ;)

Dus 2000 uit de pot
Eckart 1 minpunt
Robin 2 minpunten

erg fijn ;) Opeens 3 afvallers, dat betekende dat er nu een finale aankwam...

Finale:

En niet zo leuke opdracht vond ik, en ook maar weinig gedaan! Ik ging er eigenlijk een beetje vanuit dat ze mij toch allebei zouden verdenken ;)

Uiteindelijk won, voor mij toch wel gedacht, juudith.


Het was iig leuk om de mol te zijn, en jullie lekker te verwarren met berichtjes die nergens op sloegen :P Ook zag ik een paar hints vanuit de crew...Maak je die nog bekend sjors? ;D

alfroj

khad geen 2 minputen hoor Luc, maar 2 bonuspunte ;)
overigens waren juudith en ik toch vrij vaak online hoor bij trivia-opdracht ??? :P
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Luc

Citaat van: alfroj op november 26, 2005, 18:03:17 PM
khad geen 2 minputen hoor Luc, maar 2 bonuspunte ;)
overigens waren juudith en ik toch vrij vaak online hoor bij trivia-opdracht ??? :P

Dat van die minpunte hak gekopieerd van sjors!

CiteerDus 2000 uit de pot
Eckart 1 minpunt
Robin 2 minpunten

Als je dit bedoelt teminste :P

En dat van dat online bij trivia :P ik vond van niet :P

Lies

Was ook de mol heeft 3 letters? onder sjors zijn avatar ook ene hint? :P

Luc

ik geloof t wel :P

en ik geloof zijn signature: Ons molletje is een wereldwijd succes ook...WorldExpress? ;)

Sjors

Citaat van: _Luc_ op december 07, 2005, 16:57:11 PM
ik geloof t wel :P

en ik geloof zijn signature: Ons molletje is een wereldwijd succes ook...WorldExpress? ;)

Inderdaad mijn signature was de tip, dat van de mol heeft drie letters, staat er al langer!!