Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Hotel Big Brother Nieuws

Gestart door Sjors, januari 11, 2006, 18:46:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

De Hoteliers zijn aangenomen!
De staf van het nieuwe Hotel Big Brother is bekend en heeft de koffers al gepakt. De Hoteliers zijn: Frank Awick, Viola Holt, Monique Sluyter, Bart Spring in ?t Veld, Bonnie St. Claire, Gert Timmerman en Kelly van der Veer.

Er worden door de zeven personeelsleden al druk plannen gemaakt waarmee zoveel mogelijk geld ingezameld kan worden voor het goede doel: de kinderhospices van Mappa Mondo (het Rode Kruis). Iedere week wordt het team aangestuurd door een nieuwe Big Boss.

De personeelsleden brengen elke vrijdag hun stem uit op hun favoriete, beste en meest hardwerkende collega. Twee personeelsleden worden zo genomineerd. Elke week zal een nieuwe, enthousiaste collega diegene met de minste stemmen vervangen. Kunnen de personeelsleden van het Hotel in acht weken genoeg geld bij elkaar krijgen om het nieuwe kinderhospice te laten bouwen? Houdt iedereen het vol? En hoe zal de onderlinge samenwerking verlopen?

Kijk zaterdag 14 januari naar de Kick-Off van Hotel Big Brother om 21.00 uur. Vanaf maandag 16 januari kan je het Hotel dagelijks om 19.30 volgen. Elke maandag om 20.30 is er een extra lange uitzending over het reilen en zeilen in het Hotel, onder de titel ?Sterren in de Stress?. Op vrijdag presenteert Caroline Tensen vanuit het Hotel een Live-uitzending.

Hotel Big Brother zal op www.hotelbigbrother.tv groots vertegenwoordigd worden, met 4 live streams, het laatste nieuws, reportages, video, een forum en chat. Ook kan jij je eigen bijdrage leveren aan het goede doel, door te bieden op allerlei unieke items op de veiling. Je kan zelfs logeren in het Hotel en wie weet krijg je wel ontbijt op bed door Viola Holt of een van de andere Hoteliers. Hotel Big Brother kent geen geheimen!

Vanaf donderdag 22.00 uur Live hier dag en nacht te volgen: Hotel Big Brother!

Sjors

''BB zat vol met bloedzuigers"

Donderdagavond beginnen de streams voor Hotel Big Brother te lopen. Waarom zoekt Big Bart toch weer de spotlights op? ,,Omdat het voor het goede doel is; voor het eerst kan er dus iets positiefs mee doen. Met zijn mede-hoteliers heeft hij echter weinig op. ,,De meesten ken ik niet. Gert Timmermans? Monique Sluyter? Nooit van gehoord. Met Viola Holt kan ik het wel vinden. Met Kelly van der Veer een stuk minder. Ze is natuurlijk niet de slimste." Volgens Bart is Big Brother van nu niet meer te vergelijken met het eerste seizoen. ,,Toen ik er in zat was ik omringd door mensen die meededen om het spel. Neem Ruud, een enorme debiel natuurlijk, maar wel goudeerlijk. De kandidaten van afgelopen seizoen waren natuurlijk een stel bloedzuigers die alleen maar meededen om rijk en beroemd te worden. Neem zo'n studententrutje als Lieske met haar lompe opmerkingen. Die had in het eerste seizoen het pand zeker met twee blauwe ogen verlaten. Maar vooral die Nathalie en die Dido vond ik verschrikkelijk, wat een vervelende carri?regerichte wijven waren dat, zeg. Maar nog erger was natuurlijk Roel, wat een idioot. Hij was voortdurend lam van de drank en dook op iedere vrouw."

Eerste Big Boss is Micky

De BN-ers zitten nu een dag in het BB huis en het gaat er al lekker huiselijk tekeer. Viola vraagt zich af waar haar zilveren haarborstel is. Al zoekende loopt ze door de woonkamer. Totdat ineens de bel gaat. "Oh my god! Wie is dat?", vraagt Viola zich af. Frank loopt naar de beeldtelefoon en vraagt: "Wat komt u doen?"
"Ik ben de manager van Big Brother. Ik kom me melden", zegt Micky. Frank loopt de tuin in en verwelkomt haar met open armen. "Goedemorgen, Micky Hoogendijk!", roept hij uit. Micky is de eerste Big Boss in Hotel Big Brother. Na een week neemt een andere BN'er het stokje over. "De bewoners hebben allemaal een telefoon vol met nummers zegt Micky. We kunnen veel doen en bedenken om geld mee te verdienen. Ik ben benieuwd waar ze mee komen. Zelf heb ik ook al zitten nadenken. Het lijkt me grappig mensen op te roepen met geld naar het huis te komen. Een donatie bijvoorbeeld in ruil voor een kus van Kelly of een knuffel van Bart...

Flink aan het werk

De Hoteliers hebben uitgebreid vergaderd over inzamelingsacties voor Mappa Mondo. Onder leiding van Big Boss Micky Hoogendijk legden zij al hun idee?n op tafel. Ze gaan eten bestellen voor de ex-bewoners die morgen komen eten. Ze kunnen gebruik maken van de telefoon en internet maar dan wel beperkt. Veel sites zijn voor de hoteliers geblokkeerd zodat ze niet zomaar overal heen kunnen surfen. Viola heeft als eerste beet. Voor zaterdagavond heeft ze voor de tien mensen die komen eten, oesters geregeld. Enthousiast bedankt ze de leverancier. Gert belt ook even en bevestigt aan zijn mede-Hoteliers dat de hapjes zijn geregeld. Monique gaat aan de slag voor frisdrank en bier. Kelly bekijkt het allemaal wat op afstand en helpt hier en daar mee om telefoonnummers te vergaren.


Bron: Mediawatchers

Gold-Wesley

Weetje wat ik denk he...
dat het allemaal word gespeelt.
vind het wel luek progamma maar dat denk ik maar. [jumpiej]


Gold-Wesley

Sjors

Citaat van: Gold-Wesley op januari 19, 2006, 17:05:02 PM
Weetje wat ik denk he...
dat het allemaal word gespeelt.
vind het wel luek progamma maar dat denk ik maar. [jumpiej]


Gold-Wesley

Ze krijgen er dacht ik wel voor betaald, maar kan me niet voorstellen dat het gespeeld is

ysmeisie

ik vind ut nix dat big brother gedoe
gisteravond wast egt ruig:P
was magtig  gezellig

Tinuzzz

Je haalt me de woorden uit m'n mond!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus