Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Jeugdherinneringen

Gestart door hillo, mei 22, 2006, 20:14:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Auw allemaal :o En ja ik heb zelfs TWEE zussen :o

Ik klom een keer over zo'n hek met punten aan de bovenkant, ging allemaal prima, toen sprong ik eraf en haakte m'n jas vast aan zo'n punt... Daar hing ik, want ik kon niet bij de grond :P en langzaam ging m'n jas scheuren, en er was nog iemand bij die niet meer bijkwam van het lachen, en die kon me daarom dus ook niet helpen, dus ik heb daar zo'n 10 minuten gehangen :P :P

Een andere iets minder grappige herinnering is dat ik ging voetballen met m'n buurvrouw en haar.. ja.. neefje ofzo denk.. Ik was klein en kon niet goed voetballen, dus ik stap per ongeluk óp de bal en val keihard op m'n kin :'( Heel veel bloed :'( En toen werd het gehecht en kreeg ik van de buurvrouw een kleurboek van een olifant ;D

Ulysses

d'r was een keer, zo'n jaar of 9 geleden, dat m'n broertje en ik bij m'n neefjes geweest waren en naar huis gingen voor 't eten..

Omdat m'n oom en tante 5 minuutjes lopen bij ons vandaan waren gingen we er altijd te voet heen..

Onderweg naar huis was m'n broertje net iets eerder (Was een beetje op een wedstrijdje uit gelopen, ivm wie als eerste vlees mocht kiezen ;D) en die smeet de voordeur vlak voor mij dicht..

Naja, op zich niet zo erg, want in die deur zit in het midden een houten lat.. (Daarboven en onder twee rechthoekige ruiten, zo'n standaard deur zegmaar :P).. MAAR dan moet je er niet boven mikken.. :-X

De ruit vloog aan diggelen, en m'n twee onderarmen lagen nogal open en daar stroomde nogal wat bloed uit.. Dus ik naar binnen, m'n pa was in de keuken.. Die uit de auto de verbandkoffer gehaald en d'r gaasjes op gedaan enzo.. (Was geen slagader geraakt, dus we zijn niet naar de eerste hulp geweest)..

Al met al toch wel het pijnlijkste wat mij ooit is overkomen.. Hoewel de littekens op mijn linkerarm zo goed als verdwenen zijn en die op mijn rechterarm ook langzaam wegtrekken.. (Die ene is iets van 6 cm en de ander 3, het waren er eerst drie lange sneeën maar nummer drie is verdwenen..)

Overigens ben ik de volgende avond wel gewoon koppig wezen trainen.. Niet heel tactisch, maar thuisblijven was voor mij geen optie.. :P


Wat nou het ironische van het verhaal is.. Mijn pa kan dus totaal niet tegen bloed.. ;D ;D (Volgens mij was dat hele gebeuren vor hem een grotere hel van voor mij ;D)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Mollemaarten

Ach, met een stem valt nog wel mee, ik ging op mijn 7e op een skateboard, van zo'n lange metalen, ronde glijbaan af, maar ik ging na een tijdje zegmaar over de kop, en nog geen tel later, op mijn kop. Had ik een gat in mijn hoofd, ging ons leuke dagje in de linnaeushof   :-\

WIDMJokertje

Op mijn verjaardag, toen ik 5 was geworden, gingen we voetballen in de steeg:

M'n feestje was voorbij en iedereen was weg. Dus toen kwamen nog wat buurtkinderen die allemaal wat ouder dan mij waren en we gingen dus voetballen. Met mijn nieuwe bal die ik dus gekregen had op mijn verjaardag, en daar was ik supertrots op!  :D Maar goed, voetballen ging goed alles vas heel leuk maar ja toen kwam het moment. Ik probeer langs iemand te lopen en die duwde mij opzij, naar de muur van ons huis, en natuurlijk om het nog wat erger te maken stond daar ook nog eens een hele hoge stapel stenen en werd ik ook tegen me schouder geduwt zodat ik draaide, ik kom dus vol met me gezicht tegen die stapel stenen, bloedneus, 2 blauwe ogen, me neus stond een beetje scheef, allemaal niet leuk natuurlijk!  :( . De dag daarna waren me ogen zo dik dat ik bijna niets meer kon zien! Maar toen mocht ik wel kiezen wat we gingen eten en vlak nadat het ongeluk gebeurd was kreeg ik ook nog een lollie  8)
Terug van geweest, ofzo?