Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Jeugdherinneringen

Gestart door hillo, mei 22, 2006, 20:14:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Heb jij vroeger iets moois, leuks, verschrikkelijks, traumatisch meegemaakt?
Iets waarvan je denkt: dat moet ik gewoon echt kwijt!
Doe dat dan hier!!!

Luc

Nou, komop Hillo! Vertel eens over de rode knikker! :P

hillo

Als jij vertelt over alle regeltjes die je hebt overtreden op de basisschool :P

Goed, het rode knikker verhaal!

Ik denk dat ik een jaar of 7 was ofzo toen het gebeurde. Ik had een hele mooie grote rode knikker, waar ik heel erg trots op was! Ik wilde hem aan iedereen laten zien! Op een dag kwamen R. en S. (namen zijn weggelaten wegens privacy :P ) bij mij kijken naar mijn knikkertjes.. Ze zeiden dat ze hem heel mooi vonden en R. kon zijn handen er maar niet vanaf houden! Op een gegeven moment moet ik even weg en zodra ik terugkom, is de knikker verdwenen :o! Ik wist natuurlijk dat hij gestolen was door R! Dus ik haalde mijn moeder erbij. Met tranen in mijn ogen vertelde ik dat mijn mooie rode knikker gestolen was! Mijn moeder werd boos op R... S. zou wel eventjes in zijn broekzak kijken of R., die zei dat hij onschuldig was, niet loog. S zei dat R niks gestolen had en dat hij de knikker echt niet had! Toen zijn ze snel weggegaan.. Mijn rode knikker was weg!

Een week later kwam ik bij R thuis. Hij haalde iets uit de kast en ik liep mee. Daar zag ik de knikker liggen! :o Ik sprak R erop aan dat ik die knikker kende en dat hij hem dus wel gestolen had! Maar R reageerde niet... Ik bedacht een plan om hem terug te jatten en zodra R naar de wc ging rende ik naar de kast, trok hem open en......
zag daar geen knikker meer...

R had de knikker uit voorzorg verstopt! Ik ben die dag gauw terug naar huis gegaan en heb vast wel wat traantjes weg moeten vegen :P

De knikker?? Die heb ik nooit meer teruggezien :'(

Marloes


Luc

Arme jij :P

Nouja...zo stout was ik niet!

Ik heb ooit eens een melkbeker mee naar school genomen. Zo een die iedere dag wel bij iemand lekte :P Alleen ik deed er Sinas in :o En je mocht bij ons niet iets van Cola of Sinas meenemen ofzo, alleen verantwoorde dingetjes. Maar ik dronk heel sneaky mn Sinas op. 'k Was wel heel bang dat iemand t zou merken :P

Ik heb ook een knikkerzakverhaal! Het was in groep 3. Ik was nieuw enzo. Kom ik aanzetten met m'n blauwe knikkerzak. (Ik kon het voor geen meter, en deed het ook nooit :P Was veelste bang om m'n knikkers kwijt te raken) Na de pauze moest iedereen z'n knikkerzak op een tafeltje naast het bord leggen. Hoofdverdachte A. en R. (Niet te verwarren met die van Hillo :P ) namen een kijkje in mijn mooie knikkerzak. Trots liep ik voorbij, want ik had vet grote knikkers!

Aan het einde van de dag, na het poetsen van het bord en de bijbehorende borstel uitgeklopt te hebben, liep ik vrolijk naar het tafeltje! Tot mijn grote verbazing was mijn hele knikkerzak geplundert! Slechts enkele kleine waardeloze knikkertjes die ik nog nooit gezien had zat er niets meer ik. Huilend liep ik de trap af in mijn Moeders armen. De knikkers zijn nooit meer teruggekeerd, de verdachten nooit kenbaar gemaakt. :(

Luc


hillo

ik ben zo benieuwd! :P

wat waren wij vroeger toch eigenlijk zielig he Luc...

