Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Mijn programma's

Gestart door wicky the viking, augustus 24, 2004, 08:25:29 AM

Vorige topic - Volgende topic

Ik

maar vorig seizoen... had dat meisie een vriend en die was de hele tijd jaloers op die andere vriend waar ze alleen maar vrienden mee is... ik zou het gelijk uitmaken als er iemand de hele tijd jaloers is... tog...??

Susa

niemand is perfect ... ;)

Ik

ik wel  ;) :) (grapje hor) maar the oc heb ik de vorige keer gemist... weet iemand wat er is gebeurt...

Monique

ik meot het nog zien, maar ryan word van school getrapt, want hij heeft ingebroken om documenten van oliver te lezen(die zit der nou ook op school) en toen was ie gepakt, en toen zouden ze der overdenken, maar t is uit tussenryan en marissa, en toen kwam oliver zeggen dat ze gwoon niet bij elkaar pasten, en marissa en hij wel bij elkaar pasten en dat zij nu met hem ging. toen werd ryan boos en ging vechte(in die dossiers stond trouwens dat oliver van die andere school af moest omdat hij een meisje der polsen door had laten snijden ofzo(ik weet het niet precies, dat had tess verteld.. maar ik moet het nog zien.)) snap je t?? ;)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

ik snap het... thnx...  ;)

Chris.B

weeet je waar ik vast naar kijk

pimp my ride
top geur
formule 1
roomraiders
cribs
spongebob squarepants

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik

je bedoeld top geAr...
al die programma's kijk ik ook... en dan nog 5th gear

Chris.B

Citaat van: Ik op oktober 27, 2004, 17:45:10 PM
je bedoeld top geAr...
al die programma's kijk ik ook... en dan nog 5th gear

alleen top gear die andere zijn lang niet zo leuk of zo goed vindt ik zelf

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik

ik weet nu hoe ik van een wielklem afkom zonder te betalen...  ;D door 5th gear... maar de test zijn in top gear idd grappig ja... de nederlandse auto-programma's vind ik niet zo h??l erg goed...

Nirvana-mij

Hmms.. wat kijk ik.. Nou als ik TV kijk, en dat doe ik haast nooit.. Nouja laat ik ut maar ff seggen =P

Als ik sochtends voor sgool benede komt sit me susje 'Totally spice' te kijken maar dat is nu dus 'de grote club van sinterklaas' ofsow..

Als er niks leuks op TV is dan kijk ik naar uh...  'Beugelbekkiej'  of  'rocket power'  .. Ja sorry hoor maar der is niks anders op TV, en anders kijk ik maar naar TMF/MTV/The box.. maar das ook nie allez...

En s'avonds:  Dan kijk k wel s mee met mn ouders naar t journaal.. Of uhmms.. Ik kijk een leuk programme.. Room raiders =) Huis op stelten =) Hmms.. Ik ben denk nie egt een TV-mens =D

Susa

hallo ik kijk ook foxkids hoor :P

Lies


Ik


Monique

ik ook :) en nickelodeon ook :D
moet toch wat hea?
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

Ik keek vanmiddag nog beugelbekkie :)