Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Jeugdherinneringen

Gestart door hillo, mei 22, 2006, 20:14:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Ik beloofde nog een verhaal over dat ene zusje van de jongen die ik aan gort heb geslagen ::) :-X!

Hij is minder bijzonder, maar het bewijst maar weer s dat ik echt de gemenerd van de buurt was toen *hehe*!

Dat meisje was aan het schommelen en toen kwam ik ook in het speeltuintje. Er was weer eens een verjaardag bij mij thuis, maar deze keer was m'n neefje niet mee :P. Nou, dat meisje was dus heerlijk aan het spelen en dat jongetje zat ergens op de glijbaan ofzo. Op een gegeven moment was ik dat staan zat en vroeg ik aan dat meisje of ik eventjes op de schommel mocht. Nou, zij wilde nog even, maar dan mocht ik van haar! Dus ik ging nog even naar de wc.. Toen ik terugkwam zat ze er nog steeds en ik vroeg of ik er al op mocht van haar. Nog steeds niet.... Na een half uur zei ik: Nou ben ik aan de beurt hoor! En toen ze nog niet ging, was ik een btje boos geworden en heb ik haar zo tot stilstand gebracht en de schommel onder haar vandaan getrokken! :o Toen was ze op de grond gevallen en had ze heel veel pijn. Toen is ze gauw naar haar moeder gerent en ik naar huis :P want ik was bang dat ik straf zou krijgen! :o Op een gegeven moment gaat de bel, en ik dacht: Leuk! Visite!   Dus ik ren naar de deur en zwiep die open.. Staat daar een huilend kind aan de arm van een nogal boze moeder! Toen heb ik maar gauw sorry gezegd en de deur weer dicht gedaan :P

Ik heb die dag niet meer geschommeld........................................... :'(

li-tje

nou.. ik zal ook eens een boekj opendoen over mijn verleden:P:P

Wij hebben zo'n vrouw in de buurt die achter je aankomt als je ging belletje lellen enzo. Dus wij daar elke keer mar weer heen. En ok als er sneeuw lag gingen wij daar sneeuwballen tegen de raam gooien en dan kwam ze weer vloekend achter ons aan, wij wegrennen. Wij vonden dat egt vet grappig. Op een gegeven moment gingen wij weer belletje lellen, kwam ze nie achter ons aan. Wij dachten zo van: hoe kan dat nou?? Was ze achterom gegaan om de fiets, stond ze ineens achter ons!! Wij heel snel weg en wij wisten alle verborgen paatjes duzz we waren haar zo kwijt, was ze nar onze ouders gegaan! Ik kwam thuis, mijn moeder vet boos omdat we dat nie meer mogen doen, die vrouw had jankend aan de deur gestaan enzo.. mar wij gingen gewoon door, had ze de politie enzo nog gebeld en weer jankend aan de deur gestaan. toen besefte ik dat het tog wel errug zielig was voor die vrouw, en sinds toen doe ik dat nie meer, mar ze kijkt nog wel altijd super boos naar me, hoewel het 3 jaar geleden is dat ik iets bij haar gedaan had!!

En we hadden nog zo'n vrouw in de buurt waar we niet mochten voetballen in het pad. Maar daar is het pad het breedst en daar voetbalt het het lekkerst. Duzz wij daar elke keer weer voetballen, ze heeft wel stk of 3x de politie op ons afgestuurd!! En toen kwam die een x ook echt, wij wegrennen! Mar die agenten kwamen de auto geneens uit..

Luc

Hahahaha. Een beetje belletje trekken!

hillo

Ik bedacht me pas nog een herinnering, maar die is nogal lang en ik heb nu niet zoveel zin om daarover te vertellen :P

hillo

Wie wil mijn herinnering van mijn partijtje van Sneeuwwitje horen? :P

Ulysses

Citaat van: hillo op maart 24, 2008, 19:26:08 PM
Wie wil mijn herinnering van mijn partijtje van Sneeuwwitje horen? :P

VERTEL!?! ;D :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Oja ;D Nou ik werd iets van 6 ofzo en toen had ik een partijtje met als thema sneeuwwitje (hadden m'n ouders voor me bedacht, ik wist van niks) en toen ik thuis kwam werd dat bekend. Ik vond het tof, want ik mocht de hoofddwerg zijn ;D En toen gingen we eerst allemaal spelletjes spelen (vergiftigde appel bijten enzo) en toen was er een grote speurtocht door mijn woonwijk ;D Op straat waren allemaal appels gestoepkrijt met een pijl erdoorheen die wees naar waar we heen moesten. En we hadden van tevoren allemaal een dwergenmasker geknutseld, die we ophadden. Dus zo gingen we de pijlen volgen. In mijn wijk woonde ook altijd een meisje dat heel vervelend was. Ze was 2 jaar jonger denk dan ik, en vond zichzelf altijd superstoer :P. De speurtocht liep door de poort/gang/dingetje bij haar achtertuin, en daar.... was de boze heks :o (mijn moeder, fantastisch verkleed met een zwarte doek en een heksenneus :P ). En dat meisje stond dus in de tuin echt KEIHARD te janken, omdat er een heks was :P Dat maakte mijn partijtje nóg leuker ;D

Uiteindelijk kwam de speurtocht bij mijn achtertuin uit (hoe orgineel :P ) en daar lag sneeuwwitje (mijn zus) dood te wezen op de stretcher. En niet de knappe prins  maar de hoofddwerg moest haar wakker kussen (gewoon op de wang uiteraard :P ). En toen werd ze wakker en gingen we limonade drinken en chips eten ;D

Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Nu een jeugdherinnering van Juud! ;D

Juudith

Ik heb wel een herinnering van een feestje, maar dat was eigenlijk heel sneu. We gingen met een paar vriendinnen van mij, als mijn verjaardagsfeest, naar speelstad Oranje, een soort overdekt pretpark hier in de buurt. Na een uurtje spelen moest ik nodig naar de wc, we spraken af om een tijdje laten daar weer te zijn. Uiteindelijk kwamen ze niet op de afgesproken plek... 5 uur later zag ik ze weer, toen gingen we een ijsje eten en moesten we alweer naar huis. Ik had de hele dag samen met mn moeder op ze gewacht. :(
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

:o op je feestje nog wel :(

alfroj

:( heb jij een zus Hil :O
ik weet nog dat ik een keer van een heuveltje af wilde fietsen, toen ik 5 was denk ik ofzo, en daarbij viel en mn tand moest laten trekken: allemaal erg prettig :P
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Lies

#28
had ik al es verteld dat ik van een houten glijbaan af ging met een step :P en dat ging natuurlijk fout :-o :P

Marloes

Aww, dat moet wel heel pijnlijk geweest zijn :P