Opdracht 8: Wat hoor ik nou?

Gestart door Sjors, mei 15, 2006, 21:27:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

vieffan


Marloes


6 punten: Faab
5 punten: Wicky
4 punten: Marloes
3 punten: Christien
2 punten: Jorg
1 punt: LC
0 punten: Hillo

zo dan



Jorg

Citaat van: hillo op mei 16, 2006, 16:54:41 PM
ik heb nooit iets tegen fabian gehad hoor... maar daar gaat het niet over, je moet niet zo irritant doen en gewoon accepteren dat je niet het hoogste aantal punten krijgt :P
dat kan ik heel makkelijk accepteren, heb ook absoluut geen zin reclames te gaan kijken, alleen de manier waarop het is geregeld staat me tegen.  En ach jah, Hillo weet je ook es wat de anderen te verduren hebben als ze de hele tijd met jouw irritante gedrag te maken hebben :P
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

Jorg

Citaat van: Faabjuh op mei 16, 2006, 17:06:54 PM
Blablablabla, kunnen we ff stoppen met zeuren?

Inderdaad marloes, dit wordt hem:

6 punten: Faab
5 punten: Wicky
4 punten: Marloes
3 punten: Christien
2 punten: Jorg
1 punt: LC
0 punten: Hillo
je hebt het zo gewild, dan moet je ook maar kritiek kunnen verdragen
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

hillo

Zeik nou eens niet zo! Waarom doe je dan mee aan dit spel als je het toch niet leuk vind? :-\

hillo

how, dat was voor Jorg bedoelt :P

Jorg

#21
Citaat van: hillo op mei 16, 2006, 17:10:05 PM
Zeik nou eens niet zo! Waarom doe je dan mee aan dit spel als je het toch niet leuk vind? :-\
Ik zeg niet dat ik het niet leuk vind, en alsk al niet eens mag klagen, stap dan lekker zelf uit het spel. Zo gebeurd er nog eens wat, het enige dat ik niet leuk vind aan het spel ben jij
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

vieffan

#22
ik hoef egt niet publiek te zijn bij jullie gediscuseer dat lijkt op ruzie ga dat eens ff lekker in je eigen tijd doen.
zo beter

Jorg

Citaat van: vieffan op mei 16, 2006, 17:13:12 PM
ik hoef egt niet publiek te zijn bij jullie geruzie dat dat eens ff lekker in je eigen tijd.
willen jullie dit nou winnen of niet ?
tis gewoon eens tevige discussie vivienne, niet overal ruzie in zien, het lijkt me niet meer dan normaal dat er gediscusseerd wordt
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

hillo

precies, wat jij zegt christien! we zijn klaar voor de opdracht denk ik!

Marloes

Citaat van: hillo op mei 16, 2006, 17:14:50 PM
precies, wat jij zegt christien! we zijn klaar voor de opdracht denk ik!
Jupperdepup,, ik ga ertegenaan :P

hillo

Fabian, niet schelden.... :( Ga dit maar op msn uitvechten ofzo! :o

Jorg

Citaat van: Faabjuh op mei 16, 2006, 20:28:54 PM
Citaat van: Jorg op mei 16, 2006, 16:49:00 PMeen blinde die op moet gaan letten tijdens reclames? ben dan niet zo'n haantje en geef die eerste plaats dan tenminste af aan iemand die redelijk kan zien....
Dit had ik nog niet eens gelezen! JEZUS JORG! Doe ff fuckin' gewoon! Wat nou blind? Doe ff normaal, eikel!
jah fabio, netjes op msn uitvechten, je bent toch altijd het liefste jongetje van de klas? [zwaai]
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

Sjors

Via een pm naar Sjors, graag een lijstje sturen met alle kandidaten(dus ook jezelf). Bovenaan wie je het meest een virjstelling gunt en onderaan wie je het minst een vrijstelling gunt

Jorg

Citaat van: Sjors op mei 16, 2006, 21:01:24 PM
Via een pm naar Sjors, graag een lijstje sturen met alle kandidaten(dus ook jezelf). Bovenaan wie je het meest een virjstelling gunt en onderaan wie je het minst een vrijstelling gunt
heeft dit met de opdracht te maken?
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?