Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Het ultime spel

Gestart door ~McDuck*, februari 10, 2006, 13:52:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

~McDuck*

Plaats hier je idee?n voor het ultime spel!
Het mag ook per genre.

Evain? Als jij eens begint over je fps?

Hieronder zullen alle idee?n nog eens geordend komen te staan.




SaiKano

Citaat van: ~McDuck* op februari 10, 2006, 13:52:52 PM
Plaats hier je idee?n voor het ultime spel!
Het mag ook per genre.

Evain? Als jij eens begint over je fps?

Hieronder zullen alle idee?n nog eens geordend komen te staan.



Bedoel je ultimate spel??

By the way der staat ''Het untime spel'' als titel je bent l vergeten :P

EvaiN

muahahaha dat word binnekort een heeeeeel lang verhaal hier, ik heb de ultieme fps en de ultieme RPG bedacht (al is die rpg niet helemaal van mezelf, maar ook gedeeltelijk uit .Hack gehaald :P ^^ )

SaiKano

Citaat van: EvaiN op februari 10, 2006, 14:43:29 PM
muahahaha dat word binnekort een heeeeeel lang verhaal hier, ik heb de ultieme fps en de ultieme RPG bedacht (al is die rpg niet helemaal van mezelf, maar ook gedeeltelijk uit .Hack gehaald :P ^^ )
lol..... .Hack :P (Heb je die gezien dan? :P)

EvaiN

nope hebk nie gezien, maar heeft me tog ge?nspireerd ^^ :P gwn beetje gelezen waar het over gaat, en de trailer gezien :P ^^'

SaiKano

Citaat van: EvaiN op februari 10, 2006, 14:53:16 PM
nope hebk nie gezien, maar heeft me tog ge?nspireerd ^^ :P gwn beetje gelezen waar het over gaat, en de trailer gezien :P ^^'
Maar ja daar mee kom je niet echt mee ver als je het zelfde verhaal wilt maken als bij .hack//sign

EvaiN

het verhaal boeit me ook niet, maar wel het idee er8ter, echt met virtual reality etc. kpost binnekort wel hoe ik et wil gaan doen ;) :P

Eliwood

#7
het ultime spel??????????? het echte ultime spel????????? HET ultime spel?????????
...
vooooooooooor mij is dat pokemon red natuurlijk als je het voor de eerste keer speelt en je broer heeft blue das egt cool kan je tegen elkaar vechte..................
...
nee dat is het niet.............
...
miss ff7 maar die heb ik nog nooit gespeeld
...
anders ocarina of time
...
ssbm miss?
CoD miss?
dbz budukai?
fire emblem?
generals?
obilivion?
age of empires?
star craft?
world of war craft?
war craft 3?
CoD 2?
morror wind?
red alert?
...
ER BESTAAT GEEN ULTIEM SPEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...
maaaaaaaar een spel heeft amper waarde als je niet multiplayer kan spelen
10/20/30/40 uur spelen voorr single player spellen
(goeie)multiplayer spellen lopen op tot de 1000 en daar heb je veel meer plezier van

~McDuck*

Citaat van: Eliwood op maart 02, 2006, 22:08:13 PM
(goeie)multiplayer spellen lopen op tot de 1000 en daar heb je veel meer plezier van
Gaat wel lukken hor met CoD 1.1 :P

Eliwood

ik zeg toch niet dat het niet kan?  je leest verkeerd

Sjors

Inderdaad Eliwood, het is eigenlijk onmogelijke het ultieme spel aan te wijzen. Er zullen altijd betere komen, dus ultiem zal nooit van toepassing zijn.

Maar Cod2 is zeker een heel goed spel!!

Eliwood


Chris.B

 ;) er zal zelfs geen ultime spel aangewezen kunne worden zelfs als er geen nieuwe spelen meer ontwikkeld zou worden het ultime spel is een pure smaak kwestie en das net zoals het slechste spel.De 1 vind pacman helemaal hot en kan daar jaren blijven spelen ook al is het simpel en de andere vindt CoD hot en pacman totaal nix omdat pacman simpel is en niet zijn genre :D

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*


Chris.B

mijnes zou veels te ingewekeld worden ;)

ik zou een rpg willen hebben die helemaal afhangt hoe jij bent kwa techniek duzz jou ideeen moet je ontwikkelen uit de dingen die je in de loop vanm de tijd uitgevonden in de echte wereld in de loop der tijd en dan nog de optie erbij dat je in de huid van 1 van de popetjes kruipe

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!