Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Hoe moet het nu verder?

Gestart door Tinuzzz, januari 03, 2006, 14:33:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

Voor welke optie kies je?

Gewoon beginnen wanneer er 5 kandi's zich inschrijven
Gewoon zonder 5 kandi's doorgaan
Zonder 5 kandi's doorgaan maar zonder 1 Reality-programma
HEB JE VOOR OPTIE 3 GEKOZEN, KIES HIERONDER DAN WELKE JE WEG WILT LATEN (NIET OP OPTIE 4 STEMMEN)
Wie is de Mol?
Big Brother
Peking Express
Expeditie Robinson

Tinuzzz

Omdat het aantal kandatenlimiet nog lang niet gehaald is, moeten jullie stemmen op een aantal mogelijkheden!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Ik zelf stem voor zonder 1 prog. en dan WIDM eruit, omdat er al zoveel online mollen zijn. Dan is het niet echt origineel meer.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

~McDuck*

Hoeveel van de hoeveel kandidaten zijn er van de hoeveel die er zouden moeten zijn dan?

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

~McDuck*

En hoelang kunnen personen zich al inschrijven?

Shortie

vrij lang....
kga voor beginnen zonder die 5... ik wil gwoon graag beginnen, heb dr zin in!

hillo

ik heb op niks weg, maar gewoon beginnen gestemd. Maar als er wel iets weg gaat stem ik toch voor PE (ik heb niet in de poll gestemd daarvoor!), omdat WE er vlak voor zit. Dan krijg je dus 2 dezelfde soort dingen direct na elkaar. Dan hou ik toch liever die andere 3 erin. Vandaar dus... Maar het leukst zou natuurlijk gewoon zijn als er nog ff gauw meer mensen bijkomen zonder dat we al te lang hoeven te wachten daarop! ;)

Luc

ALS je er 1 wegdoet lijkt PE me het logischt, omdat er al vlak voor zit idd. Is leuker voor de andere forumleden

Sjors

Misschien lijkt me dan de mol het beste, aangezien daar een mol vrij door het spel komt.
Sla je de mol over lijkt het me een stuk leuker worden, de mol is eigenlijk echt een spel dat helemaal gespeeld moet worden en geen gedeelte.

Luc

Das ook wel weer zo. iig PE ?f Widm.

Aan de ene kant zou ik zeggen PE: Er komt al een PE-serie voor BEPM
maar aan de andere kant: WIDM komt erna al, en het is idd beter om helemaal gespeeld te worden.

Maar ik raad je wel aan Tinuzzz dat je nog even moet wachten. Tijdens WE kunnen zich nog best wel 5 kandidaten zich aanmelden!

Tinuzzz

De beslissing is duidelijk, Wie is de Mol gaat weg.

Ik denk vanwege de reden omdat er al zoveel zijn.
Wanneer we beginnen, zal in de loop van de maand nog wel een polletje komen.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Shortie


Tinuzzz

Dan zul je misschien denken, BEPM? Dat klopt nu niet meer.
Maar ja, BEP klinkt al helemaal niet ;)
Dus we houden het bij BEPM.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

Hmm... Ik had toch liever een BEM gehad (of natuurlijk nog liever alles) maar dit is wel logisch zo. Alvast heel veel succes met het maken! Ik ben benieuwd ::)

Eck