Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Test en biecht 4

Gestart door Antonio, mei 24, 2006, 22:11:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

Antonio

Het is weer tijd voor een test hoe goed je de mol kent...


1. De mol is een..

- Man
- Vrouw

2. Hoe oud is de mol?

- 0-16
-16-21
-21-26
-27-99

3. Hoeveel  fragmenten moest de mol goed hebben?

- 0
-1
-2
-3
-4
-5
-6

4. Hoeveel pogingen had de mol geplaatst bij opdracht 8?

-0
-1
-2
-3
-4
-5
-6
- meer dan 6
5. Hoeveel fragmenten had de mol daadwerkelijk goed?

-0
-1
-2
-3
-4
-5
-6

6. Heeft de mol ingestemt met de verdeling van de vertrouwenspersoon?

-Ja
-Nee
-De mol heeft niet gereageert.

7. Hoeveel bonuspunten had de mol verdiend met opdracht 9?
-0
-3
-4
-6

8. Zit er een i in de forumnaam van de mol?

- Ja
- Nee

9. Wie is de mol?



Deadline vrijdag 19.57.



PS: Je kunt hieronder je biecht plaatsen.
Spreken is zilver, winnen is goud

Jorg

Ik weet nog steeds niet wie nou de mol is, moeilijk hoor!
Kijk iedereen heeft wel iets molligs, iedereen probeert zichzelf verdacht te maken.
Hoe iedereen zich manifesteert, zich verdacht voordoet, twijfel alom.
Echter wanneer ik puur op mol acties ga kijken kom ik maar bij 1 iemand uit.
Bij diegene kun je een slimme manier van spelen toeschrijven, of je kan het dom noemen.
Maar hoe je het of went of keert het is moeilijk.
Om na te gaan of diegene echt de mol is, ik weet het niet, dat zal de toekomst uitmoeten wijzen.
Liefst blijf ik er daarom nog even in  :)
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

Sjors

Zet er ook even bij hoeveel bonuspunten je inzet!!

Faabjuh

Deze week was een rustig weekje op zich, opdracht 8 vond ik zelf een hele leuke opdracht, ik wist er maar 3 en dat was dus niet genoeg voor 500 euro, want ik moest er 6 raden.. Nou opdracht 9 was een heel gedoe, Mark had een lijstje gemaakt, zelf zou hij 6 jokers krijgen, Marloes 4 en Hillo 3. Belachelijk lijstje, maar oké. Jammer genoeg waren het Christien en Wicky die het wel een goed lijstje vonden, Jorg en ik lieten ons niet kennen en hielden vol om niet hun zin te geven, helaas kreeg LC wel zijn zin en wonnen Marloes, Hillo en hijzelf veel jokers. En kwam er 1500 euro in de pot geloof ik.

Maar goed, dat was het dan voor deze week, ik heb het gevoel dat ik op het goede spoor zit.

Marloes

Deze week 2 oprdrachten.. 8 en 9..

opdracht 8: leuke opdracht.. ik moest er 4 halen.. het is me niet gelukt.. maar ik heb wel veel pogingen gedaan..en er uiteindelijk toch nog 3 gehaald..

opdracht 9: Voor mij was dit ook een hele leuke opdracht :P Ik kreeg namelijk 4 jokers ;D


vieffan

opdracht 8 was eg een mislukking voor mij :P  ik ben er super slecht in kwam ik achter, gewoon omdat ik al die programma's/films/reclames helemaal nie kende :P

opdracht 9: geen jokers voor mij :(, maar daar maakte ik tog al geen kans meer op dus ik ging voor de pot

wie is de mol is  tja ik weet het iegenlijk niet.

hillo

#6
ik ben niet in een praterige bui, dus m'n biecht zal niet een van de langsten zijn :P

Opdracht 8: Wat hoor ik nou?
Leuk spelletje, vooral omdat ik meteen al een aantal fragmenten wist. Jammere was dat ik 0 fragmenten moest en er dus geen een mocht posten. Al gauw werd duidelijk dat Jorg het toch iets minder druk had met z'n exames en best wel de tijd had om precies na 10 minuten te posten! Hij won dan ook 2 bonuspunten. Ik was Marloes aan het helpen om haar te laten winnen, maar helaas, dat mocht niet baten :P! (De mol  heeft toch geen bonuspunten nodig???) :P Ik als widm-kijker van de widm's uit andere landen wist natuulijk meteen dat fragment 1 Widm Australia was! :P Dat was een beetje mijn moment of fame! :P

Opdracht 9: Vertrouwenspersoon
Ging allemaal erg snel, maar toch heb ik er weer lekker 3 bonuspunten bij! En wat nog beter is! (sorry Jorg, maar als jij het hard wilt spelen, dan ik ook) Jorg had er helemaal geen een! Erg domme actie trouwens van Jorg en Fabian dat ze niet voor de pot gaan.. Van 1 van hen verwachte ik het wel, maar 2 mollen? Nee, dat niet :P

Dealtje:
Ik heb een dealtje met Christien gesloten: Joker in ruil voor informatie! Dan weten jullie dat ff!

Wie is ..... de Mol?
Voor mij een weet, voor de mol een weet, voor sommigen nog een vraag! Ik hoop dat ik bij een bepaalde persoon wat meer duidelijkheid heb geschept.. En hopelijk sla ik mezelf straks niet voor m'n kop.... Naja, diegene verdient het ook om te winnen! (net als ik :P)
Molletje! Pas maar op! Ik weet wie je bent!

Ciao

vieffan

(ff vraagje   wanneer is de executie???)

Faabjuh


hillo

Fabian is zo zenuwachtig! Hij wil graag weten of hij er dan eindelijk achter is dat hij zelf de mol is..

wicky the viking

ik doe niet altijd mijn zegje ...
in de "de biecht"  ik ben nou eenmaal godsdienst gezint  wat een belachelijke titel ook biecht

Maar goed nu wil ik toch wel wat zeggen / schrijven
de geluidsfragmenten opdracht
elke keer als ik mee doe en er zit een geluidsfragmenten opdracht in dan ben ik blij  ;D
dat soort opdrachten vind ik leuk
maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat deze ( voor mij )  dit keer heel moeilijk was op te lossen 
en zonder back up was het me bij verschillende fragmenten niet gelukt .
mss dat enkele van die back up dit lezen :

ik waardeer jullie hulp die jullie mij in deze opdracht hebben gegeven mocht het nodig zijn
dan doe ik weer graag een beroep op jullie

dan was er nog opdarcht 9 , nou opdracht het was meer een opdracht voor Mark
verder kon je het er mee eens zijn of nie

Heb ik de mol in in aktie gezien
- Ja hallo  :-*
dat ga ik jullie niet aan je neus hangen

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen