Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

[MijlPaal] 50.000 bericht

Gestart door Sjors, december 29, 2005, 00:20:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz

Dit is mijn 1111e bericht!! ;D  [jumpiej] [jumpiej]
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Trancekill


Sjors

Deze is van mij al een heel vele

Lies

:o ik zit al weer op 8001 ;D :P ::)

Luc

:o

nee meer heb ik daar niet over te zeggen nee :P

~McDuck*


li-tje

jah, mar in t begin deed Elise dat nog om meer post als sjors te krijgen:P gingen we in de speelkamer snake doen heel de avond:P daarom heb ik ook zoveel berichten:P anders had ik er nog geen 1000 gehad;P

Lies

Citaat van: li-tje op januari 24, 2006, 19:50:21 PM
jah, mar in t begin deed Elise dat nog om meer post als sjors te krijgen:P gingen we in de speelkamer snake doen heel de avond:P daarom heb ik ook zoveel berichten:P anders had ik er nog geen 1000 gehad;P
haha idd best wel dom eigleijk :P

Luc

Citaat van: Elfje99 op januari 24, 2006, 20:15:47 PM
Citaat van: li-tje op januari 24, 2006, 19:50:21 PM
jah, mar in t begin deed Elise dat nog om meer post als sjors te krijgen:P gingen we in de speelkamer snake doen heel de avond:P daarom heb ik ook zoveel berichten:P anders had ik er nog geen 1000 gehad;P
haha idd best wel dom eigleijk :P
klopt

:P ;D

Trancekill

Ah man zo haal je ook lekker veel posts binnen, tegenwoordig zijn alleen de crew online en een paar leden die amper posten!

Lies


~McDuck*

Wow! dat is al snel! ;D

[puntmuts]

Trancekill

Ah de mijnes heeft al 200 in 2 maanden! Maar jah :-\

Luc

Ja duhh

maar hier vind je niet van die topics die maar zijn aangemaakt om een hoog aantal topics te hebben :P

Lies

Citaat van: Trancekill op januari 25, 2006, 19:03:37 PM
Ah de mijnes heeft al 200 in 2 maanden! Maar jah :-\
oja bij jou forum is alles veel beter..
Daar praat iedereen met elkaar over koetjes en kalfjes..
Maar elkaar iets persoonlijks vertellen ow neej want zo erg vertrouw ik die persoon niet...
De helft van je post zijn vas over "kk shitjoden" of hoe je dat ook noemt.. terwijl je iedereen lastig valt met mailtjes zoals: "Ik ga nu echt zelf moord plegen.", "Jullie haten me allemaal ik ga jullie allemaal vermoorden.", "Als jullie niet posten ben je dood." en "Ik stop nu echt met me forum." en 5 minuten later "Oneej toch maar niet."

Sorry Remco maar ik ben het een beetje zat met al je "ow mijn forum is veel beter" Mailtjes te verwijderen je weet nu hoe ik er over denk!