Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Slechte programma´s

Gestart door Chris.B, augustus 10, 2004, 18:57:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ik

ja net zoals laat ze maar lachen enzo... ach ze moeten tog iets verzinnen he...  :-\

Monique

maar op zich vind ik laat ze maar lachen welleuk hoor!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Susa

jah ik ook, maar hoe oud is het nou al wel niet 3jaar>?, mis wel langer.

Monique

dat is waar, ze mogen wel weer eens iets nieuw verzinnen!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

zoals wat dan alles is al wel bijna op de tv te zien...  :-\

Monique

das waar, maar toch, als er iets leuks is word het meteen  100 keer overnieuw gedaan net als idols :S de tweede keer is meestal toch wel minder leuk//
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

idd alleen de voorrondes zijn leuk vind ik...

Monique

dan kan je lachen om hoe dom ze zijn...
maar het blijft een dom programma.. net als big brother toen, 1e keer was leuk, maar daarna keek k ook helemala niet meer :S
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Susa

Citaat van: Monique op september 28, 2004, 20:12:51 PM
dan kan je lachen om hoe dom ze zijn...
maar het blijft een dom programma.. net als big brother toen, 1e keer was leuk, maar daarna keek k ook helemala niet meer :S

neeh precies, niemand kijkt graag herhalingen, en big brother werd ook heel erg uitgemolken, dat gebeurt nu ook bij idols, alleen idols vin ik leuker :P

Ik

ik heb big brother nog nooit gezien... maar k weet wel waar het over gaat (ongeveer dan)...

Monique

het is gwoon zonde dat ze t zo uitmelke,, anders dnek je, dat was nog es een leuk programma, maar dan komt het weer en weer en dan denk je rot op met dat kloteprogramma van je!!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Sjors

Expeditie Robinson word nooit uitgemolken, heeft ieder seizoen weer een goede wending!

Monique

hm,mm, das dan een uitzondering :P maar daar is t gewoon ook anders, en bij die andere dingen zoals idols is t steeds precies hetzelfde alleen met andere mensen....
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

nou niet allemaal andere mensen... sommige proberen het vaker...  :P zielig vind ik dat... alsof je geen leven hebt...