Test en Biecht 3

Gestart door Sjors, mei 11, 2006, 14:31:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Hij is een vraagje korter en er valt 1 kandidaat af
Deadline: Vrijdag 23:00

0. Aantal Bonuspunten dat je wilt inzetten: ...

1. De mol is een..
- Man
- Vrouw

2. Hoe oud is de mol?
- 00-16 jaar
- 17-21 jaar
- 21-25 jaar
- 26-99 jaar

3. In welke groep zat de mol bij de bank opdracht?
- Groep 1
- Groep 2
- Groep 3

4. Op welke plek in de officiële groepsverdeling stond de mol?
- Bovenaan
- Op de tweede plek
- Op de derde plek

5. Heeft de mol geld gepind?
- Ja
- Nee

6. Heeft de mol een koffer geopend?
- Ja, twee koffers met een bonus
- Ja, een koffer met een bonus en een koffer met geld
- Nee, maar wel gegokt op een koffer
- Nee en ook niet gegokt

7. Hoeveel bonuspunten heeft de mol?
- 5
- 4
- 3
- 2
- 1
- geen

8. Hoeveel berichten heeft de mol op het forum?
- 0-100
- 100-500
- 500-1000
- meer dan 1000

9. Wie is de Mol?
- Christien
- Fabian
- Hilje
- Jorg
- Kelvin
- Mark
- Marloes
- Robert

Hieronder is weer plaats voor een biecht

Marloes

Biecht:

Ik begin maar gewoon met de oprdrachten:

Opdracht 6: Eerst groepen maken. Ik zat in een leuke groep met Robert & Hilje vond ik.. maar ik vraag me alleen af waarom we nu eijk die groepen moesten maken? Toen het spel aan de gang was, kwam ik er al gauw achter dat mijn pas onbruikbaar was.. Ik had twee keer geprobeerd en twee keer bij de verkeerde bank.. De andere bank kon inmiddels al niet meer.. Ik was dus vlug klaar met de opdracht :P

Opdracht 7: Deze opdracht vond ik errug snel gegaan.. toen ik op t forum kwam om de oprdracht te bekijken waren alle persoonlijke bonussen al weg :o Er was alleen nog maar geldprijzen over, dus ging ik daar maar mijn best voor doen..

Tja, dat was het dan weer voor nu,, hopelijk mag ik nog een keer biechten en oja:
Of ik weet wie de mol is? Voor julie een vraag, voor mij een weet.


Jorg

#2
Wederom geen test voor mij, een biecht Wel.

De opdrachten waren leuk, niet erg moeilijk, maar werden moeilijker gemaakt door hillie die er continu met zijn bemoeigedrag tussen zat, uiteindelijk heeftie zijn zin, veel geld uit de pot en hij heeft verdacht kunnen spelen, maar ach, we weten allang dat je de mol niet bent he hillie billie ;)

Ik kan alleen maar zeggen dat de mol een makkelijk beroep heeft, de Een probeert nog molliger over te komen dan de ander. En de mol? Kweet niet of diegene al veel heeft moeten Laten zien Of dat diegene geholpen is door anderen. Over Precies een dag, zes uur en Luttele minuten zal de volgende afvaller bekende zijn, Eerst en vooral is dat een Tegenstander minder, Toch? Daarnaast, En dat is voor mij het belangrijkste, ben ik Niet degene die moet gaan. Toch Heel relaxt Eh?
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

vieffan

vandaag ff een hele korte biecht, gezien ik niet veel tijd heb. maar... hier komt ie :

opdr8 6:we kwamen er al gauw achter dat mijn pas bij postbank hoorde, nog lang gekloot  en uit eindelijk werd mijn pas geblokkeerd.

opdracht 7: deze opdracht heb ik vrij wel niet mee gemaakt   alleen de laatste koffer  maar mij gok was fout.

wie is de mol, tja  dat blijft de grote vraag

hillo

#4
Een leuk weekje naar mijn idee! Het waren er zelfs 2! Vanwege de vakantie deden we het deze "aflevering" rustig aan. Ik zal zo goed mogelijk beschrijven wat mijn gedachtes waren bij bepaalde acties van mensen!

Opdracht 6: Bank of Amsterdam!
Een prachtige opdracht van Luc, waarbij het van pas komt als je niet snel in de war raakt van veel gegevens (niet echt iets voor mij dus!). Zelf heb ik BE en NL serie 2 gezien waar een soortgelijke opdracht in voor komt, maarja, daar had ik hier niks aan. We kregen het voor elkaar om deze opdracht gígántísch te laten mislukken! Het begon al dat Jorg ons weigerde zijn geboortedag te vertellen. Uiteindelijk heeft hij dat wel gedaan of hebben we het opgezocht, maar het kostte natuurlijk wel weer tijd! Na ontzettend veel gepuzzel kwamen we erachter dat we de hints nooit op konden lossen aangezien we uit elke hint wel 1 gegeven misten. Daarom vroegen we de crew een dealtje te sluiten. Dat gebeurde dan ook: we mochten gegevens kopen voor € 500,- uit de pot! Meteen werden er hints gekocht en slaagden we erin om codes op te lossen. Of dat correct was was natuurlijk nog maar de vraag! Mijn pasje, pas 6 was helaas nutteloos, dus mijn enige taak was het oplossen van de andere codes! Ik moet toegeven dat ik hier wat geklungeld heb. Ik was wel degene die met alledrie de codes kwam, maar volgens mij was er maar één goed! :-\ Sorry medekandidaten! Het feit dat ik het antwoord op mijn eigen stelling (aantal letters huisdier Hilje) niet meer wist, was dat ik gewoon zo stom ben geweest om mijn lijstje niet te bewaren. Dus ik zat maar te denken: "heb ik nou Timmie, Kat, Kater of Poes gezegd?" DRAMA!! Uiteindelijk is er door het kopen van heel wat hints flink wat geld verpest, ondanks het leeg pinnen van de SNS-bank... Goed gedaan mol!

Opdracht 7: 5 koffertjes, 4 cijfers!
Ik wist vrij snel het antwoord op bepaalde koffertjes. Ook diegen waar de vrijstelling inzat was bij mij bekend: 1989 (de val van de Berlijnse muur). Helaas was Jorg me bij deze voor. Wel wist ik nog eventjes gauw 2 bonuspunten binnen te halen en € 5000,- voor de pot, waar ik nog steeds heel trots op ben! :P Deze codes vond ik dan ook niet zo lastig. Code 46 kende ik en dat de lampion op 11 november (Sint-Maarten) sloeg klonk ook best logisch bij mij! De bonuspunten kreeg ik doormiddel van 50 cent en postbus 51 (wat ik alleen eventjes op google moest opzoeken ;)) Een goed geslaagde opdracht voor mij dus! Helaas niet voor de pot, want voor elke gok ging er geld uit de pot en zoals gewoonlijk bij dit spel werd er natuurlijk weer te veel gegokt voor wat er verdiend is. Balen :-\! Marloes "wist zeker dat koffertje 5 eindigde op 245!" Ik zag er wel wat in en volgde haar dus. Dat had ik beter niet kunnen doen........

Wie is toch die mol? Ik heb hem/haar wel aan het werk gezien en hoop dat ik het bij het juiste eind heb. Voor het eerst heb ik mijn test volledig op 1 persoon gezet! Hopelijk ben ik niet te zuinig omgegaan met mijn jokers en klopt wat ik dacht: "ik zal ze later nog hard nodig hebben"! Ik ben benieuwd wie de zwakste schakel is en mocht ik dat zijn, dan gaan mijn jokers naar: ............. tja, dat houd ik nog eventjes voor mezelf, net als op wie ik gestemd heb! :P

Faabjuh

Ik heb er een goed gevoel over, ik denk dat je sommige mensen wel kunt wegstrepen en dan blijven er nog een paar over. De opdrachten waren weer leuk, in de 'Bank of Amsterdam' had ik pas 3 en ik kon gaan pinnen, maar ja dan is de vraag nog waar. Dat zullen we waarschijnlijk nooit weten... De tweede opdracht deze week was een op zich simpele opdracht, maar je moest er snel bij zijn en logisch kunnen nadenken. Ik gaf alleen maar foute antwoorden, ach ja ik wou graag bonuspunten winnen, maar het mocht niet baten.

Jorg

Citaat van: hillo op mei 11, 2006, 20:43:43 PM
Een leuk weekje naar mijn idee! Het waren er zelfs 2! Vanwege de vakantie deden we het deze "aflevering" rustig aan. Ik zal zo goed mogelijk beschrijven wat mijn gedachtes waren bij bepaalde acties van mensen!

Opdracht 6: Bank of Amsterdam!
Een prachtige opdracht van Luc, waarbij het van pas komt als je niet snel in de war raakt van veel gegevens (niet echt iets voor mij dus!). Zelf heb ik BE en NL serie 2 gezien waar een soortgelijke opdracht in voor komt, maarja, daar had ik hier niks aan. We kregen het voor elkaar om deze opdracht gígántísch te laten mislukken! Het begon al dat Jorg ons weigerde zijn geboortedag te vertellen. Uiteindelijk heeft hij dat wel gedaan of hebben we het opgezocht, maar het kostte natuurlijk wel weer tijd! Na ontzettend veel gepuzzel kwamen we erachter dat we de hints nooit op konden lossen aangezien we uit elke hint wel 1 gegeven misten. Daarom vroegen we de crew een dealtje te sluiten. Dat gebeurde dan ook: we mochten gegevens kopen voor € 500,- uit de pot! Meteen werden er hints gekocht en slaagden we erin om codes op te lossen. Of dat correct was was natuurlijk nog maar de vraag! Mijn pasje, pas 6 was helaas nutteloos, dus mijn enige taak was het oplossen van de andere codes! Ik moet toegeven dat ik hier wat geklungeld heb. Ik was wel degene die met alledrie de codes kwam, maar volgens mij was er maar één goed! :-\ Sorry medekandidaten! Het feit dat ik het antwoord op mijn eigen stelling (aantal letters huisdier Hilje) niet meer wist, was dat ik gewoon zo stom ben geweest om mijn lijstje niet te bewaren. Dus ik zat maar te denken: "heb ik nou Timmie, Kat, Kater of Poes gezegd?" DRAMA!! Uiteindelijk is er door het kopen van heel wat hints flink wat geld verpest, ondanks het leeg pinnen van de SNS-bank... Goed gedaan mol!

Opdracht 7: 5 koffertjes, 4 cijfers!
Ik wist vrij snel het antwoord op bepaalde koffertjes. Ook diegen waar de vrijstelling inzat was bij mij bekend: 1989 (de val van de Berlijnse muur). Helaas was Jorg me bij deze voor. Wel wist ik nog eventjes gauw 2 bonuspunten binnen te halen en € 5000,- voor de pot, waar ik nog steeds heel trots op ben! :P Deze codes vond ik dan ook niet zo lastig. Code 46 kende ik en dat de lampion op 11 november (Sint-Maarten) sloeg klonk ook best logisch bij mij! De bonuspunten kreeg ik doormiddel van 50 cent en postbus 51 (wat ik alleen eventjes op google moest opzoeken ;)) Een goed geslaagde opdracht voor mij dus! Helaas niet voor de pot, want voor elke gok ging er geld uit de pot en zoals gewoonlijk bij dit spel werd er natuurlijk weer te veel gegokt voor wat er verdiend is. Balen :-\! Marloes "wist zeker dat koffertje 5 eindigde op 245!" Ik zag er wel wat in en volgde haar dus. Dat had ik beter niet kunnen doen........

Wie is toch die mol? Ik heb hem/haar wel aan het werk gezien en hoop dat ik het bij het juiste eind heb. Voor het eerst heb ik mijn test volledig op 1 persoon gezet! Hopelijk ben ik niet te zuinig omgegaan met mijn jokers en klopt wat ik dacht: "ik zal ze later nog hard nodig hebben"! Ik ben benieuwd wie de zwakste schakel is en mocht ik dat zijn, dan gaan mijn jokers naar: ............. tja, dat houd ik nog eventjes voor mezelf, net als op wie ik gestemd heb! :P
ik heb er zo wel mijn idee over wie ik eruit wil ::gniffel::
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

hillo

tja, ik ook, maar die heeft weer s een vrijstelling!

Jorg

Citaat van: hillo op mei 11, 2006, 22:30:38 PM
tja, ik ook, maar die heeft weer s een vrijstelling!
muahahaha hilly billy, ohjah kep LC en Kelvin der nog ff op geattendeerd dat de test gemaakt moet worden, dus gratis krijg je het niet
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

hillo

ik ga er niet uit hoor...

Molletje 7

#10
Heerlijk hoor, zulke relaxte weekjes. In plaats van veel te doen hoef ik alleen maar achterover te leunen en kijken hoe jullie de opdrachten verpesten. Soms een beetje bijsturen waar het dreigt mis te gaan(voor mij dan ;)) en jullie volgen gewillig. Dat is misschien nog wel het leukste, als één iemand hier in deze groep iets zegt, gaat iedereen er nog serieus nog over denken.

Ook leuk dat iedereen wel aan het einde van zijn of haar biecht zet dat ze de mol aan het werk hebben gezien. Hebben jullie een spiegeltje naast de computer staan? Dan zie je inderdaad mollen aan het werk.

Al het nut ingezien van mijn mailtje? Leuk he, zulke dingen. Een en al onzin, maar het zet jullie wel aan het denken. Tenminste, dat is de bedoeling.

Veel succes met jullie testen(Die ik lekker niet hoef te maken  ;D)

Ciao

Jullie Molletje

PS. Wat vinden jullie eigenlijk van mijn nieuwe avatar?

Faabjuh

En wanneer komt de executie? :D

Jorg

Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?