Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Ctrl + v

Gestart door Luc, januari 20, 2006, 16:18:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

ysmeisie

hvj

??? ow komt dat nu opeens
gisteravond wast egt ruig:P
was magtig  gezellig

EvaiN


Lies

Lair:
Nu moet ik vervelend doen
~*Starring by: Elise:
Ow? :P
Lair:
Nu ik moet ete
Lair:
P
~*Starring by: Elise:
Nouja eetse dan maar he :P

wtf :-\

Sjors



SpydeR

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Lies

I'll spread my wings and I'll learn how to fly I'll do what it takes til' I touch the sky

SaiKano

Hey Sjors das aardig van je om mij op HotForum uit tenodigen :P hahaha

---------------------------
Van:    HotForum
Aan:    SaiKano
Geplaatst:    Zo Feb 12, 2006 9:31 pm
  Onderwerp:    
eej    Quote bericht
Hooi!!

IK ben de beheerder van een leuk en gezellig jongerenforum.
Het lijkt me enorm leuk als we jou ook kunnen verwelkomen.
Kijk eens rond op: http://www.sjorsvanbaar.nl/forum
Ik hoop dat je lid wordt!

groeten,

Sjors

Luc

Zo stupid

Het is weer zover
Kriebels in de maag
Wat doe ik ermee
Stel ik 'm de vraag
Ik zie 'm lopen
En draai me om
Ik weet wel zeker
Hij vindt me vast dom

Hoe kom ik erachter
Wie schakel ik in
Wie is nu eigenlijk m'n beste vriendin
Ik moet het echt weten
Ik red het zo niet
Ik doe steeds zo stupid
Telkens als hij me ziet

We zijn aan het sporten
Ik loop met de bal
Als hij dan voorbij loopt
Doe ik net of ik val
Hij heeft niets gezien
Hij kijkt zelfs niet om!
Ik weet nu zeker
Hij vindt me vast dom

Hoe kom ik erachter
Wie schakel ik in
Wie is nu eigenlijk m'n beste vriendin
Ik moet het echt weten
Ik red het zo niet
Ik doe zo steeds zo stupid

Het gebeurt me elke keer
En altijd doet het weer zeer
Nooit stel ik de vraag
Zeg zie jij me graag
Het gaat me nooit lukken
Ik blijf altijd alleen

Hoe kom ik erachter
Wie schakel ik in
Wie is nu eigenlijk mijn beste vriendin
Ik moet het echt weten
Ik red het zo niet
Ik doe steeds zo stupid

Oh oh oh
Hoe kom ik erachter
Wie schakel ik in
Wie is nu eigenlijk mijn beste vriendin
Ik moet het echt weten
Ik red het zo niet
Ik doe steeds zo stupid

Zo stupid
Telkens als hij me ziet!



Geen ideeeeeeee waarom dit eronder staat ;) :P

Laten we het er maar op houden dat t mn zusje was ;) :P

ysmeisie

bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                      bedankt                     

ok ik ging iemand bedanken :o
gisteravond wast egt ruig:P
was magtig  gezellig

Sjors

Robert ten Brink stapt toch over naar RTL4. Hoewel hij nog tot eind 2007 onder contract stond bij SBS6, verhuist hij met 'zijn' programma Weekend Miljonairs mee. Vorige week was hij nog boos over die beslissing omdat hij zichzelf onlosmakelijk verbonden ziet met Weekend Miljonairs en hij contractueel gezien niet mee kon.

Een SBS6-woordvoerder heeft laten weten verbaasd te zijn over de actie van Ten Brink. "We betreuren het ten zeerste. We zijn altijd goed voor hem geweest, dus dit hadden we niet van hem verwacht. De ontbinding van zijn contract zal nu wel in een juridisch steekspel ontaarden", aldus een woordvoerder. Een enrome is het niet voor SBS6, omdat die zender na het verlies van Weekend Miljonairs toch niet direct een andere show voor Ten Brink in de aanbieding had.

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

SpydeR

Met Snel beantwoorden kun je bulletin board code en smileys gebruiken zoals je dat zou doen in een normaal bericht, maar dan eenvoudiger.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Lies


Luc

CiteerForumregels

Dit zijn de regels van dit forum, gelieve ze na te volgen.

Algemene Regels

- Geen beledigingen
- Geen spam(tevaak offtopic of links)
- geen dubbelposting[/color]
-

Topics/berichten

- Lees eerst de topics goed door
- Geen nieuwe topic aanmaken die al bestaat
- Voordat je een topic aanmaak eerst het forum doorzoeken met de "zoek"functie.
- Geen topics aanmaken over het zelfde iets.

Boarden

- Alleen topics plaatsen die met het board ond te maken heeft.
- Al deze regels gelden voor alle boards.

Admin/mods

- pm alleen als het belangrijk is
- respecteer admins en mods
- luister altijd na wat ze te zeggen hebben

Last update : 13-2-2006

P.s de regels kunnen nog aangepast worden dus let goed op.

De regeltjes van t forum van trancekill