Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Problems-awayspel

Gestart door hillo, februari 10, 2006, 19:06:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

EvaiN

hhmmm daar kan ik heel poos over gaan praten :P probeer de kaak wat hoekiger en breder te tekene als je een jongen wil tekene en de schouders ook wat hoekiger en breder

wat als ik men tekening wil inkten maar het niet lukt en men tekening verziek? (gebeurt trouwens nu nie )

Lies

#31
moet je t eerst overtrekken dan kan je dr een v*rkl*t*n :P

Ik heb maandag een toets Nederlands, maar ik weet al dat het niet een goed cijfer zal zijn wat moet ik doen?

Trancekill

Extreem goed leren

Ik ben verliefd op een meisje van school, die heeft al een ander, terwijl school denkt dat we wat hebben, en dus ons 2 de hele tijd zitten te pesten/plagen over ons roddelen enzo, wat moet ik doen?

Lies

niks, waait wel over..

Ik wil douchen, maar ik mag alelen douchen als ik stink, maar ik stink niet wat moet ik doen? :P (ben benieuwd anar het antwoord, daarom deze vraag :P)

Luc

uhmm...je wil dus gaan stinken? :P
Gooi een paar glazen cassis over je hoofd, ga naar de hondenwc, en ga daar lekker rond rollen.

Lijkt me genoeg? :P


Ik heb geen zin om men tande te poetse en zgezicht te wasse enzo...w at moet ik doen? :P

Lies

dan maar niet he :P

Ik heb problemen met me site.. kan met html werken maar ik hebt al verprutst en anders maar dat anders werkt niet wat moet ik doen? :P

Marloes

Maak een nieuwe site!

Ik ben lui, wat moet ik doen om actief te worden?

SpydeR

umm.... hardlopen chocotof eten!!!!!:D:D:D


ik wil een vriendin......
ik wil werk.....
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

hillo

ga op zoek :P

ik heb morgen de eerste twee uur vrij, maar verkort rooster, dus ik moet eerder beginnen en daar baal ik van! wat moet ik doen?

Marloes

Denk bij je eigen dat je dan in ieder geval eerder uit bent om leuke dingen te doen en dat je anders toch alleen maar in je nest ligt.

Hoe word je weer vrolijk??

hillo

eet een ijsje en doe een dansje!

wat als je iemand leuk vind die al bezet is maar het ook weer niet met diegene wil (gelukkig overkomt mij dat niet :P)

Marloes

zeggen dat je hem leuk vind..en dan zegt hij of zij wel of ie je ook leuk vind.


wat als je een wereldreis wil maken maar dat niet gaat

hillo

dan heb je idd een probleem, maar aangezien het niet gaat kan je er niet zo veel aan doen! Los de reden dat het niet gaat op en dan kan het wel :P

wat als je vencodropjes op zijn (die katjes) en je hebt daar zo'n zin in! Maar de winkel is al dicht....

SpydeR

dan vraag je heel lief aan je oude buurvouw of je zon lkkr dropje mag ;):p

mijn internet doet vaag:s:s wat moet ik doen??

(dit topic gaat trouwens teveel op andere topics lijken vin ik)
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Marloes

ik zou er een internet-monteur bijhalen...


mijn internet doet ook vaag en de internet-monteur kan het niet eens maken..
wat moet ik dan doen? :P