Marloes

Oke dan,, zal ik ook eens ff iets vertellen :P

Ik heb een gat in mn keel gehad! Zo zei ik dat vroeger tenminste altijd :P T was maar een super-mini gaatje maar goed,, ik had een gat in mn keel.. Ik weet er al niet meer zo heel veel van want ik was toen een jaar of 5. Maar wat ik nog wel weet, is dat ik naar het ziekenhuis moest (ergens heel ver weg) en daar werd ik dan geopereerd.. Nou ja goed, toen kwam ik daar dus aan en kreeg ik mn kamer te zien,, want wat bleek: ik moest daar 3 dagen blijven.. daar had ik dus helemaal geen zin in.. maar ja,, toen zag ik dus dat mijn buurman een super-lekkere oliebol aan het eten was :P en ik dacht.. die wil ik ook..
maar ik kreeg er geen want ik mocht een hele dag van tevoren niet eten,, omdat anders de operatie niet zo goed zou verlopen :( en ik zat daar dus maar smakkend naar die oliebol te kijken.. naja goed toch nog die dag overleefd :P en toen moest ik naar de operatiekamer..en toen hadden ze mij geopereerd en toen mocht ik vervroegd naar huis ;D omdat ik zon flinke meid was geweest :P Maar wel naar huis zonder die oliebol!! :P


hillo

#8
Aach, wil je een oliebol van me Marloes? :P

Nou, ik heb dus nóg een knikkerzakverhaal! Ik wilde hem eerst niet vertellen omdat ik het echt heel erg vind wat ik toen heb gedaan, dus jullie moeten beloven dat jullie niet boos worden :P

Ik was een jaar of 10 schat ik en ik was buiten aan het knikkeren. Mijn 4 jaar jongere neefje was er ook bij. In de wijk waar ik woonde woonde ook nog een jongetje, wiens naam begon met een M. (dit is niet vanwege de privacy, maar gewoon omdat ik z'n naam niet meer precies weet :P) Hij was echt zo'n jochie dat heel irritant kon zijn en bij het minste of geringste ging huilen en naar zijn moeder holde! Ik denk dat hij een jaar of 4 was toen het gebeurde. Affijn, ik was dus lekker aan het knikkeren en dat jochie kwam eraan, want hij had een nieuwe beer en die wilde hij aan iedereen laten zien! Ik zei dat hij een mooie beer had, maar dat ik nu bezig was, dus dat hij maar ff uit de weg moest gaan. Maar hij luisterde maar niet! En steeds duwde hij die beer weer in mijn rug! Op een gegeven moment ben ik echt pissed of en draai ik me met een ruk om om heel boos te worden. De knikkerzak die ik in mijn hand had zwiepte mee en kwam zo in zijn gezicht terecht... Bloedneus en 2 tanden door zijn lip.. Dat jochie huilen natuurlijk en ik sorry sorry roepen! Hij had ook nog een zusje en die liep meteen met hem naar zijn moeder toe! In de tussentijd dat zij naar huis waren om de moeder te halen ben ik heel snel weggerend! Samen met mijn neefje heb ik zo'n kwartier in de bosjes geschuild :P en op een gegeven moment kwam die moeder met het zusje langs! En ik zie ze zo wijzen waar ik heen ben gerend.. Ik was nog nooit zo bang geweest geloof ik :P Het was verjaardag bij mij thuis (vandaar ook dat mijn neefje erbij was) en ik ben gauw naar huis gerend en heb me daar verstopt.. Volgens mij heeft die moeder nog bij me aangebeld ook! Maar dat weet ik niet zeker want er is nog eens iets met dat zusje gebeurd ook, wat ik nog wel een andere keer hier post :P Volgens mij is de moeder in dát verhaal langsgekomen bij mijn huis :P

Erg he! Maar ik ben blij dat ik het eindelijk heb verteld :P

Marloes

Hilje toch :P

Ik heb een flippoverhaal:

Wij deden op school altijd met flippo's spelen ( je weet wel, die dingen die eerst bij de chips zaten)
Ik had er best wel veel en iedereen was jaloers op 1 flippo. Want die was heel zeldzaam..
Maar goed, ik vond hem ook mooi,, dus ik wou niet spelen met de flippo want ik was bang dat ik hem zou verliezen.. Maar toen kwam R. ( :P) naar mij toe en hij zei dat hij wou ruilen voor 10 gewone flippos tegen die ene speciale.. nou goed,, ik vond dat wel een goede deal en ik ruilde dus,, Nadat ik geruild had, had ik nog geen spijt.. Maar toen.. :P toen gebeurde het :P het ging regenen..
en normaal gesproken kunnen flippo's daartegen,, maar die flippos dus niet! :o Ze waren nep..
Ik kon toen het papiertje zo van de flippo afhalen,, en toen was de flippo alleen wit..
Dat jongentje was natuurlijk al lang weggerend.. en ik heb mn flippo ook nooit teruggekregen..

Lies

uhh ik was nou 9 ofzo..
En ik had sleutel van het huis als ik geen zin had in overblijven ofzo.. en mijn bijde ouders werken. Toen ging mijn bestevriendin van mij met haar mooiste knikkers knikkeren en dat andere meisje tegen wie ze speelde speelde vals! (mijn vriendin wou lijntjes zetten, maar die andere had al gewaagd :P) toen ging ik naar de congerge en die negeerde mij gewoon :o
Toen gingen we naar mijn huis en gingen we ons verstoppen (maar we hadden de computer aangelaten (we waren zelfs sommen aan het maken :P) en de lerares was achterom gekomen) Toen belde de moeder van mijn vriendinnetje.. we namen natuurlijk niet op :P (achteraf wisten we dat zei dat was he) Nou en toen de leerares achterom kwam waren wij naar zolder gerent en ons verstopt achter kasten (Net of iemand je ziet :P) Maar goed.. toen belede vriendin haar moeder aan de deur.. naja toch maar open gedaan wnat die was heel kwaad :P Toen moesten we mee naar dr huis en moest ik me pap op bellen dat ik gespijbeld had :P (hij wjas niet echt vrolijk) en toen moesten we naar school en we hadden normaal creative middag (knutselen enzow :P met alle klassen vanaf groep 4) Maar toen moesten we bij groep 8 in heel veel rekensommetjes maken :P 

Luc

#11
:o

Klein spijbelaartje :P

Citaat van: marloes op mei 23, 2006, 15:49:09 PM
Hilje toch :P

Ik heb een flippoverhaal:

Wij deden op school altijd met flippo's spelen ( je weet wel, die dingen die eerst bij de chips zaten)
Ik had er best wel veel en iedereen was jaloers op 1 flippo. Want die was heel zeldzaam..
Maar goed, ik vond hem ook mooi,, dus ik wou niet spelen met de flippo want ik was bang dat ik hem zou verliezen.. Maar toen kwam R. ( :P) naar mij toe en hij zei dat hij wou ruilen voor 10 gewone flippos tegen die ene speciale.. nou goed,, ik vond dat wel een goede deal en ik ruilde dus,, Nadat ik geruild had, had ik nog geen spijt.. Maar toen.. :P toen gebeurde het :P het ging regenen..
en normaal gesproken kunnen flippo's daartegen,, maar die flippos dus niet! :o Ze waren nep..
Ik kon toen het papiertje zo van de flippo afhalen,, en toen was de flippo alleen wit..
Dat jongentje was natuurlijk al lang weggerend.. en ik heb mn flippo ook nooit teruggekregen..


Heet dat jongetje toevallig Tinuzzz? :P

Marloes

Hm,, dat zou best is kunnen ja :P

SpydeR

haha lol

bij mij was het altijd zo ik ging met 1 flippo naar school
won er 25 bij en verloor er weer 25 en toen stopte ik en ging weer naar huis :P toch nog een leuke middag gehad
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus