Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Hillo stelt zich voor

Gestart door hillo, december 09, 2005, 22:58:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wie is de koninklijke mol?

Amalia
Beatrix
Bernhard
Claus
Constantijn
Friso
Juliana
Mabel
Maxima
Willem-Alexander

Sjors

Citaat van: hillo op maart 21, 2006, 19:55:29 PM
Finale is op 7, 8 en 9 april! (ik dacht, ik meld het even :P) Waar de ontknoping plaats gaat vinden houd ik ff in het midden anders komt Sjors met z'n verrekijkertje meekoekeloeren :P

vanuit wognum :P

hillo

dan heb je wel een heeeeeeeeel grote verrekijker nodig om helemaal in het gezellige Leiden te kunnen kijken :P en dan wel waarschijnlijk in dat gebouw aan het begin van de leader! (oeps :P)

Leaders ed zijn trouwens te bekijken op http://members.home.nl/royalmol (hoe bedoel je reclame, maar het is wel reclame voor Sjors en Luc, dus dan mag 't wel toch  ;))

Luc

Citaat van: hillo op maart 23, 2006, 21:54:40 PM
dan heb je wel een heeeeeeeeel grote verrekijker nodig om helemaal in het gezellige Leiden te kunnen kijken :P

dat gezellige valt nog te betwijfelen :P

hillo


Sjors

Citaat van: hillo op maart 21, 2006, 19:55:29 PM
Finale is op 7, 8 en 9 april! (ik dacht, ik meld het even :P) Waar de ontknoping plaats gaat vinden houd ik ff in het midden anders komt Sjors met z'n verrekijkertje meekoekeloeren :P

Hoe is het allemaal gegaan?

hillo

het was ontzettend spannend! Ik wist natuurlijk wat er zou gaan gebeuren en zo ook de mol, maar toch gebeurde er zoveel onverwachte dingen! Uiteindelijk is de ontknoping uitgevoerd en hadden we een terechte winnaar, een geweldige verliezer, maar een vreselijk goede en sneaky mol!!!

Het was trouwens wel onwijs vermoeiend, dus ik ben nog steeds dood op.. maar het was het waard :P
nu nog de reünie en dan kan het monteren beginnen, de website worden opgezet en de dvd'tjes worden gemaakt ;D

hillo

Het nieuwe trailertje is af! Hij is nog niet helemaal geweldig, maar zeker weten wel beter dan de vorige! Ik zal hem ff'kes naar Luc sturen zodra ik m spreek en dan komt ie binnenkort op hun site te staan vermoed ik ;)

hillo

Zooo, net de Reunie achter de rug! Ein-de-lijk is het af! Hoera! ;D
Nu kan ik aan het monteren :P

Luc

Hillo, ik vind je een hele aardige keerl en een goede vriend. Of dat na morgen ook nog zo is, we zullen zien. Maar ik heb er alle vertrouwen in. Tot morgen!

hillo

#99
En? Vind je me nog steeds aardig? :P

ik heb de groepsfoto van royal mol ff in elkaar gezet. Die ene waar ze stuk voor stuk wit op worden!



vlnr: Beatrix, Juliana, Claus, Bernhard, Willem-Alexander, Mabel, Maxima, Amalia, Constantijn, Friso

Herdervriend


hillo

#101
welkom? :S juist ja...

ligt het aan mij, of zien jullie die foto ook niet? :P
edit: gefixed ;D

Herdervriend

Ik zag de foto wel maar jah;lol;

hillo

nouja, nu zie ik m ook weer ;)

Sjors

Citaat van: hillo op juli 31, 2006, 14:59:15 PM
En? Vind je me nog steeds aardig? :P

ik heb de groepsfoto van royal mol ff in elkaar gezet. Die ene waar ze stuk voor stuk wit op worden!



vlnr: Beatrix, Juliana, Claus, Bernhard, Willem-Alexander, Mabel, Maxima, Amalia, Constantijn, Friso

wat een kleine foto...