Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Msn

Gestart door Sjors, augustus 23, 2004, 20:19:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Monique

mijne : Monique    (F)   || NEEEEEEEEEEE :'(   charmed stopt.. ALLEBEI.... :| zegt:

omdat charmed stopt en ik niet zonder kan ;)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

?$01:[(S)!KnaK!(S):[?$03 :D C'est ton formidable jour :D ?$01 Hoezo meliG?:P

Was beetje melig vandaag.. en was een leuke dag zo'n beetje dus achja :)

li-tje

Armpie int gips:( elleboog was uit de kom. PIJNLIJK:'( (*)Prettig(*)Gestoorde(*)Kerstdagen(*)Toegewenst(*) :P

das nou mn naam, spreekt voor zich tog???

Ik

ja hor idd... ik heb er 1 die nie egt voor zich spreekt...

Dat is een feit... geen filmwet :P :D "CKV zuigt"  O my god it's Jezus

;) :) :D ;D

~McDuck*

#49
Zet een zon ( # ) voor in je naam als je meeleeft met de gebeurtenissen in Azi?. Het doden aantal = vreselijk hoog, en stijgt met de minuut. Alleen al in het ergst getroffen land Sri Lanka zijn al 80.000 doden S i Lanka, India, Indonesi? en Afrika zijn getroffen door de overstroming. Laat zien dat je meeleeft en zet dus een ZON ( # ).. IN JE NAAM STUUR DIT DOOR NAAR IEDEREEN

EvaiN

Eigenlijk schiet je daar geen ene f*ck mee op, niemand heeft er wat aan

li-tje

eigelijk hebbie glijk, mar je laat wel zien da je meeleefd!

Lies

Citaat van: Omerta op december 29, 2004, 10:41:11 AM
Zet een zon ( # ) voor in je naam als je meeleeft met de gebeurtenissen in Azi?. Het doden aantal = vreselijk hoog, en stijgt met de minuut. Alleen al in het ergst getroffen land Sri Lanka zijn al 50.000 doden S i Lanka, India, Indonesi? en Afrika zijn getroffen door de overstroming. Laat zien dat je meeleeft en zet dus een ZON ( # ).. IN JE NAAM STUUR DIT DOOR NAAR IEDEREEN

Ik denk al waarom heeft iedereen een zon in zijn/haar naam, terwijl het hiet sneeuwde :-\

Citaat van: Longbow op december 29, 2004, 10:53:48 AM
Eigenlijk schiet je daar geen ene f*ck mee op, niemand heeft er wat aan

Had ik laatst ook al een discussie over,, die mensen daar hebben er niks aan.. vind ik zelfde eigelijk met die armbandjes.. okeej, daar moet je voor betalen, en dan krijgen ze het geld of wat dan ook.. maar je kan toch net zo goed storten?

~McDuck*

Maar het gaat ook om medeleven!

EvaiN

Oke ik heb het ook voor men msn naam, maar die mensen daar shiete er niets mee op

Sjors

Wat vind jij van de beta versie van msn 7.0, wat vind jij dat er veranderd moet worden voor de echte versie van msn 7.0?

~McDuck*

Ik vind dat er ongelooflijk voor spyware, span en ads bij zitten. (bij de beta)
Dus daarom heb ik het eraf gegooid

Ik

ik vind het een kutmsn... ik had het erop gezet en msn deed het nie meer... maar ik probeer het strax nog wel ff...

Susa

msn 7 is vet gaaf, het enige, als mijn pc opstart trilt het beeld gigantisch en daarna is het weer over ...

li-tje

kvin ut wel grappig, kheb nerhens last van glukkig...