Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Problems-awayspel

Gestart door hillo, februari 10, 2006, 19:06:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Ik dacht, laat ik ook eens een leuk spelletje bedenken! Of het leuk is weet ik uiteraard nog niet, maar wie niet waagt, die niet wint!

Zo werkt het:

De eerste persoon legt hier een probleem voor waar hij of zij mee zit of gewoon iets verzinnen.
Degene die hierop reageert begint met het probleem te behandelen en vertelt daarna zijn/haar eigen probleem.

Zo gaat het uiteraard verder...
Goed, ik zal beginnen:

Mijn probleem is,
hoe hard ik ook mijn best doe, ik haal maar geen voldoende voor frans, wat moet ik doen? (is trouwens niet waar? ::))

[edit]
dit spelletje is speciaal voor elise opgericht!!? ;)

(C) Copyright By Hillo!

Tinuzzz

Ga eens naar www.fransiscool.nl en oefen daar!!

Hoe kan ik de Mol ontmaskeren!!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

alle aflevering perfect analyseren, afleveringen achterstevoren terugluisteren, screenshots maken, al dat soort onzin...
weet je, ik wil de mol eigenlijk niet eens ontmaskeren door de geheime hints... Dan is het eigenlijk niet leuk meer... En daarom is widm ook zo'n geweldig programma, want ook al denk je een hint gevonden te hebben, er leiden nog 80 andere hints naar een heel ander persoon, dus je weet nooit zeker wie het is!

Als ik mijn royalty-mol aan het monteren ben loopt mijn monteerprogramma steeds vast, wat moet ik doen??

Lies

#3
- Het deel wat je af hebt, steed opslaan.
- Het programma op nieuw instaleren.en niet te veel andere schermen op je pc open hebben.


Ik zoek een ander woord voro krokodil.

Tinuzzz

schnappi!

Ik heb ene probleem:
Ik heb geen probleem, dat is mijn probleem probleem
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Trancekill

Zorg dan dat je er een krijg

Ik heb een probleem

- moet nodig, maar te leuke film is bezig!

hillo

Citaat van: Elfje99 op februari 10, 2006, 20:22:19 PM
- Het deel wat je af hebt, steed opslaan.
- Het programma op nieuw instaleren.en niet te veel andere schermen op je pc open hebben.


Ik zoek een ander woord voro krokodil.


ik zou het engelse woord voor zout proberen en daar een "y" achter plaatsen  ;)

Citaat van: Trancekill op februari 10, 2006, 21:47:44 PM
Zorg dan dat je er een krijg

Ik heb een probleem

- moet nodig, maar te leuke film is bezig!

maar ondertussen heb je wel tijd om te posten??

mijn nieuwe probleem:
ik heb iets heel belangrijks van mijn computer gewist, wat er niet meer op terug kan... er is denk ik geen oplossing voor, maar ik moet nu dringend steun hebben!  :P ::)

Trancekill

Beste is opnieuw je pc herinstaleren of je moet zo een ding vinden waardoor je je hele register kan kijken want je bestanden kan je nooit 100% verwijderen die blijven altijd wel ergens achter.

Ik heb een heel klein probleem, ik wil een mp3 speler van 512 mb, maar als ik aan me ouders vragen zeggen ze pvd altijd neeh we hebben geen geld, en zelf heb ik ook geen geld, althans mag er amper aankomen. HELP

Lies

zoek een baantje, of zeg tegen je vrienden da tje je verjaardag viert en vraag geld :P

ik wil heeel graag da tiemand online komt maar hij komt mar niet.. wat moet ik doen?

Trancekill

Emails sturen

Ik wil graag van me pc verslaving af maar hoe moet dat?

Luc

Pc uit het raam gooien :)

Ik heb heel veel geld gekregen voor mn feest... maar ik weet niet hoeveel geld daarvan ik nou in mn Peru-potje moet stoppen :o !

SpydeR

ik weet niet hoeveel het is ik denk de helft

hoe kom ik van mn hoogtevrees af
das egt zo klote hoogtevrees:@:S
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

hillo

ga een keertje bungeejumpen ofzo, helpt vast wel: face your fears!

Mijn muis (van de com) is zoek! Heel irritant, want nou moet ik het met zo'n touchdingetje op m'n laptop doen waar ik niet mee kan werken! Zal ik een nieuw muis kopen of de oude zoeken?

SpydeR

een nieuwe kopen heb ik owk gedaan
lucht egt op!!

hoe kom ik goedkoop an een goeie mp3??
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Luc

Marktplaats

Ik heb nog niks gepland voor t hele weekend

zal ik wat gaan doen, of gewon is een xtje helemaal relaxen?