Jouw kerst- en Nieuwjaarswens aan alle forummers

Gestart door Sjors, december 03, 2005, 00:22:49 AM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Plaats hier jouw kerst en nieuwjaarswens bedoeld voor alle forumleden en leuke 'wensen' komen in de extra kerstuitgave van de Hot Forum Mail.

Killerflight

Alvast een gelukkig nieuw jaar en een fijne kerstmis.
Ook al zal ik dat nooit krijgen:'(:(:)

Tinuzzz

Ik hoop dat volgend jaar het berichtensaldo op 100.000 komt!!
En ik hoop dat BEPM/WE een groot succes worden!!
Ik hoop dat WIDM ook een groot succes worden!!

En ik wens alle forummers (vooral: Sjors, Elfje99, _luc_ en McDuck) een goed 2006, vol goede ervaringen en herrineringen!!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Killerflight


Luc

Citaat van: Tinuzzz op december 03, 2005, 20:46:50 PM
herrineringen!!

Ik wens vooral Tinuzzz een mooi jaar Nederlandse les op school toe ;) herinneringen is t tinuzzz ;) :P

Verder wens ik natuurlijk iedereen hier een geweldig, fijn, warm, liefdevol 2006 toe! Misschien een afsluitend jaar voor sommigen, waarin tegenslagen zich opstapelden. Misschien is dit ook voor een aantal een leuk jaar geweest: herinneringen die je wil koesteren. Heb je goede voornemens? Veel succes ermee dan! Ook wens ik natuurlijk iedereen een geweldige kerst toe!

Niemand in het speciaal: iedereen verdient een leuke kerst en een mooie jaarswisseling! ;) :P (grapje tinuzzz)

Killerflight

Ah mooi dats errug nieuw ook al wordt het voor mij saai want me ma is niet thuis dus geen uitgebreid.
En op oud en nieuw blijf ik eindelijk eens thuis en mooi is dat want de films komen dan.

Tinuzzz

Citaat van: _Luc_ op december 04, 2005, 00:06:29 AM
Citaat van: Tinuzzz op december 03, 2005, 20:46:50 PM
herrineringen!!

Ik wens vooral Tinuzzz een mooi jaar Nederlandse les op school toe ;) herinneringen is t tinuzzz ;) :P

Verder wens ik natuurlijk iedereen hier een geweldig, fijn, warm, liefdevol 2006 toe! Misschien een afsluitend jaar voor sommigen, waarin tegenslagen zich opstapelden. Misschien is dit ook voor een aantal een leuk jaar geweest: herinneringen die je wil koesteren. Heb je goede voornemens? Veel succes ermee dan! Ook wens ik natuurlijk iedereen een geweldige kerst toe!

Niemand in het speciaal: iedereen verdient een leuke kerst en een mooie jaarswisseling! ;) :P (grapje tinuzzz)

>:( >:( >:( >:( >:(  ;)
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Citaat van: Tinuzzz op december 03, 2005, 20:46:50 PM
Ik hoop dat volgend jaar het berichtensaldo op 100.000 komt!!
En ik hoop dat BEPM/WE een groot succes worden!!
Ik hoop dat WIDM ook een groot succes worden!!

En ik wens alle forummers (vooral: Sjors, Elfje99, _luc_ en McDuck) een goed 2006, vol goede ervaringen en herinneringen!!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus


Luc

Citaat van: _Luc_ op december 04, 2005, 00:06:29 AM
Citaat van: Tinuzzz op december 03, 2005, 20:46:50 PM
herrineringen!!
Niemand in het speciaal: iedereen verdient een leuke kerst en een mooie jaarswisseling! ;) :P (Grapje Tinuzzz) ;)

:P

Killerflight

nou ik verdien zeker geen leuke kerst en nieuwjaar:'(

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Luc


Lies

Ik wens iedereen een goede kerst en een heel gelukkig nieuw jaar. Hopelijk mag het ons allen veel goed bieden. Ik wou ook nog ff zegegn dat ik het altijd erg gezellig met jullie vind :) Ik hoop dat het volgend jaar weer een gezellig forum jaar word  [kusje]

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus