Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Game van het JAAR 2005

Gestart door ~McDuck*, januari 06, 2006, 15:25:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wat is echt de ultieme game van dit JAAR 2005?

Grand Theft Auto: San Andreas
7 (46.7%)
Call of Duty 2 (PC)
7 (46.7%)
Age of Empire III
1 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 11

Stemmen gesloten: januari 26, 2006, 15:26:34 PM

Killerflight

Lol volgend jaar bestaan er 10 keer meer games

Chris.B

#16
Citaat van: McDuck op januari 07, 2006, 21:19:15 PM
Citaat van: Trancekill op januari 07, 2006, 16:03:48 PM
Ah man COD gaat winnen hoor MCDUCK
Dat komt misschien wel omdat het de best game is ??? :P (duh!)

Citaat van: Chris.B op januari 07, 2006, 16:24:53 PM
jmmr :-\
Achja, volgend jaar meer succes :P

;) t is gwn dood er een grote groep CoD fans hier zit met een vleugje dit en dat ik over het algemeen meestal het tegenovergestelde van het forum duzz waarschijnlijk volgend jaar ook geen succes als er een spel uitkomt dat ik echt goed vindt.maar CoD is zkr niet de beste en populairste game alleen hier:(

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

Haha ;) SA is zoals de meeste denken toch niet alles. Maar ik denk ook dat het vooral komt omdat SA ergens midden in het jaar is uitgekomen en CoD2 aan het einde. SA zijn ze dan zat en CoD2 is net nieuw.

Citaat van: Trancekill op januari 07, 2006, 22:01:08 PM
Lol volgend jaar bestaan er 10 keer meer games
En waarom dan?

SaiKano

Ik heb liever iets anders 10 keer meer dan nu :P

Maar ja, Ik heb op COD2 gestemt :P

Killerflight

Ah he Mc duck kon ff niets anders bedenken!
Ah saikano ik dacht dat je AOE 3 leuker vondt?

SaiKano

Citaat van: Trancekill op januari 07, 2006, 23:48:11 PM
Ah he Mc duck kon ff niets anders bedenken!
Ah saikano ik dacht dat je AOE 3 leuker vondt?
WTF!!!!

Man ik HAAT AOE spellen :-\

Killerflight


Chris.B

Citaat van: McDuck op januari 07, 2006, 23:37:03 PM
Haha ;) SA is zoals de meeste denken toch niet alles. Maar ik denk ook dat het vooral komt omdat SA ergens midden in het jaar is uitgekomen en CoD2 aan het einde. SA zijn ze dan zat en CoD2 is net nieuw.


dat zou nog steeds nix zeggen aangezien CoD2 afgedaan is als alleen een simpele grafisch upgrade en dike andere twee die hier zitten niet alleen grafisch mooier en zelf had ik BF2 als game van het jaar gekozen of zoals de meeste SA aangezien dat echte veranderingen zijn en trouwens de CoD is gwn medal of honor aangezien het van dezelfde makers zijn en het is niet echt veranderd sinds de eerste medal of honor

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

Citaat van: Chris.B op januari 08, 2006, 15:26:19 PM
dat zou nog steeds nix zeggen aangezien CoD2 afgedaan is als alleen een simpele grafisch upgrade en dike andere twee die hier zitten niet alleen grafisch mooier en zelf had ik BF2 als game van het jaar gekozen of zoals de meeste SA aangezien dat echte veranderingen zijn en trouwens de CoD is gwn medal of honor aangezien het van dezelfde makers zijn en het is niet echt veranderd sinds de eerste medal of honor
BF2 dan :P
Gelijk al 3 uitbreidingen. :P Lijkt de Sims wel!
Doe dat dan gewoon allemaal in het 1e spel!

Killerflight

Jah man heb 2 van de 3 uitbreidingen binnenkoort allemaal!

Chris.B

Citaat van: McDuck op januari 09, 2006, 08:03:52 AM
Citaat van: Chris.B op januari 08, 2006, 15:26:19 PM
dat zou nog steeds nix zeggen aangezien CoD2 afgedaan is als alleen een simpele grafisch upgrade en dike andere twee die hier zitten niet alleen grafisch mooier en zelf had ik BF2 als game van het jaar gekozen of zoals de meeste SA aangezien dat echte veranderingen zijn en trouwens de CoD is gwn medal of honor aangezien het van dezelfde makers zijn en het is niet echt veranderd sinds de eerste medal of honor
BF2 dan :P
Gelijk al 3 uitbreidingen. :P Lijkt de Sims wel!
Doe dat dan gewoon allemaal in het 1e spel!

maar weet je wat het is die uitbreidingen zorgen wel voor verandering en bf2 is heel erg verandert ten opzichte van zijn voorganger wat je niet kan zeggen van CoD2 ten opzichte van de eerste medal of honor ren geloof me als je allebei hebt gespeelt merk je amper verschil

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

Citaat van: Chris.B op januari 09, 2006, 22:49:54 PM
maar weet je wat het is die uitbreidingen zorgen wel voor verandering en bf2 is heel erg verandert ten opzichte van zijn voorganger wat je niet kan zeggen van CoD2 ten opzichte van de eerste medal of honor ren geloof me als je allebei hebt gespeelt merk je amper verschil
Kan zijn, maar als een spel perfect is, wat kan je er dan aan veranderen behalve de graphics enzo?
BF2 is met moderne strijdmiddelen en grafisch verbeterd, maar dat is ook alles. Ik vond juist BF1942 juist leuk omdat het uit de 2e WO is. (maar dat is smaak) BF was orgineel met dat idee. CoD heeft het overgenomen in ??n ding. (base assault ofzo)
En MoH vergeleken met CoD... Vind ik CoD veel opener en leuker en MoH meer kamer tegen kamer. Hou ik niet zo van. Dus verschil zit er wel degelijk in.

Trancekill

Battlefield doet het bij mij niet meer op vietnam na en die is slecht in online gameplay.
Battlefield 1942 Modern Combat is het leukste van allemaal want de Golf Oorlog.
Battlefield 2 was leuk omdat mijn favo heli de COBRA en vliegtuig inzat. Maar doet het niet meer.

~McDuck*

Citaat van: Trancekill op januari 10, 2006, 16:58:26 PM
Battlefield doet het bij mij niet meer op vietnam na en die is slecht in online gameplay.
Battlefield 1942 -> 2 Modern Combat is het leukste van allemaal want de Golf Oorlog.
Battlefield 2 was leuk omdat mijn favo heli de COBRA en vliegtuig inzat. Maar doet het niet meer.
Zo te zien hou jij daarom toch meer van moderne combat. En ja ik hou meer van 2e WO. Ieder zijn smaak.
Misschien ook daarom dat jij geen verschil ziet tussen MoH en CoD ;)

Trancekill

Ah foutje modern combar bedoelde ik niet

Zo een andere speciaal voor 1942 een mod?>