Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

De Presentator (Man)

Gestart door Luc, mei 07, 2006, 01:02:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

Wie wil jij als presentator?

Ernst Paul Hasselbach (ER)
7 (87.5%)
Art Rooijakkers (PE)
1 (12.5%)
Karel van de Graaf (WIDM)
6 (75%)
Gijs Staverman (Farm)
2 (25%)
Huub Stapel (Oberon)
2 (25%)
Ruud de Wild (BB)
1 (12.5%)
Martijn Krabbé (Idols)
2 (25%)
Ron Brandsteder (DWTS)
0 (0%)
Michiel deVlieger (WIDM Belgie)
3 (37.5%)

Totaal aantal stemmen: 8

Stemmen gesloten: mei 14, 2006, 01:08:02 AM

Luc


Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Luc

Je bent wel Mr. Reality....maar voor een plaatsje als presentator moet je toch nét dat beetje ervaring hebben ;)

Tinuzzz

Ik heb de Forumawards gepresenteerd ;D
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Marloes


Luc

Ernst Paul, Kareltje of Michiel!

Luc

Zolang Ron Brandsteder t maar nie word btw :P

hillo

nee, idd :P maar daar ziet het er gelukkig niet naar uit! ;D

hillo

Nog 4 dagen de tijd om te stemmen, dus doe dat als je het nog niet gedaan hebt! (2x hetzelfde verhaal intikken is zo saai, dus ik doe het hier ietsjes anders als in het presentatricetopic :P )

U volgt op dit moment een liveverslag van de strijd om het presentatorschap van die nieuwe hitsensatie: Mayaguana! Ernst-Paul staat op dit moment aan de leiding, maar wordt op de voet gevolgd door Karel! Het lijkt dus waarschijnlijk dat een van deze twee de strijd zal gaan winnen! Maar wie weet, een paar simpele stemmers kunnen nog heel wat gaan veranderen! Onze verslaggever staat ondertussen bij de kandidaatpresentatoren, die zich momenteel allemaal in het schitterende Polen bevinden (!), en spreekt met Ron Brandsteder. Luc, zeg het eens jongen: :P

Luc: Nou beste Hillo, de spanning is hier daadwerkelijk om te snijden! Ron hoopt nog steeds op hulp uit een onverwachte hoek, terwijl anderen de strijd al lijken op te geven. Zowel Ernst-Paul als Karel lopen hier flink te ijsberen! We zijn hier allemaal zeer benieuwd, maar we kunnen helaas niets anders doen dan afwachten.... Terug naar jou Hillo!

Hillo: Nou, bedankt Luc, voor je fijne interview! U hoort het beste mensen! De presentatoren staan stijf van de zenuwen! Wil jij nou wat veranderen aan de tussenstand? Bel dan gauw voor jou favoriete persoon! Onze charmante assistent Sjors zal de telefoonnummers nu bekend gaan maken!

......Sjors.........

Hillo: en dan schakelen we nu over naar de reclame! Tot snel, dan volgt de uitslag!


STEM!!!

Marloes

Oke,, de lijnen zijn nog niet gesloten hoop ik ook al heb ik al gestemd op dit forum,, maar ik wil nog wel een keertje bellen voor Art. Oke?

- ik bel 100x voor Art
- ik bel ook nog 20x voor Ernst Paul als tweede

hillo

Citaat van: marloes op mei 10, 2006, 17:10:44 PM
Oke,, de lijnen zijn nog niet gesloten hoop ik ook al heb ik al gestemd op dit forum,, maar ik wil nog wel een keertje bellen voor Art. Oke?

- ik bel 100x 0 x voor Art
- ik bel ook nog 20x 2000x voor Ernst Paul als tweede

Goed zo Marloes :P

Marloes

 :o
:o
er is hier sprake van fraude :P.... :o

hillo

 :o Wie fraudeert er dan?  :o
   ( ::) *loopt heel onschuldig fluitend weg* ::))

Marloes

ik ben de naam ff vergeten maar ik kom er nog wel op ::) :P