Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Msn

Gestart door Sjors, augustus 23, 2004, 20:19:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Zo alles om google uit de weg te houden?

Killerflight

Ik snap je vraag niet sjors.

~McDuck*

Citaat van: Sjors op december 27, 2005, 14:08:21 PM
Zo alles om google uit de weg te houden?
Mwa... Ik denk niet dat dat de hoofdgedachte is. Want Google heeft haast niets met messenger (hadden ze wel op gehoopt).
Maar het is vooral voor Yahoo gunstig! Yahoo trekt namelijk steeds meer mensen, omdat die messenger (volgens geruchten) beter zou zijn. En Yahoo krijgt waarschijnlijk daardoor nog meer users.

Zelf stap ik misschien daarom ook wel over.

EvaiN

yahoo messenger is ook eignlij fijner, en haast alles is er gratis :D ik had hem ook een poosje maarja niemand van men vrienden eej :P

~McDuck*

Maar WAT is er dan zo fijner?

EvaiN

kweet niet het werkt gwn lekkerder :P je moet het gwn es probere oja en er zit gelijk iets in zoals Skype zit erbij :P gratis

li-tje

Citaat van: EvaiN op december 28, 2005, 11:52:34 AM
kweet niet het werkt gwn lekkerder :P je moet het gwn es probere oja en er zit gelijk iets in zoals Skype zit erbij :P gratis
handig!! Ik weet nog nie of k overstap.. nou ben k helemaal an msn gwend:P

Tinuzzz

Nou kan ik mn personenlijst niet opladen!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Killerflight

Ah man msn + die nieuwe versie hoe is ie?

Luc

een nieuw virus op msn?

~McDuck*

Ik denk het niet, omdat het adres eindigt op .jpg, MAAR het kan ook een link zijn die met die text is! Dus vraag eerst of die link ook echt van die persoon komt!

Faabjuh

Dat ben ik dus. Echt vaag, me msn was ineens aangemeld. Sorry voor de overlast..

Trancekill

Lol virus, me **** er is geen virus. Niemand van me school heeft er nog last van gehad en ze hebben plus de leraren allemaal msn

Luc

en dat er bij jullie op school nog nooit iemand een tsunami meegemaakt heeft bestaan die ook niet?

Tinuzzz

Heb je erop geklikt?

Zo ja, lees dit:

Virus treft Nederlandse MSN-gebruikers

anp | Gepubliceerd op 31 december 2005, 17:01
DEN BOSCH -  Onder Nederlandse gebruikers van het razendpopulaire chatprogramma MSN Messenger circuleert een gevaarlijk wormvirus. Het is het eerste virus dat zichzelf doorstuurt via een recent ontdekte fout in besturingssysteem Windows.

De maker is vrijwel zeker een Nederlander die uit is op betaalgegevens, ontdekte een analist van het Russische antivirusbedrijf Kaspersky zaterdag.

Afgelopen week werd het lek in het grafische onderdeel van Windows XP gevonden. Zelfs gebruikers met de nieuwste instellingen zijn ,,extreem kwetsbaar'', omdat softwareproducent Microsoft tot op heden geen oplossing heeft. Antivirusproducenten en ook de offici?le waarschuwingsdienst van de overheid stuurden daarom vrijwel direct alarmeringen uit.

Kerstplaatje

De nieuwe worm doet zich voor als een plaatje met een kerstgroet. Ontvangers die op de link klikken, komen echter op een internetpagina en raken besmet. De maker lijkt het aantal infecties kunstmatig laag te houden: op enkele honderden. In het overgrote deel (ongeveer 98 procent) van de gevallen gaat het om Nederlandse gebruikers.

De schrijver van het virus krijgt besmette systemen in zijn macht en registreert toetsaanslagen. Zo is hij in staat creditcardinformatie te stelen of rekeningen bij online betaalsystemen te plunderen.

Met een beetje goede wil van de internetaanbieder en de politie is de verdachte zo gevonden, stelde expert R. Schouwenberg van Kaspersky zaterdag. Zijn enige advies aan internetgebruikers is om hun beveiligingsinstellingen tot het maximum te verhogen en op te passen met onbekende plaatjes.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus