Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Hillo stelt zich voor

Gestart door hillo, december 09, 2005, 22:58:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wie is de koninklijke mol?

Amalia
Beatrix
Bernhard
Claus
Constantijn
Friso
Juliana
Mabel
Maxima
Willem-Alexander

hillo

Heejheej,

sorry dat ik me nu pas voorstel, maar had eerder nog niet zo heel veel tijd.

Nou, ik ben dus hillo ;D

Echte naam: Hilje
Ik ben een jongen van 15 jaar oud, woon in Leiden, heb 2 zussen (allebei veel ouder), zit nu in de 4e klas. Misschien wel leuk om te weten is dat ik mijn eigen "wie is de mol"-serie heb, of eigenlijk: mee bezig ben. Samen met 5 jongens, 5 meisjes en "de crew" (bestaande uit ik, en nog 4 anderen) spelen we dus het volledige spel, compleet met camera. De 5 jongens en meisjes spelen allemaal iemand uit het koningshuis, van Amalia tot Juliana, van Constantijn tot Bernhard. Ik speel de rol van, toen we begonnen nog, Angela Groothuizen, maar dan in de mannelijke versie: Angelo Kleinhuizen. We hebben nu met de camera al 5 aflevering opgenomen en gaan in de kerstvakantie aflevering 6 + 7 opnemen (er zijn nog 6 mensen over). Aflevering 1 t/m 3 heb ik ook al gemonteerd en zijn gemiddeld 1 uur per stuk. Allemaal heel gaaf dus!

Nou, heb je nog vragen of opmerkingen over mij, wees niet bang, ik beantwoord ze graag. [zwaai]

~McDuck*

Welkom op het forum!

Nog 1 vraag: Wat is je hobby?

hillo

Tja, wat is mijn hobby...

Ik heb niet echt een specifieke hobby, maar wat ik leuk vindt om te doen is bijvoorbeeld tennissen (zit ik ook op) en nu dan dus het filmen. En als ik ff vrij heb, dan kun je me vaak achter de computer of mijn ps2/gamecube/nintendo64 vinden...

~McDuck*

Leuk!

En waar kunnen we jou het meeste vinden op het forum? (welk board vooral?)

hillo

Ik doe nu mee aan WE en BEPM (sta ik iig voor ingeschreven) net als jij als ik het goed gezien heb. Dus dat topic bekijk ik elke dag ff. En nu dan natuurlijk mijn "eigen" topicje (ben zowaar trots aan het worden!) :P

~McDuck*

Je bent net een maandje of wat te laat voor de ForumAwards (kan je nu lezen in het forumaward board, topic uitreikingszaal), dus je moet nog een halfjaartje wachten op een award. ;)

Misschien wel de beste newbie als je je best doet!

Veel plezier op het forum namens heel de crew!

hillo


Sjors

Zijn er ook nog stukjes van je film op het internet te bekijken?

hillo

voorlopig nog niet, maar ik ben er hard mee bezig. Ik zal ff kijken of ik misschien ergens iets kan plaatsen, een soort van introductie die ik een tijdje geleden gemaakt heb...

Killerflight


Lies


hillo

Er is hier een zeer warm ontvangstcomit?! Mijn complimenten [buiging]

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Killerflight

Hey zo zijn wij he, iedereen goed hallo wensen.

hillo

Voor de mensen die ge?nteresseerd zijn in de koningshuisversie van widm:
Dit zijn de kandidaten:

8) Mannen:

- Bernhard
- Claus                                                                         
- Constantijn
- Friso
- Willem-Alexander

:-* Vrouwen:

- Amalia
- Beatrix
- Juliana
- Mabel
- Maxima

Ik probeer later nog om alles op internet te krijgen, maar dat wordt pas als alles echt afgelopen is... (ik schat iets meer als een half jaartje)