Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Halve finale #1 '05

Gestart door ~McDuck*, januari 02, 2006, 23:37:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wat moet volgens jou de game van reeks #1 uit de halve finale zijn?

Need for Speed: Most Wanted
4 (44.4%)
Grand Theft Auto: San Andreas
5 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 8

Stemmen gesloten: januari 05, 2006, 15:18:49 PM

~McDuck*

Dit is de eerste halve finale!

Hier kun je de manier en uitslagen zien.

Stem zo graag snel mogelijk!!!

~McDuck*

Need for Speed: Most Wanted

Graphisch VEEL beter! En SA vind ik uitgemolken.

Killerflight

Need for Speed: Most Wanted

Echt kei leuk met al die auto's, goede gameplay, je hoeft je nooit te vervelen. Het mist alleen de online functie nog.

Chris.B

GTA San Andreas

Aangezien ik het niet zo heb op het uitmelken van iets zonder een echt nieuw ellemant en das het geval van most wanted het is gewoon underground en hot porsuit in 1 nix nieuws maar das vaak met spelle uitgegeven door EA Games

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

Citaat van: Trancekill op januari 03, 2006, 09:41:06 AM
Need for Speed: Most Wanted

Echt kei leuk met al die auto's, goede gameplay, je hoeft je nooit te vervelen. Het mist alleen de online functie nog.
Ook de online functie is er nog! Moet je het natuurlijk wel legaal hebben, of je moet het via een netwerk doen. Helaas heb je geen politie in de multiplayer. :-\

Citaat van: Chris.B op januari 03, 2006, 11:48:38 AM
GTA San Andreas

Aangezien ik het niet zo heb op het uitmelken van iets zonder een echt nieuw ellemant en das het geval van most wanted het is gewoon underground en hot porsuit in 1 nix nieuws maar das vaak met spelle uitgegeven door EA Games
En dat zeg je over NFS: MW terwijl je het verglijkt met GTA: SA! :P SA is echt maar ??n ding nieuw en dat is dat het wat groter is. Ik vind omdat ze alles bij NFS bij elkaar hebben gevoegd en de politie veel meer verbeterd is met tactiek enzo, het ineens veel leuker is geworden... Maarja dat is smaak.

Killerflight

NFS MW rules en ik ga hem binnenkoort kopen nog ?15 sparen

Chris.B



Citaat van: Chris.B op januari 03, 2006, 11:48:38 AM
GTA San Andreas

Aangezien ik het niet zo heb op het uitmelken van iets zonder een echt nieuw ellemant en das het geval van most wanted het is gewoon underground en hot porsuit in 1 nix nieuws maar das vaak met spelle uitgegeven door EA Games
En dat zeg je over NFS: MW terwijl je het verglijkt met GTA: SA! :P SA is echt maar ??n ding nieuw en dat is dat het wat groter is. Ik vind omdat ze alles bij NFS bij elkaar hebben gevoegd en de politie veel meer verbeterd is met tactiek enzo, het ineens veel leuker is geworden... Maarja dat is smaak.
[/quote]

San andreas met weinig nieuwe dingen?alles is veel realistischer geworden san andreas speelt heel anders als vice city en niet alleen door de wereld groote

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

Nek aan Nek!

Graag iedereen die nog niet gestemd heeft, graag stem!

Killerflight


~McDuck*

Winnaar: Grand Theft Auto: San Andreas